BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 10:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Po wymianie pierścieni kopci i bierze olej
PostNapisane: 7 lipca 2009, 09:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: dzierÂżoniĂłw
Witam czy ktoś wie co robic?trzy miesiące temu zrobiłem remont silnika w e34 520 m20b20,niestety silnik tylko dostanie trochę w dupę,po ponownym uruchomieniu go zakopci spalonym olejem jak jakiś parowóz i przechodzi.zauważyłem znaczny spadek oleju czyli bierze,w kolektorze ssącym też jest od groma oleju,w sliniku wymieniłem panewki korby,pierścienie,no i kapitalny remont głowicy,myślałem że to wina głowicy ale wczoraj wymieniłem na inną i po jeżdzie próbnej okazuje się że to nie jej wina,czy to pierśienie?czy trzeba było zrobić szlif tuleji,czy mił ktoś już taki problem?ps.kompresja jest równa ok.9,ciśnienie oleju ok.pomóżcie proszę!!! :|

_________________
guzior66


Ostatnio edytowano 8 lipca 2009, 07:32 przez guzior66, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Robiłem już kilka takich remontów i za każdym razem nie wymieniałem samych pierścieni. Proponowałbym zrobicz szlif tulei lub wbicie nowych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 10:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: dzierÂżoniĂłw
Spodziewałem się takiej odpowiedzi,jestem załamany,czy w tym silniku wymienne są tuleje,bo jak nie to przecież trzeba wymieniać tłoki i pierśienie nie da się nic innego wykombinować?jaki koszt wymiany tych tuleji,o ile są dostępne nominały

_________________
guzior66


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL