Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum mój wozik to BMW 316i E36 1.6L 1991r sedan silnik M40. Szanowni forumowicze mam do Was ogromną prośbę proszę przejrzycie zdjęcia, mianowicie dotyczy sterownika-modułu wycieraczek w tym modelu. Chodzi mianowicie o pracę wycieraczek uciążliwą, nie ma nazwę to biegu cyklicznego-czyli co jakiś czas, nie ma cyklu jednorazowego przetarcia szyb.Czyli jest bieg wolny i szybki nie ma automatycznego powrotu wycieraczek, jeśli wyłączę to to pozostają do przykładu na środku szyby. Co wykonałem-1 rozebrałem schowek 2 zdjąłem ochronę nad pedałami 3 rozebrałem miejsce gdzie jest dźwignia maski 4 ile się dało tyle zdjąłem wygłuszenie podłogi gdzie idzie wiązka kabli-oczywiście wszystko od strony kierowcy. I tak są tam 2 niebieskie małe sprawne przekaźniki, 1 mały pomarańczowy, 1 większy niebieski(chyba odpowiada za zapłon..), noo i teraz setno ; czarny moduł wąski dłuższy o symbolu 3A0 927 181 co jest z zupełnie innego auta!. Chyba zbytecznie i pochopnie zakupiłem moduł WI-WA OW II, przejrzałem ogrom stron nie daje jakoś z tym rady. Moje pytania z podziękowaniem.
1-W schowku jest wolne gniazdo może ktoś się orientuje co tam za moduł ma przyjść? chyba nie potrzebnie tego nie dali
2-Moduł z innego auta o symbolu 3A0 927 181 czy to jest to gniazdo za które odpowiada całkowita praca wycieraczek? dając sygnał przekaźnikom niebieskim(przeczyściłem), jaki do tego modelu wozu powinien być prawidłowy?
3-Jaką spełnia funkcję ten pomarańczowy mały? i ten niebieski dłuższy który hmm wedle mnie jest od zapłonu(nie zaprzeczę że mylę)
Oczywiście przy moich sprawdzaniach poszedł bezpiecznik, ale zaskoczyło mnie jedno; mianowicie jak poszedł bezpiecznik od spryskiwaczy, czy to na biegu wolnym czy też na szybkim nie można było wyłączyć pracy wycieraczek. Koledzy co o tym wszystkim sądzicie?, jeśli jest ktoś z okolic Śląska i ma na sprzedaż nazwę to moduł prawidłowy to proszę o kontakt. Jeśli cokolwiek zdublowałem na forum przepraszam. Za wszystkie podpowiedzi serdecznie dziękuję.
