sprwadz co temperatury czy nie jest wisko walniete,wtedy sie kreci tyle ze za wolno,powinno przyspieszac wraz z obrotami silnika jesli tak nie jest wisko do wymiany..albo termostat nie do konca sie otwiera ale stawialbym n a wisco
a co do stukania moze to luz na wale gdy przyspieszasz gwaltownie i zwalniasz

krzyzaki do wymiany??a nie jak pisales stuki w zawieszeniu...
ukraina1 napisał(a):
Samochod nie przeszedl przegladu bo ponoc temperatura silnika jest za wysoka.Wiatrak sie kreci chyba tylko z jedna predkoscia ta pierwsza nie za szybko niezaleznie od tego ile przejechalem ale wskazowka temperatury na liczniku dochodzi do polowy i tyle. Nigdy nie pokazywala mi jakichs wyzszych wynikow wiec to mnie dziwi.
Problem nr2 to cos mi stuka z lewej strony kiedy jade po nierownej powierzchni, przyspieszam gwaltownie czy tez zwalniam. Mechanicy obejrzeli i powiedzieli ze luzow zadnych nie ma ani nic zniszczonego nie widza ale wiem ze niczego nie rozkrecali zeby zajrzec.Z gory dzieki za porady
Cytuj:
[model???] Dziwny problem z temeratura e36 316i
Zapoznaj się z ZASADAMI.
robertbmw