BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 17 maja 2011, 12:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E32 750iL, X1
Kod silnika: M70B50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103686
objaw: auto przy jeździe do ok 2000 obr, przy mocniejszym wciśnięciu gazu krztusi się i robi "kangurka". Problem występuje na porządnie nagrzanym silniku. Na biegu jałowym obroty wtedy też co chwilę spadają do ok 500 obr. - jakby coś go na chwilę dławiło. Na wysokich obrotach wszystko jest OK.

auto nie ma sondy lambda (wersja na paliwo ołowiowe) M50B20 bez vanosa. błędów na kompie nie wywala

nowe (lub prawie nowe):
- świece i fajki
- filtr paliwa
- filtr powietrza
- pompa paliwa
- układ dolotowy szczelny

obstawiam czujnik wałka rozrządu. czy słusznie???

_________________
pozdrawiam
qba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 17 maja 2011, 16:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: 750iL
Kod silnika: M70
skoro bledow nie ma to nie powinien byc uszkodzony rowniez czujnik, choc kto wie, ja bym obsatawial na nieszczelosc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 17 maja 2011, 20:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
cewki, lub fajki jezeli sa niemal "nowe" a nie nowe. Przy czujniku walka padnietym u mnie przynajmniej nie przerywala ale miala mula tak do 4000rpm i palila o polowe wiecej, jesli juz to czujnik walu bym obstawil, ale najpierw sprawdz uklad zaplonowy bo to on na 99%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 18 maja 2011, 14:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Warszawa
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52b28
Znajomy miał podobny problem w E39. Przyczyną okazały się uszczelki pod wtryskami paliwa - były poszarpane. Jednak na pierwszym miejscu obstawiałbym czujnik położenia wałka rozrządu. Podjedź na kompa gdzieś.

_________________
///BMW-BE MY WOMEN///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 18 maja 2011, 15:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
sprawdź sczelność układu paliwowego.
do wymiany może być też sam filtr paliwa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 19 maja 2011, 08:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: bmw 5 e34
Kod silnika: M50B20
dwa dni temu rozwiązałem identyczną zagadke :) u mnie były to tylko świece . zobacz gumę pomiędzy przepustnicą a przepływką (tylko dobrze całą do okoła)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 20 maja 2011, 07:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E32 750iL, X1
Kod silnika: M70B50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103686
świece są ok, wszystkie gumy w dolocie jak nowe, lewego powietrza na 100% nie łapie, filtr paliwa i pompa są nowe jak już pisałem. A sterowanie przepustnicą? Jest tam coś co może się zepsuć? (jakieś czujniki?)

_________________
pozdrawiam
qba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 krztusi się
PostNapisane: 21 maja 2011, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 401
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: e39 525 ,e38 728
Kod silnika: m52b25,b28
kolego u kolegi przyczyna takiego zachowania byl walniety regulator cisnienia paliwa.....zagnij na chwile wezyk paliwowy od powrotu i zobacz co sie dzieje....jak bedzie ok to masz odpowiedz.pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL