BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 14:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Dziwne zachowanie zegarów oraz pare innych drobiazgów
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 14:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: WrocÂław
Witam Was serdecznie - na samym wstepie chciałbym się przywitać - jestem nowym userem tego forum....

otoz mam kilka problemow, które mnie gnębią w mojej e34 (525i 24v M50 bez vanosa)

szukalem trochę na temat zegarów ale nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi...

:kwasny: 1: zegary - padły nagle wszystkie (temp, paliwo predkosc, obroty, ekonomizer). test zegarów nie podnosi ich ALE.... podczas załączania zapłonu - czyli gdy kręcę rozrusznikiem zegary od temperatury i od poziomu paliwa załączają się - tzn wskazówki wędrują na swoje miejsce .... CO TO MOŻE BYĆ ?? masa ? gdzie szukac problemu...?

:zdziwko: 2: po zdjęciu cewek zapłonowych świece (nie wszystkie) zalane są olejem od góry - czy to uszczelka pod pokrywą zaworów wyzionęla ducha?, czy moze powazniejszy problem ?

:wstyd: 3: nie działa mi klakson - czy za klakson odpowiada tylko bezpiecznik, czy moze jest do klaksonu przekaznik - proszę o objasnienie ewentualne gdzie zacząc szukac problemu ...

z góry dzieki za podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: GdaĂąsk
witam co do klakson to różnie może być bo mogło się coś skopać pod kierownicą tam masz kostki i sprawdź czy wszystkie kable dobrze wchodzą w kostkę ( w e36 wypał mi kabel pod kierownicą ) , no chyba że któryś z bezpieczników walnął, ale przekaźnika do klaksonu nie ma co szukać bo go raczej nie ma.

a problem z zegarami hmy , sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki ? , do zegarów to już są przekaźniki może któryś trafiło ? a akumulator ci dobrze trzyma ?? może gdzieś jest zwarcie ?

a co do świec ze są zalane olejem , tylko od strony świec masz olej czy w koło pokrywy się poci ? jeżeli tak to uszczelkę czas wymienić :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 09:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: WrocÂław
:hyhy: problem z olejem w gniazdach swiec: zalatwiony (wina uszczelek-spraciałe, zabić nimi idzie...)

:hyhy: problem z klaksonem: zalatwiony (w skrzynce bezpieczników brakowalo malego czarnego
przekaznika - ot caly winowajca :wstyd: )

:zdziwko: dalej nie moge dojsc co jest z licznikiem - studiuje schematy inst. elektrycznej e34 i wszystko sprowadza mi na bezpiecznik nr 17 i nr 20 - ale one są CAŁE.... hmmm

any sugestions ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 06:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 517
Lokalizacja: BDG
Witam, a podświetlenie i kontrolki działają normalnie? Kiedyś czytałem na temat wariujących zegarów i winę ponosiły zimne luty ale nie wiem co i gdzie. Sam mam problem z wariującym wskaźnikiem paliwa,czasem opada poza skalę w jedną lub drugą stronę ale po małym persfazyjnym klapsie w deskę :kwasny: wraca na miejsce. Może dobrze by było dać do sprawdzenia znajomemu elektronikowi jakość połączeń na płytce zegarów? Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: klb
Sprawdziłeś stacyjkę,po przekręceniu kluczyka muszą wychodzić prądy a dopiero zabieraj sie do deski tam też możesz sprawdzić prubnikiem czy do chodzi prąd po zapłonie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2009, 15:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: blinĂłw
Witam. Ten przekaznik od klaksonu o którym pisał hard styler to jaki i gdzie go dostac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 10:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Też mi nie działa klakson i też chciałbym wiedzieć :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL