sowa.lbn napisał(a):
witam niedawno pekla mi glowica b20 no i zalatwilem sobie drugą(uzywana) zawiozlem na sprawdzenie okazalo sie ze jest dobra zplanowali mi ja wyregulowali wszystko ok zamontowalem ja do siebie : odpalilem dopuki byla zimna bylo ok zagrzala sie i zaczelo sie bujanie obrotuw w granicach 600-700 jak sie ruszy podczas jazdy i wogule wysokie obroty sa ok tylko wolnych niema ,no myslalem ze to moze przewody kopulka palec wymienilem na nowe dalej to samo dopiero teraz dojzalem ze ta glowica ma oznaczenia od str kolektora wydech. 2,5 2,7 wniosek z tego ze sie walnolem i zalozylem glowice 2,5L i teraz pytanie czy da sie cos z tym zrobic? czy mozna tak jezdzic bez szkody dla silnika?czy moze trzeba szukac kolejnej b20? prosba o podpowiedzi lub cokolwiek na ten temat
A jeżeli ta głowica z B25 jest dobra to spokojnie tysiaka za nią dostaniesz.