BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 11:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i Dziwny problem z temperaturą
PostNapisane: 5 czerwca 2008, 14:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Szkocja
Samochod nie przeszedl przegladu bo ponoc temperatura silnika jest za wysoka.Wiatrak sie kreci chyba tylko z jedna predkoscia ta pierwsza nie za szybko niezaleznie od tego ile przejechalem ale wskazowka temperatury na liczniku dochodzi do polowy i tyle. Nigdy nie pokazywala mi jakichs wyzszych wynikow wiec to mnie dziwi.
Problem nr2 to cos mi stuka z lewej strony kiedy jade po nierownej powierzchni, przyspieszam gwaltownie czy tez zwalniam. Mechanicy obejrzeli i powiedzieli ze luzow zadnych nie ma ani nic zniszczonego nie widza ale wiem ze niczego nie rozkrecali zeby zajrzec.Z gory dzieki za porady

Cytuj:
[model???] Dziwny problem z temeratura e36 316i


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
buka


Ostatnio edytowano 7 czerwca 2008, 23:56 przez ukraina1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2008, 07:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
jak Ci sprawdzali temp. silnika podczas przeglądu? jak masz wskazówkę pionowo to jest ok.
co do stukania to może silentblocki do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2008, 07:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
...


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2008, 07:54 przez Sylwek_ch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2008, 07:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
ukraina1 napisał(a):
niezaleznie od tego ile przejechalem ale wskazowka temperatury na liczniku dochodzi do polowy i tyle.


tak ma być :) w pionie :hyhy:

ukraina1 napisał(a):
cos mi stuka z lewej strony kiedy jade po nierownej powierzchni, przyspieszam gwaltownie czy tez zwalniam


u mnie był to sworzeń wachacza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2008, 09:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: Okolice Malborka
Moje BMW: e36 compact
Kod silnika: M43B16
Tak swoją droga to brawa dla diagnostów - pierwsze słysze zeby sprawdzali temp silnika i w ogole jak oni to zrobili :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2008, 09:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Tak jak już padło, temperatura po nagrzaniu ma być w pionie i już.
A stukanie może byś powodowane luzem łącznika stabilizator-amortyzator (w innej wersji stabilizator - wahacz), sworzeń (ale tu by luzy wyszły), stabilizator, klocek hamulcowy, może amortyzator ma luz lub się np. śruba poluzowała (ale to tak naciągam ;) ).

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 316i Dziwny problem z temperaturą
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 23:59 
sprwadz co temperatury czy nie jest wisko walniete,wtedy sie kreci tyle ze za wolno,powinno przyspieszac wraz z obrotami silnika jesli tak nie jest wisko do wymiany..albo termostat nie do konca sie otwiera ale stawialbym n a wisco


a co do stukania moze to luz na wale gdy przyspieszasz gwaltownie i zwalniasz :( krzyzaki do wymiany??a nie jak pisales stuki w zawieszeniu...










ukraina1 napisał(a):
Samochod nie przeszedl przegladu bo ponoc temperatura silnika jest za wysoka.Wiatrak sie kreci chyba tylko z jedna predkoscia ta pierwsza nie za szybko niezaleznie od tego ile przejechalem ale wskazowka temperatury na liczniku dochodzi do polowy i tyle. Nigdy nie pokazywala mi jakichs wyzszych wynikow wiec to mnie dziwi.
Problem nr2 to cos mi stuka z lewej strony kiedy jade po nierownej powierzchni, przyspieszam gwaltownie czy tez zwalniam. Mechanicy obejrzeli i powiedzieli ze luzow zadnych nie ma ani nic zniszczonego nie widza ale wiem ze niczego nie rozkrecali zeby zajrzec.Z gory dzieki za porady

Cytuj:
[model???] Dziwny problem z temeratura e36 316i


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2008, 07:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
a te stukanie jak brzmi?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL