BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 325i Faluje na obrotach miedzy 1000 a 2000 obrotów
PostNapisane: 30 maja 2008, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WÂłocÂławek
witam mam e30 2.5 z 91r dzis troche jej powstawialem i po jakims czasie zaczela wariowac po wcisnieciu gazu na maxa dochodzila do 5 tys obr spadala i znowu wchodzila i tak w kulko. teraz faluje na obrotach pomiedzy 1000 a 2000 tys obr co to moze byc. macie jakis pomysl. pomocy.!! z gory dziekowe i pozdrawiam ;]

Cytuj:
[model???] e30 325i faluje na obrotach miedzy 1000 a 2000 pomocy


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 7 czerwca 2008, 22:24 przez pie3k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 19:14 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Czujnik położenia przepustnicy.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WÂłocÂławek
maaaad napisał(a):
Czujnik położenia przepustnicy.
hhhmmmm na bank a gdzie to i czy to kosztowne i czy moge to jakos sprawdzic na szybko????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 20:54 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Jest pod przepustnicą. Musisz odłączyć wtyczkę, podłączyć omomierz między zaciski 2 i 18, opór powinien wynosić 0 ohmów. Później uchyl delikatnie przepustnicę - powinno być słychać "klik", a opór powinien skoczyć do nieskończoności. Później podłącz omomierz do zacisków 3 i 8. Opór powinien wynosić nieskończoność. Otwórz przepustnicę na maxa i wtedy opór powinien spaść do zera. Jak będzie coś nie tak, to możesz zdjąć ten czujnik i wypłukać go w środku benzyną ekstrakcyjną, tylko później przy przykręcaniu będziesz musiał go odpowiednio ustawić względem przepustnicy (żeby przy jej najmniejszym ruchu słychać było "klik", ale żeby klapa przepustnicy się nie klinowała). Nowy czujnik jest dość drogi, ja za używkę dałem 70 zł.

PS. To MOŻE ale NIE MUSI być ten czujnik. Tak sobie myślę... Może jeszcze nieszczelny dolot?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WÂłocÂławek
maaaad napisał(a):
Jest pod przepustnicą. Musisz odłączyć wtyczkę, podłączyć omomierz między zaciski 2 i 18, opór powinien wynosić 0 ohmów. Później uchyl delikatnie przepustnicę - powinno być słychać "klik", a opór powinien skoczyć do nieskończoności. Później podłącz omomierz do zacisków 3 i 8. Opór powinien wynosić nieskończoność. Otwórz przepustnicę na maxa i wtedy opór powinien spaść do zera. Jak będzie coś nie tak, to możesz zdjąć ten czujnik i wypłukać go w środku benzyną ekstrakcyjną, tylko później przy przykręcaniu będziesz musiał go odpowiednio ustawić względem przepustnicy (żeby przy jej najmniejszym ruchu słychać było "klik", ale żeby klapa przepustnicy się nie klinowała). Nowy czujnik jest dość drogi, ja za używkę dałem 70 zł.

PS. To MOŻE ale NIE MUSI być ten czujnik. Tak sobie myślę... Może jeszcze nieszczelny dolot?
wielkie dzieki za pomoc widze ze wiesz o co chodzi. tylko powiedz mi o jakis zaciskach mowisz gdzie sie wpiac??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 09:46 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Do czujnika położenia przepustnicy idzie przewód. Muszisz go odpiąć i masz 3 piny (zaciski), oznaczone właśnie numerami 2, 3 i 18 (w poprzednim poście omsknął mi się palec, sprawdzasz opór na pinach 2 i 18 oraz 3 i 18, a nie 8, sorry).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WÂłocÂławek
sprawdzilem czujnik z czujnikiem bylo wszystko ok ale wyczyscilem silnik krokowy i przepustnice i jest ok dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2008, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WÂłocÂławek
sprawdzilem czujnik z czujnikiem bylo wszystko ok ale wyczyscilem silnik krokowy i przepustnice i jest ok dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL