BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 16:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.6 M43 Problemy z odpaleniem po wyjeździe z myjni
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 17:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 152
Lokalizacja: Namysłów
Moje BMW: 316i E36 SEDAN
Kod silnika: M43B16
Witam!
Mam problem z moją Bunią :( Otóż...wczoraj od rana kręciłem sie autkiem pomieście. Silnik był dobrze nagrzany itp.

Zatrzymywalem sie w kilku miejscach na krótko, po czym odpalałem i jechałem dalej. Odpalał idealnie...odrazu 900 obr./min.

Podjechałem na myjnie, żeby go troszke umyli. Wjeżdżam, wszystko ok. Gość w myjni najpierw zlał go całego jakimś płynem po czym ostro karcherem. Ok. 5 min. go tak lał tą wodą i kazał podjechać dalej. Wiec zapalam, a tu tylko rozrusznik kręci i nic :/ ok, 2 raz i juz coś łapie ale dalej nic. # razem zagadał. Podjechałem kawałek dalej, zgasiłem go i szczotki zaczęły go myś. Potem znów musiałem podjechać i taka sama historia. Wczoraj nie ważne, czy zimny czy ciepły, nie chciał palić. Dopiero za 2 - 3 razem. Dziś jest TROSZKE lepiej. Rano za 2 razem, potem raczej za 1 ale musze dłużej trzymać nakręceniu rozrusznikiem. Gdy zagada, odrazu obroty na sekundę spadają do 500 a po chwili wracają na 850 - 900 i tak sie delikatnie wachają.

co to może być koledzy??

_________________
DeRwU1


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 14:04 przez derwu1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 64
Lokalizacja: POZNAё\ŚWIEBODZIN
Moje BMW: E36 2.0i VANOS
NO WITAM ! weź kompresor i przedmuchaj wszystkie kostki elektryczne przewody zapłonowe i td. poprostu masz wilgoć w instalacji elektrycznej i to jest tym problemem pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 20:42 
Witaj. Miałem podobny problem po każdym myciu auta i okazało się że oplot na przewodach wysokiego napięcia był już sparciały ze starości i dostawała się tam wilgoć. Po wymianie wszystko wróciło do normy.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL