BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Falujące obroty oraz wysciek płynu wspomagania
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 10:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Brzeg
Moje BMW: e38 740i
Kod silnika: M60
Witam.

Mam dwa problemy, które są irytujące.

1) falują mi obroty np. kiedy włączę kierunkowskazy awaryjne. Zaznaczę, że alternator działa dobrze, nie mam problemu z ładowaniem.

2) Wyciek płynu ATF z układu wspomagania, co jakiś czas muszę go uzupełniać. Trochę ciężko stwierdzić gdzie dokładnie wycieka, wydaje mi się że z przewodów zaraz pod zbiornikiem, kiedyś mechanik powiedział mi, że prawdopodobnie wycieka z maglownicy, ale nie do końca jestem tego pewien. Kiedyś słyszałem, że w e36 były problemy z przewodami, które są zgrzewane i w starych autach mogą puszczać. Może ktoś miał podobny problem.


Z góry dzięki za pomoc.



BMW e36, 325 TD, 92 r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 12:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
1)wydaje mi sie ze regulator napiecia Ci poszedl

2)podokrecaj wszyskie opaski na wezach, ale wydaje mi sie ze jakby to tego byla wina to bys zobaczyl wyciek na wezu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 12:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
1) Z pewnościa to regulator napiecia
2)Zobacz czy maglownicy nie została uszkodzona śrubka od zlewania płynu, bądź jest szczelnie dokręcona.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 13:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Brzeg
Moje BMW: e38 740i
Kod silnika: M60
[ Dodano: 23 Styczeń 2008, 13:59 ]
ok, dzięki Panowie. Sprawdzę, wymienię i zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL