BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 19:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 23:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
maniek6600 napisał(a):
Co do osiagów polecam zajrzec do instrukcji obsługi e36.Tam jest czarno na białym napisane.320 i ma wieksze spalanie ale też wieksza predkosc maxymalana,lepsze przyspieszenie od 0-100 km/h no i wieksza mase......Co do wyboru..ZOstawiam wam i polecam poczytac instrukcje obsługi bo wypowiedzi uzytkownikow wiele nie wniosa.Wiadomo- KAŻDY CHWALI CO MA .Taka już mentalnośc polaka.Pozdrawiam


a mógłbys przedstawic osiagi 2l ? przeryłem wszystko co mam do mojej ale wszystko o kompakcie ciezko mi uwierzyc ze 2l wyglada wiele lepiej na papierz od is

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 00:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
pablo85pg A ja Ci mówie zrób tak, przejedz sie napoczatek is'em czyli kosiarka a potem wsiądź do 2,0. dam sobie ręke uciąć ze dopiero wtedy Ci serce szybciej zabije.
panowie osiągi osiagami tu liczy sie Fun z jazdy a w r4 go poprostu nie ma :dobani:

[ Dodano: 18 Listopad 2008, 00:32 ]
świetne sa te walki r4 vs r6 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 00:53 
Cytuj:
pablo85pg A ja Ci mówie zrób tak, przejedz sie napoczatek is'em czyli kosiarka a potem wsiądź do 2,0. dam sobie ręke uciąć ze dopiero wtedy Ci serce szybciej zabije.
panowie osiągi osiagami tu liczy sie Fun z jazdy a w r4 go poprostu nie ma :dobani:


///ESIU, przestań pisac głupoty :)

Ja jeździłem 2.0, M50, M52, żadnej rewelacji nie ma, ani funu, którego nie da Ci R4, jedno i drugie spali i poleci bokiem, tylko ten dźwięk, więc nie przesadzaj :)

2.0 niedłubane od konkret funu jeszcze troche dzieli


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 01:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
///ESIU, ale nie rozumiesz ze kolega szuka auta do jazdy? zwyklej cywilnej jazdy? wiec raczej bedzie mu zalezalo na ekonomii, bo stanie w korku i patrzenie jak ubywa paliwa to nie jest przyjemnosc.

a Ty masz swoje e36 do LANSU.

nawet w podpisie masz
///ESIU napisał(a):
Moje Bmw: na codzień klekoty


ciekawe czy jak by Ci przyszlo wszedzie jezdzic Twoim 328i czy nie zmienil bys zdania:P


swoja droga, jesli moge cos doradzic to mozesz sie rozejrzec za 325i z sekwencja. tak tak, jest to chyba jedyne wyjscie zeby w miare tanio jezdzic :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 02:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
..::CZARNY::.. napisał(a):
Ja jeździłem 2.0, M50, M52, żadnej rewelacji nie ma, ani funu, którego nie da Ci R4, jedno i drugie spali i poleci bokiem, tylko ten dźwięk, więc nie przesadzaj :)


Kwestia definicji funu. Jasne ze 2.0 nie robi zadnego szalu bo jaki szal moze robic auto nie dajace rady co mocniejszym wspolczesnym kompaktom ;) Jednak jest jeszcze cos takiego jak ta "kultura pracy", dla mnie roznica w tej kwestii miedzy r4 a r6 jest przeogromna i bardzo, ale to bardzo, cenie sobie jezdzenie z r6 pod maska (w zasadzie to z czyms co ma poprostu wiecej niz 4 cylindry) i obecnie szlag mnie trafia ze musze jezdzic czyms co ma R4 (Hyundai Sonata, chyba 2.4l). Czy warto do tego doplacic czy nie to juz niech pytajacy zdecyduje, w koncu to o jego sakiewke chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 09:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
ja urzydkowalem is'a i mam teraz 2l, i nie nie planuje wracac do r4.

sam widok tych 6 garow jak otworzysz maske odrazu poprawia Humor :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 11:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
..::CZARNY::.. napisał(a):
Ja jeździłem 2.0, M50, M52, żadnej rewelacji nie ma, ani funu, którego nie da Ci R4, jedno i drugie spali i poleci bokiem, tylko ten dźwięk, więc nie przesadzaj :)


nie mówie tu o takim FUNie ze 2,0 to rakieta bo jedzie podobnie jak IS ale chodzi mi o dzwięk gdzie 2,0 ma chyba najładniejszy ze wszystkich r6 w e36, chodzi mi o kulture pracy itd. a czy IS dobrze poleci bokiem? nie powiedział bym, albo kierowca musi naprawde dobrze ogardniac fure i wycisnąć z niej wszystko albo musi byc deszcz i koniec kropka, is do latania bokiem sie nie nadaje

majler napisał(a):
///ESIU, ale nie rozumiesz ze kolega szuka auta do jazdy? zwyklej cywilnej jazdy? wiec raczej bedzie mu zalezalo na ekonomii, bo stanie w korku i patrzenie jak ubywa paliwa to nie jest przyjemnosc.


bo ja uważam ze oprócz przemieszczania się z punktu A do punktu B mozna choc troche mieć przyjemnosci a nie słuchanie jakiś 16tu ventyli co chodza jak hunda.

majler napisał(a):
ciekawe czy jak by Ci przyszlo wszedzie jezdzic Twoim 328i czy nie zmienil bys zdania:P


na codzień nie jeżdze cabrio ze wzgledu na niski zawias i szeroka felge na tym nigdzie nie wjedziesz pod krawężnik, nigdzie nie zaparkujesz, pozatym boje sie ze ktos obije mi drzwi czy cos w tym stylu a nie dla tego ze to 2,8 !! :rotfl:
uważam ze 2,8 pali naprawde mało 11l w samym mieście i prawie 200km? co to za spalanie? raczej smieszne

zresztą co je sie będe szczępił, racja jeździjcie sobie tymi kosiarkami :ok:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 11:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
///ESIU napisał(a):
uważam ze 2,8 pali naprawde mało 11l w samym mieście i prawie 200km? co to za spalanie? raczej smieszne


ale kiedy to spalanie jest takie male? podas nocnego lansu chyba?


bo nie wierze ze jak wbijesz sie w korki (np. po godzinie 15 gdy wszyscy wracaja z pracy) to spali Ci 11 l ? nie wydaje mi sie. 15 jej bedzie mało:P

i znow nie mowcie ze IS to takie oszczedne auto. w korkach (Łódź) bierze 10-11litrow. bez wiekszych szalenstw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 11:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
majler napisał(a):
15 jej bedzie mało:P
to malo dla mojego m52b20 :luka: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 11:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
nigdy mi nie spaliła więcej jak 14 w mieście nigdy,
2,8 to mega ekonomiczny silik jestem zachwycony

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 13:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: kolno
co do wytrzymałosci r4 to powiem tyle mialem wczesniej e30 316 i 100km i mialo 270 tys ja dojezdzilem do330 tys dostawala katy ze h.. do tej pory wszyscy wspominaja ze wiecej w miejscu kilometrow zrobila niz w trasie i silnik byl w stanie super jak na moja jazde i przebieg na 10 tys na koniec dolewalem 1 litr oleju jezdzilem na 10w40 mobil. koles mial r6 2.o tez e 30 i nie bylo juz w niej krzywek na walku rozrzadu a dostala nie mniej od mojej . wiec zalezy co kupisz jak auto bedzie zajechane to 2.8 nie pomoze a jak kupisz poszanowana sztuke to i tym is em posmigasz dlugo dlugo dlugo i ekonomiczniej od 2.0

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 14:26 
///ESIU napisał(a):
albo kierowca musi naprawde dobrze ogardniac fure i wycisnąć z niej wszystko albo musi byc deszcz i koniec kropka, is do latania bokiem sie nie nadaje


a co? może 2.0 lepiej lata niby? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jedno i drugie tak samo się nadają.... na nie powiem co


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
..::CZARNY::.. napisał(a):
a co? może 2.0 lepiej lata niby? :rotfl: :rotfl: :rotfl:


choc obydwa jadą podobnie i obydwa się do tego nie nadają to jednak uwazam że 2,0 bedzie szło lepiej bokiem niz kosiarka

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
jeśli załozysz idetyczne kapcie na 320 i 318 is nie odczujesz różnicy.......i tym i tym na suchym ciężko poleciec bokiem.....chyba że na śniegu ;) ale to i polonez wtedy da rade.......i chce przypomniec ze koledze nie zalezy na lataniu bokiem ;)

zeby latac bokiem wystarczy sie nachlać konkret i wracac do domu z buta ;) .......wtedy latamy bokiem ze ho ho :rotfl: :rotfl:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: kolno
bo zeby latac bokiem to jeszcze trzeba umiec a iskiem da sie kolego i to calkiem calkiem jeszczee fajnie wszyscy mysla ze tzreba miec zaraz 200 koni. moja e30 1.6 295 na 55 na 15 kapcie palila jak dzika na gazie

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
maciek12ss napisał(a):
295 na 55
łoł a z kad ty takie opony znalazles?? :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
maciek12ss napisał(a):
bo zeby latac bokiem to jeszcze trzeba umiec a iskiem da sie kolego i to calkiem calkiem jeszczee fajnie wszyscy mysla ze tzreba miec zaraz 200 koni. moja e30 1.6 295 na 55 na 15 kapcie palila jak dzika na gazie


Dobra była jak mogła taki kapec obrócic... Jak ty żeś tam upchnął taką oponę ? To do M3 ciężko zmieścic.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
maciek12ss napisał(a):
bo zeby latac bokiem to jeszcze trzeba umiec a iskiem da sie kolego i to calkiem calkiem jeszczee fajnie wszyscy mysla ze tzreba miec zaraz 200 koni. moja e30 1.6 295 na 55 na 15 kapcie palila jak dzika na gazie


palic laka a latac bokiem - latac bokiem a driftowac - to jest roznica kolego

na drift legal w lodzi kołtun polonezem driftował wiec mozna latac wszystkim prawie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
chciaz pamietam jak kiedys zebralo mi sie moja is'ka na palenie gumy to na drugim biegu stojac w miejscu zaczelo odcinac mi zaplon sam do tej pory nie wiem jak mi sie to udalo dodam ze nie bylo to na sniegu :| poprostu lecialem bokiem jezeli to mozna tak nazwac i obrucilo,


moze bylo mokro? hymm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 17:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: kolno
sory!!!! 205 były. a is w e36na 2 odcina przy paleniu na kostce tylko ze ja wpadlem bokiem obrocilo jechalem do tylu kola na 2 biego 90 na zegarze zapielem 3 i bokiem polecialem z 25 metrow . i niech ktos powie ze is nic nie potrafi . maluchem smigaslem bokiem na asfalcie az na dachu sie zatrzymalem ale miec 200 koni a umiec jezdzic to duza roznica jak ktos nic nie umie to i 200 koni nie pom oze4

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL