BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] po rogrzaniu ciągnie tylko do 5500 obrotów, traci moc
PostNapisane: 5 lutego 2008, 02:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
czemu moja 318 ti czyli is po rozgrzaniu sie ciagnie tylko do 5,5 tysiaca a potem jakby traci moc wariuja obroty jaka to moze byc przyczyna??



tytułuj dokładniej tematy, dzieki temu szybciej uzyskasz pomoc ;) . Stones1


Ostatnio edytowano 6 lutego 2008, 14:04 przez tomasz86, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 04:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: tarnobrzeg
ja tak mialem na gazie - takie ograniczenie... sciagneli mi bo poprosilem o to.. .teraz od okolo 5,5 tez traci moc... wczesniej leciala 220... pozniej powoli (miesiac) vmax spadal i zostalo 180...
Objawy: powyzej 180 (ok. 5,5tys obr) zaczyna jakby mylic i traci moc... przy 150 znow dostaje mocy... taka jazda to nie jazda.. .bujam sie do 180 gdzie smialo mozna wiecej, po czym musze zwolnic do ok 150 zeby znow mogl jechac szybciej :wstyd: ... na poczatku zwalalem na gaz, na benz to samo.. .ale po glebszych przemysleniach pomyslalem o oleju i hydropopychaczach... kupilem autko.. .nie wiem co bylo zalane (tak naprawde nikt nie wie co poprzedni wlasciciel lal w silnik) ale wlalem polsyntetyk taki jak na kartce elf'a. podejzewam ze byl jakis mineral, wlalem lepszy i rozszczelnilo cos albo przytkalo jakims brudkiem i teraz zrobila sie lipa... pytanie do innych: moglo tak byc? co robic teraz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 14:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
tylko ze mi na kazdym biegu tak jakby traci moc powyzej 5,5 tys obrotow moze nawet od 5,3tys.U mnie olej byl wymieniany z pol roku temu przez ten czas samochod zrobil okolo 4-5 tys kilometrow ale tez stal ok 2 miesiace nie jezdzony.Czy wymiana oleju cos pomoze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Jeżeli obok kielochów z przodu macie takie zółte kostki, to jest spowodowane przez nie. Trzeba pojechać do jakiegoś elektryka aby je zdemontował
;)

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 01:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: Jetta A5
a od czego one sa "te złote kostki" przy kielichach i czemu maja służyć??

_________________
"Nie dziękuj " kliknij "Pomógł" :super:

VW on board :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Alchemikk napisał(a):
a od czego one sa "te złote kostki" przy kielichach i czemu maja służyć??


Są to właśnie ograniczniki które zapobiegają nadmiernemu katowaniu silnika poprzez co zmniejsza się wydzielanie szkodliwych spalin. Często montowane w samochodoch z Niemiec, aby podnieść ich normę "Euro".

Kolega miał takie to nie dało rady ruszyć z piskiem opon :P

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 15:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
ale u mnie wczesniej bylo wszystko ok wiec to napewno nie to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 15:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
najlepiej to pojechac i podpiac samochod pod kompa bo to moze byc 100 roznych rzeczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL