BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 19:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 21:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Bartoszyce
qrax napisał(a):
Nie wiem jakim cudem masz 130 na II
piszesz o odcięciu. U mnie nie ma czegos takiego na gazie, na benzynie nie sprawdzałęm czy odcinka jest. :oczami:

_________________
DIDI.
E36
325I


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 21:55 
Żeby jechać 130km/h na 2 biegu musiał bys mieć jakieś 8500-9000obr/min a tego silnik by nie wytrzymał.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Cytuj:
Na 2 biegu z 4 osobami na pace leciałem 130km/h więc wyniki nie są złe


Jakaś podejrzana rasowo ta Beta :hyhy: Miałem e36 325i QP, silnik w świetnej kondycji bez gazu i 100km/h to max co dało się wydusić na 2-ce.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Da sie do 110 podciagnac na II,

a tak pozatym : "do gazu firma - Lovato, wtrysk gazu, Przełącznik Stag2 W, Emulator wtrysku z wiazką uniwersalną Stag2- E6"... -> to zaden wtrysk gazu. To zwykla instalacja II gen podcisnieniowa i to auto jest i bedzie mulem z tym mikserem w dolocie.. tyle z mojej strony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 23:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
--==maly==-- napisał(a):
Żeby jechać 130km/h na 2 biegu musiał bys mieć jakieś 8500-9000obr/min a tego silnik by nie wytrzymał.


ewentualnie diabelnie długi most.

lub przy braku odcinki dokrecic ile sie da, spojrzeć na zawyżający licznik i zaokrąglić w górę ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 05:02 
reserved napisał(a):
a tak pozatym : "do gazu firma - Lovato, wtrysk gazu, Przełącznik Stag2 W, Emulator wtrysku z wiazką uniwersalną Stag2- E6"... -> to zaden wtrysk gazu. To zwykla instalacja II gen podcisnieniowa


Mam pytanie to 325i mogą chodzic na tym gazie bez wystrzałów czy DIDI jak narazie miał szczęście? Bo tylko ten gas powstrzymuje mie przed kupnem wymarzonej E36 :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 05:04 
reserved napisał(a):
a tak pozatym : "do gazu firma - Lovato, wtrysk gazu, Przełącznik Stag2 W, Emulator wtrysku z wiazką uniwersalną Stag2- E6"... -> to zaden wtrysk gazu. To zwykla instalacja II gen podcisnieniowa


Mam pytanie to 325i mogą chodzic na tym gazie bez wystrzałów czy DIDI jak narazie miał szczęście? Bo tylko ten gas powstrzymuje mie przed kupnem wymarzonej E36 :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 08:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
wg mnie to raczej kwestia szczęścia ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 11:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Powracjac do tematu chcialem wrzucic swoje dwa grosze Tez musze sie pochwalic mam 325i QP na gazie (sam zakladalem) a dokladnie na blosie spalanie bajka max 12,5 litra miasto w jezdzie mieszanej tzn miasto i ostra jazda poza nim 10,8 na dosc szerokich oponach, udalo mi sie zejsc na 9,3litra gazu na oponach 185 i predkosci max 120km/h, tak wienc polecam BLOSA(jedyne problemy moga wystapic jesli ma sie uwalona ktoras z cewek albo cos nie tak z kompem, wtedy maga nastapic wystrzaly lub (raz mi kichla na zyczenie palenie zimnego silnika z gazem w podlodze)teraz tez pale zimny ale bez gazu i dziala bez zarzutów ) Do gazu co zauwarzylem to to ze nie ma odciecia poniewaz tradycynie po przekroczeniu dozwolonych 6,5 tysiaca ECU odcina wtryski a przy blosie ominiete jest ECU wienc nie odcina (nie jestem zwolennikiem hardcoru 5.5 RPM to max). Co do osiagów nie zauwazylem roznicy w przyspieszeniu idzie jak walnienta co do Vmax nie testowalem.
W tym moedelu bmw rzadko kto zaglada pod spód a to bardzo wazne. CZestym uszkodzeniem jest obrywanie sie mocowan tylnych sanek(tyrzymajacych dyferencjal) Musze sie przyznac ze moja Bawaria miala oberwana jedna łapke koszt naprawy to 600 zł i moze dlatego dlatego dalem za nia tylko 2400 euro (+ sprowadzenie 450 euro (zakupiona pod Szajcaria 10,2006)) rocznik polowa 92 z Klima oraz zawieszenie FK na gwincie z tynymi amortyzatorami KONI, tłumnik Remus Racing dedykowany do tego modelu(stal nierdzewna ) kierownica Victor oraz inne bajerki.rozporki dystanse itp..
Ogólnie polecam ten model naszukalmem sie dlugo zeby znalesc ten egzemplaz Zdjencia rzuce zebyscie mogli ocenic i napisac co myslicie o autku PZDR wszystkich fanow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 11:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
DIDI napisał(a):
Na 2 biegu z 4 osobami na pace leciałem 130km/h więc wyniki nie są złe :hurra:

:mur: kolego albo licznik ci oszukuje,albo piłowałeś ją na drugim biegu dwa kilometry :cenzura: ,nie masz odcięca więc mogłeś to zrobić na tej pseudo sekwencji :mad: choć wątpię żeby motor to zniósł,
lub poprostu delikatnie zawyżyłeś wynik o jakieś 30km/h :cwaniak:
DIDI napisał(a):
Nie czuję prawie żadnej róznicy w mocy na gazie czy PB

Wcale się nie dziwię jeżeli masz zwężkę na przepustnicy powietrza z dziurą że kciuk ledwo wchodzi :mur:
grzegorza25 napisał(a):
Mam pytanie to 325i mogą chodzic na tym gazie bez wystrzałów czy DIDI jak narazie miał szczęście?

nie mogą,strzelają albo rzadziej albo częściej,rozwalają przepływomierze,powerboxy i kolektory,do tego,moc jest dużo dużo niższa od fabrycznej i mają problemy z obrotami,totalna porażka :wstyd:
DIDI napisał(a):
wiem że się rozpędza, moje też i co?? 230 na luzaku na gazie

odejmij te 30 co do dwójki dołożyłeś :rotfl: :rotfl:
Nie chcę nikogo obrażać w tym poście ale żeby takie żeczy wypisywać :dobani: :dobani: :dobani:
wjedź na chamownię i zobaczysz kto ma rację,obyś miał 150HP :cwaniak:

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 11:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
DIDI napisał(a):
Na 2 biegu z 4 osobami na pace leciałem 130km/h więc wyniki nie są złe :hurra:

:mur: kolego albo licznik ci oszukuje,albo piłowałeś ją na drugim biegu dwa kilometry :cenzura: ,nie masz odcięca więc mogłeś to zrobić na tej pseudo sekwencji :mad: choć wątpię żeby motor to zniósł,
lub poprostu delikatnie zawyżyłeś wynik o jakieś 30km/h :cwaniak:
DIDI napisał(a):
Nie czuję prawie żadnej róznicy w mocy na gazie czy PB

Wcale się nie dziwię jeżeli masz zwężkę na przepustnicy powietrza z dziurą że kciuk ledwo wchodzi :mur:
grzegorza25 napisał(a):
Mam pytanie to 325i mogą chodzic na tym gazie bez wystrzałów czy DIDI jak narazie miał szczęście?

nie mogą,strzelają albo rzadziej albo częściej,rozwalają przepływomierze,powerboxy i kolektory,do tego,moc jest dużo dużo niższa od fabrycznej i mają problemy z obrotami,totalna porażka :wstyd:
DIDI napisał(a):
wiem że się rozpędza, moje też i co?? 230 na luzaku na gazie

odejmij te 30 co do dwójki dołożyłeś :rotfl: :rotfl:
Nie chcę nikogo obrażać w tym poście ale żeby takie żeczy wypisywać :dobani: :dobani: :dobani:
wjedź na chamownię i zobaczysz kto ma rację,obyś miał 150HP :cwaniak:

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 12:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
E34 525 24V było tym samym silnikiem co i w E36 525? :niepewny:

Tutaj jest coś co może mniej więcej przybliżyć Ci moc u Ciebie na gazie II gen. :oczami: (znalezione w sieci..)

Obrazek

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 12:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 590
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
Mam E36 316i z gazem II gen. od ponad roku i jeszcze nigdy nie strzelił.

_________________
Było e36 316i
Było e32 740i
Było e36 323i touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 12:52 
TargeT napisał(a):
Mam E36 316i z gazem II gen. od ponad roku i jeszcze nigdy nie strzelił.


w tym temacie rozmawiamy o R6 :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 14:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
:) sami widzicie :hyhy: ptysiek pojechał konkretami :ok:
TargeT napisał(a):
Mam E36 316i z gazem II gen. od ponad roku i jeszcze nigdy nie strzelił.

rozmawiamy tu o silnikach sześcio cylindrowych tak jak rybik napisał

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 20:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 590
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
ROMSI napisał(a):
Mam E36 316i z gazem II gen. od ponad roku i jeszcze nigdy nie strzelił.

rozmawiamy tu o silnikach sześcio cylindrowych tak jak rybik napisał


No już dobra. :) Tylko chciałem wtrącić co do gazu II gen. tyle. :oczami:

_________________
Było e36 316i
Było e32 740i
Było e36 323i touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 20:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Zaletą 325i na tle słabszych e36 jest moc i jako takie osiągi więc zakładając taki gaz zabiera się największy atut.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 21:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
(raz mi kichla na zyczenie palenie zimnego silnika z gazem w podlodze)

:zdziwko: tak to zapalac trzeba ursusa :zdegustowany:

a oponki 185 nie ś atroszke przy wąskie do e36 przypadkiem ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 21:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Jest to mój pierwszy post na forum, dlatego jestem trochę spięty. Autko fajne, ja mam touringa 320i, ale qp to jest to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 22:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Odpalac z gazem w podlodze to se mozna ... na pewno nie samochod z wtryskiem bo to nic nie daje.... nie ma to jak stara TAKSOWKARSKA szkola :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL