BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 10:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z odpaleniem
PostNapisane: 1 lutego 2009, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Witam.
Na samym poczatku chcialem sie ze wszystkim przywitac, poniewaz jestem nowy :)
Mysle, ze szybko znajdziemy wspolny jezyk.
A teraz moj problem.
2 dni temu jechalem sobie jak codzien i nagle auto mi zgaslo. Motyw byl taki jakby mi braklo benzyny, ale nawet sie jeszcze rezerwa nie swiecila. Mimo wszytko pobieglem na stacje, kupilem 5 litrow, wlalem, wsiadam do auta, krece, krece, krece i nic. Nie chce odpalic. Na poczatku myslalem ze to wina akumulatora, ale wszystkie kontrolki sie swiecily, awaryjne dzialaly bez zarzutu, radio gralo wiec nie mozliwe bylo, zeby akus padl.
Co jakis czas probowalem go odpalac i raz na jakis czas odpalil doslownie na sekunde i znowu zgasl. Znajomy wzial mnie an hol i odstawilem auto pod blok. Rano znowu sprobowalem go odpalic i odpalil bez zarzutu, od rau. Przejechalem jakies 5km i znowu zgasl jak dzien wczesniej. Probowalem znowu go odpalac jakies 20 minut i po wszystkich probach znowu odpalil i przejechalem jakies kolejne 5km i padl na dobre. Nie chce w ogole odpalic, mozna go krecic i krecic i nic. Czasem na sekunde go zlapie, ale zaraz znowu gasnie.
Sprawdzilem czy dziala Pompa Paliwa - Wszystkie weze dzialaja bez zarzutow, pompuje i podaje i dochodzi benzyna do silnika.
Nie mam pojecia co moze byc przyczyna. Moze filtr ?
Dodam, ze jest to e36 2.0 (Vanos, 6c) cabrio z 94r. 143tys przebiegu.
Prosze o pomoc i z gory serdecznie dziekuje !
Pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik
prawdopodobnie pompka paliwa Ci sie zawiesza... a pytanko mam masz w niej LPG??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Pompka watpie zeby sie wieszala bo sprawdzalem ja i caly czas podaje paliwo.
LPG nie mam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 10:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Znajomy mi powiedzial, ze przyczyna moga byc wtryski.
Mial ktos podobny problem ?
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 11:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Baziu, Sprawdż czy masz iskrę na świecach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 14:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
sprawdz tez czy nie dostaje "lewego" powietrza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 17:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Jak masz iskrę, sprawny aku dobre świece i przewody to 99% pompa to ze daje paliwo to nie znaczy ze ma odpowiednie ciśnienie...
Zdejmij tylne siedzisko odkręć osłonę pompy (od strony pasażera) i zakręć silnikiem powinno być słychać pompę
Znajomy miał podobny problem odpalił autko pochodziło sekundę i zgasło coś w pompie siadło jak potrząsało się autem albo stuknęło w obudowę pompy to działała i po kilku dniach znowu lipa.
Kupił pompę na allegro za chyba 130zł pochodziła miesiąc i padła :D kupił za 560zł boscha i chodzi puki co pół roku :)

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
objawy takie mogą być przy padniętym czujniku na wale ale dobrze by było podłączyć auto pod kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 12:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: E36 316i / 318i
Kod silnika: M43B16 / M43B18
POMOC :)
mam problem z odpaleniem bawarki a dokladnie e36 1,6 compact, rano wszystko ok., pojechałem do znajomego bo wymieniałem ograniczniki w drzwiach po wszystkim podjechałem do sklepu i tak jak się zatrzymałem to tak stoi :)

Kontrolki się świeca wiec aku jest chyba dobry (bynajmniej na mrozach palił) po przekręceniu dalej kluczyka niema żadnej reakcji słychać jakiś odgłos stukania tak jakby z rozrusznika, próbowałem na pycha ale to nic nie pomogło, wcześniej autko odpalało się na bardzo niskich obrotach max to około 500 i po chwili gasło, POMOCY może ktoś miał już coś takiego
:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 16:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
sudziufg napisał(a):
słychać jakiś odgłos stukania tak jakby z rozrusznika g

Szczotki ci się zawiesiły. Spróbuj stuknąć czymś w rozrusznik to się może odblokują a jak nie to wymontuj rozrusznik bo i tak i tak czeka cię wymiana.
A co do tych niskich obrotów przy odpalaniu to sprawdż silniczek krokowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 16:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: E36 316i / 318i
Kod silnika: M43B16 / M43B18
prubowałem na pycha tez nie idzie wiec rozrusznik powinien zaskoczyć, wywnioskowałem z innych postów ze moze pompka paliwa nietrybi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 15:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
jest taka mozliwosc, ale co do tego z pycha, to z tego co wiem to nie powinno sie tak robic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 20:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: E36 316i / 318i
Kod silnika: M43B16 / M43B18
pompke paliwa trafiło, no ale juz jest nowa i wszystko jest ok, dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 23:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
mowilem :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL