BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 10:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wielki problem z licznikiem
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 23:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: BP- BiaÂła Podlaska
Witam

Jestem nowy na forum ale mam nadzieję że wszystko wam dokładnie opiszę.

jestem właścicielem e34 525i v12 z 1988r.

problem przedstawia się następująco:

po odpalenie BMW nie działają mi nstp. pozycje na liczniku:

1- ekonomizer
2- temp
3- poziom paliwa(jak jest rezerwa to zapala się pomarańczowa lampka)
4- przebieg
5- komputer nie wyświetla błędów

wszystkie wyżej wymienione pozycje włączają się gdy wkręcę ja na wysokie obroty kilkakrotnie, następnie po wciśnięciu hamulca, wszystko się na nowo wyłącza i dalej nie działa.

jak ugryźć ten temacik? dodam że posiadam wersje z klimatronikiem z z obc.

kolejnym moim problemem jest niezmierzone spalanie, lecz uważam że pali dużo gdyż chodzi cały czas na ssaniu przez te liczniki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 00:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 125
Lokalizacja: DW
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
ja od jakiegos czasu mam taki sam problem z comapctem e36 ,brak wskaznika paliwa, temp. silnika, obrotomierza , inspekcji , oraz kierunkowskazow i tez pytalem wuielu osob pisalem na roznych forach i nie bardzo potrafia mi odpowiedziec co moze byc przyczyna :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 13:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
A próbował któryś z was podmieniać licznik na inny, działający?? ;)
Sprawdzaliście okablowanie i czujnik na tylnym moście??
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=45427
http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=1547

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: BP- BiaÂła Podlaska
tak Toudi. mam licznik taki sam ale z 91r, ma inne rozmieszczenie kostek, po ich wpięciu liczniki wariują,

propo czujnika. niedawno Bmw miało wymieniony dyfer i wszystko było ok(chodzi mi ok kable) ten sam problem meczy mnie już prawie rok ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 10:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ja dalej obstawiam uszkodzoną wiązkę.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Piszesz, że jak wcisniesz pedał hamulca to wariuje.
I właśnie tam najpierw powinieneś poszukać przyczyny.
Sprawdź czy nie dociskasz pedałem jakiejś wiązki kabli.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Galway-Gorzow wklp
Witam
Panowie widze ze to nie tylko w mojej BMW nie dziala
- temperatura
- poziom paliwa(jak jest rezerwa to zapala się pomarańczowa lampka)
- ekonomizer
- obrotomierz (czasami wskakuje na 2tys/obr albo na 5tys/obr
mysle ze to nie jest zwiazane z wiazka kabli jak nam tu doradzaja to musi byc spowodowame jakimis zasniedzalymi stykami albo popsutym popsutym licznikiem dla tego zaczynam ryc wszysko co sie da moze ustalem dlaczego tak sie dzieje :kwasny: a moze ktos juz to ustalil ?? bylbym wdzieczny bo zaoszczedze sobie rozkrecania i wkurzania sie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 23:33 
Koledzy miałem coś podobnego w mojej e39, nawet się o lawetę oprało, bo przekłamywało ze stanem paliwa, moje objawy złe wskazania paliwa, obrotomierz stał na 0, złe obliczanie zasięgu w komputerze, złe wskazania temperatury, ekonomizer na 0

okazało się, że do wymiany jest lewy tylny czujnik abs, i po sprawie..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 08:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Jeszcze coś...
Sprawdz czujnik za pedałem hamulca, ten co zapala światła stopu.
Może jest walnięty i robi zwarcie.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 12:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
fenix185, Wiązka, to również złącza ;) a liczniki w większości przypadków były podmieniane i dalej to samo.

Kiedyś spotkałem się z sytuacją, gdzie ktoś majstrował z podłączeniem radia w E34 bodajże i po tych manipulacjach z wiązką kabli pojawiły się problemy z deską rozdzielczą, jak w waszym przypadku.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 08:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Galway-Gorzow wklp
hehhe ja nie mam radia niepotrzebne mi slucham dzwieku silnika :hyhy: przeszkadzala by mi inna muzyka :D moze i masz racje ale juz wyprulem cale auto z instalacji i dale mi zegary nie dzialaja tylko prekosciomierz i lampka od rezerwy ale rozkrecilem zegary i zauwarzylem ze moje bateryjki od podtrzymania pamieci sie zestarzaly bardzo i wyciekl z nich kwas co prawda nie uszodzil plytki w zegarach ale musze teraz wlutowac nowe wiec moze po tej oeracji zaczna dzialac
Mam nadzieje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 21:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: BP- BiaÂła Podlaska
hehe. i dałem rade. moim wielkim problemem niestety nie był polecany prawie przez każdego forumowicza kabelek wiodący do tylniego mostu :dobani: . Przyczyna leżała jednak w liczniku a dokładniej w kondensatorze 220 mikrofaradów 16 :hyhy: v który był jak to bywa wystrzelony od dołu. po wymianie zużytego elementu elektronicznego płytki licznika, mój licznik ożył :]
:super:

Pozdrawiam Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL