maaaad napisał(a):
Jest pod przepustnicą. Musisz odłączyć wtyczkę, podłączyć omomierz między zaciski 2 i 18, opór powinien wynosić 0 ohmów. Później uchyl delikatnie przepustnicę - powinno być słychać "klik", a opór powinien skoczyć do nieskończoności. Później podłącz omomierz do zacisków 3 i 8. Opór powinien wynosić nieskończoność. Otwórz przepustnicę na maxa i wtedy opór powinien spaść do zera. Jak będzie coś nie tak, to możesz zdjąć ten czujnik i wypłukać go w środku benzyną ekstrakcyjną, tylko później przy przykręcaniu będziesz musiał go odpowiednio ustawić względem przepustnicy (żeby przy jej najmniejszym ruchu słychać było "klik", ale żeby klapa przepustnicy się nie klinowała). Nowy czujnik jest dość drogi, ja za używkę dałem 70 zł.
PS. To MOŻE ale NIE MUSI być ten czujnik. Tak sobie myślę... Może jeszcze nieszczelny dolot?
wielkie dzieki za pomoc widze ze wiesz o co chodzi. tylko powiedz mi o jakis zaciskach mowisz gdzie sie wpiac??