Witam,
Krokowiec(zawór biegu jałowego) sprawdzony, wyczyszczony. Dodatkowo sprawdziłem czujnik położenia przepustnicy który wygląda na prawidłowo działający ale tylko na mierniku.
W inpie max napięcie przy wciśniętym gazie do podłogi wynosi 3,9V a wg opisu w internecie powinno byc ok 5V - tzn jeżeli ręcznie przestawię potencjometr na max to jest 5V w inpie natomiast sama przepustnica nie przekręca aż tak potencjometru.
Czy przepustnica powinna tak otwierać ten czujnik aby w INPie było ok 5V?
Dodam że przy odpiętym czujniku auto nie przerywa tak jak dotychczas tj przy skręcaniu, hamowaniu na luzie itd nie przygasa silnik do 500 obrotów, wiadomo że dłużej z obrotów schodzi itd bo jest odłączony czujnik.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Czy oporności przy zamkniętej przepustnicy podane na forum dotyczą potencjometru skręconego na min czy dotyczą przy zamkniętej przepustnicy - tj założonym czujniku?

