BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 12:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Kilka małych problemów - proszę o pomoc.
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 11:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lubelskie
Witam, posiadam BMW e36 318i 1992 rok B+G, dużo już w niej zrobiłem ale mam kilka problemów z którymi sobie nie mogę poradzić, więc proszę o pomoc. Więc zacznijmy od początku, pierwszy problem jest taki że od uruchomienia silnika do jego zgaszenia (niezależnie od temperatury silnika czy otoczenia) wentylator działa mi na maksymalnych obrotach i sie nigdy nie wyłącza, podejrzewam że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej więc jeśli mam racje to prosze o jakis schemat gdzie on sie znajduje i jak go wymienic oraz ile taki czujnik kosztuje mniej wiecej. 2. Auto pali mi (Uwaga, teraz nie żartuje ani nie przesadzam) 40 LITRÓW BENZYNY na 100 KM! (spalanie gazu to 10L), strasznie sie dusi powyżej 4 tyś obrotów, tak że praktycznie jak przekrocze granice 4 tyś obrotów, i zmienie bieg to obroty na jakiś czas spadają ponizej 1 tyś i samochod przez kilka sekund nie ma wogole mocy!, czasami nawet gaśnie. No i mam jeszcze małą prośbę, nie mogę znaleść schematu silnika do mojego auta na internecie, jeżeli ktoś mi może udostępnić to bardzo prosze...


Ostatnio edytowano 23 grudnia 2008, 22:36 przez diversion876, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 17:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lubelskie
Nikt nie pomoże?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 17:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego
u ciebie jest chyba Visko a nie wentylator elektryczny
jeżeli tak to kręci się ono cały czas ewentualnie raz szybciej gdy silnik gorący a czasami wolniej
chyba że masz Visko unieruchomione na stałe ale to łatwo sprawdzić przy wyłączonym silniku powinno się dać zakręcić palcem
z tym spalaniem to faktycznie horror
podłącz auto pod kompa bo przyczyn może być kilka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 15:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lubelskie
Da sie zakręcić palcem przy wyłączonym silniku, a pod kompa podepne w przyszłym tygodniu to jeszcze napisze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 16:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
40 litrów na 100km? Niemożliwe bo czasoreakcja spalania w silniku 1,8 fabrycznym nie pozwala na taki wyczyn. Paliwo nie zdąży się spalić. Chyba że autko tuningowane ostro, ale to musiało by mieć większą pojemność, nowe tłoki itp.

Koleś a może masz dziure w baku co? Albo z wężyka Ci leci?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 12:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: częstochowa
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M43B18
jezeli chodzi o to spalanie to prawdopodobnie są dwie przyczyny : uszkodzony przepływomierz bądz sonda lambda. także proponuje sprawdzić te dwie rzeczy

_________________
E36 poszukaj zanim zapytasz
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL