BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 18:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wymiana uszczelki pod gł. i trzaski w silniku
PostNapisane: 28 września 2009, 18:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WLKP
Witam
mam taki problem,poszła mi uszczelka pod głowicą,wymiana w niby w dobrym warsztacie,głowica trafiła do planowania i wymiany uszczelniaczy,przeszlifowano zawory,w autku wymieniono olej Mobil ,kasy poszło co niemiara i wszystko było by dobrze ale zaczęły się jakieś dziwne trzaski w silniku,na początku krótkie tak jakby walenie o jakąś blachę,pojechałem do warsztatu i stwierdzili że może hydraulika się układa no to ok,potem jeszcze raz to samo a w końcu raz po odpaleniu trzaskało tak przez dłuższy czas i do ostro,wyłączyłem silnik i zapaliłem to samo i jeszcze raz i wszystko dobrze,autko jeździ normalnie ma kopa ale od czasu do czasu te trzaski,
co to może być? czy rzeczywiście coś z hydrauliką?czy może niewyregulowane zawory-ale w warsztacie powiedzieli że sie same regulują,
proszę o rady
E34 150 24v benz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 15:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WLKP
odnośnie tych trzasków okazało sie że zawiesza sie samoregulator zaworów,ale dlaczego?
autko wcześniej chodziło jak pszczółka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: no nie miło
PostNapisane: 30 września 2009, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Jest kilka możliwości, jak wyjęli hydrosztosy (samo regulator hydrauliczny) albo naszło jakiegoś syfu i coś tam w nim siedzi, albo nie daj boże mechanik był tak uczynny że je przemył benzyną albo tak bywa najczęściej że stary hydrosztos ma swoje miejsce i jakiś tam nalot po kilku latach i zwyczajnie to wszystko się zmieniło i teraz kicha.

Tak czy siak szykuje się wymiana. Drogie nie są tylko znowu rozbiórka i wymiana oleju.
No chyba że są inne opcje, niech ktoś inny się wypowie.

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 19:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WLKP
a jeśli głowica była w regeneracji to czy te hydrosztosy musiały byc wyciągnięte?
może zostały zamienione miejscami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Jest taka możliwość
PostNapisane: 30 września 2009, 20:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Istnieje taka możliwość.
Na pewno głowica do planowania była rozebrana do ostatniej śrubki.
Ale bardziej prawdopodobne że po prostu przyszedł czas na któryś z nich.
Tak jak pisałem po wymianie hydorsztosz już jest inaczej ułożony i to też ma wgląd na jego pracę.
Pośmigaj jakiś czas i jeśli po jakiś 5 tyś nie będzie poprawy albo co gorsza będzie gorzej to wtedy już wymiana. Może się ułoży??

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 20:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
kolego jesli docierali gniazda zawoorowe to owszem ze mogli pozamieniac te samoregulatory to raz a druga sprawa po dotarciu gniazda zawor zawsze siadzie troche a tak zwany trzonek zaworowy wyjdzie i w szklanka jest zaworek który musi zmienic polozenie w tej owej szklance. moze to niepofachowemu obiasnilem.
glos niech zabiora inni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL