BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 14:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.8iS odciecie paliwa przy 4500 rpm
PostNapisane: 30 maja 2008, 14:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
Witam, juz wczesniej wspominalem o tym problemie w ktoryms z postow ale jako ze nie uporalem sie z tym jeszcze, postanowilem zalozyc nowy topic.

Jak w temacie, problem polega na tym ze komputer odcina doplyw paliwa juz przy 4500 rpm. nie wazne na ktorym biegu, czy w miejscu czy w ruchu czy silnik jest cieply czy zimny.
Jest to 1.8iS 103 KW benzyna, nigdy nie gazowany.
Podlaczylem becie pod komputer i wyskoczyly 2 alarmy, jeden to trzasnieta sonda lambda (nie wiadomo czy sama sonda jest juz do niczego czy jest to wina wypalonego katalizatora)
a drugi alarm wskazywal ze jest cos nie tak z czujnikiem predkosci, nie znam sie na tym dobrze ale w skrocie gosc mi powiedzial ze samochod nawet podczas jazdy mysli ze stoi w miejscu i dlatego odcina doplyw paliwa.
Sugerowal zle podpiete radio tzn. pod czarno szary kabelek ktory jest polaczony pod predkosciomierz w celu poglasniania oryginalnego radia wraz ze wzrostem predkosci.
Sprawdzilem to i radio jest podpiete dobrze, z oryginalnej kostki owy kabelek nigdzie juz nie wychodzi wiec z tym nie powinno byc problemu.
Spotkal sie juz ktos z czyms takim ?
Do tego nasuwa mi sie pytanko czy faktycznie gdy stoi w miejscu to powinien odcinac zaplon przy tych 4500 rpm ? :niepewny:


Ostatnio edytowano 30 maja 2008, 15:12 przez piniek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 14:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
nie...mi kreci do lekko ponad 6tys rpm...
co prawda ja mam "m10" ale mysle ze to nie ma znasczenia i Twoj powinien krecic wyzej.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 19:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1697
Lokalizacja: LLU
w moim IS-ie nie ma znaczenia czy stoje czy jade, kreci sie do 6500 rpm zreszta nie slyszalem zeby ktos mial inaczej........
Moze faktycznie cos nie tak masz z ta sonda :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 20:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
A może już hydraulika silnika niedomaga? Co prawda mam 1.8i ale też tak miałem, kręcił się do 5500, po wymianie pięciu dzwigienek 6200 :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 21:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
wrocilem z dlugiego wyjazdu i wreszcie mialem czas zajac sie tym problemem,
podjechalem do serwisu BMW, po dokladnym sprawdzeniu silnika otrzymalem diagnoze ...
silnik kreci sie tak jak powinien, jednak jest przeklamanie na obrotomierzu poniewaz cale zegary sa od jakiegos R6 :wstyd:
tak czy siak ciesze sie ze serce zdrowe ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 11:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3235
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
piniek napisał(a):
podjechalem do serwisu BMW


Do ASO?

piniek napisał(a):
jest przeklamanie na obrotomierzu poniewaz cale zegary sa od jakiegos R6


No to teraz możesz się zastanawiać ile było km na twoim poprzednim liczniku ;)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 15:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
nie bylo to ASO, w sumie bardziej warsztar niz serwis ale zajmuja sie tam tylko BMW i goscie naprawde wiedza z czym to sie je

a co do przebiegu, jak mi gosc powiedzial ze zegary sa wymienione, od razu pomyslalem ze jest ze 300k km ale mechanik mnie uspokoil mowiac ze przy 200-250 przewaznie juz slychac lancuch rozrzadu a u mnie cisza i harmonia :D obecnie mam 183000 a w ksiazce ostatni wpis z 2002 pokazuje 127, mysle ze tragedii nie ma
ps. mechanik dodal ze zdarza sie ze zegary odmowia posluszenstwa dlatego moglybyc wymienione
a jaka jest prawda ? to tylko wie samochod ale nie powie :) (chyba ze sie rozpadnie :wstyd: )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3235
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
piniek napisał(a):
zajmuja sie tam tylko BMW i goscie naprawde wiedza z czym to sie je


To zdradź gdzie to i jakie tam ceny mają.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 11:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
to jest na przeciwko gieldy samochodowej w myslowicach, jakie ceny maja ciezko powiedziec bo niedawno sie o tym warsztacie dowiedzialem, za podlaczenie buni pod komputer i zdiagnozowanie tej smiesznej dolegliwosci z obrotami skasowl mnie tyle ze powiedzial szerokiej drogi ;)
o tym warsztacie dowiedzialem sie od znajomego i slyszalem same pozytywne opinie, dobrzy fachowcy, niewygorowane ceny i niesamowity dostep do czesci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL