BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 09:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30]koszty rozrządu
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 00:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
witam mam pytanie czy przy wymianie uszczelki pod glowica(niezaleznie od awari,czy lekkiej czy cieziej)trzeba planowac glowice?Oraz ile kosztuje jeden zawor i popychacz i reszta osprzetu?


pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 06:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
zawsze trzeba splanować

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 08:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
esiue30 napisał(a):
zawsze trzeba splanować
:szok: :szok: :szok: :przestraszony:
NIE zawsze trzeba planowac przede wszystkim trzeba sprawdzic czy głowica jest równa a dopiero potem planowac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 09:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Warszawa-GrochĂłw
esiue30 napisał(a):
zawsze trzeba splanować


Nie powinno się planować jeśli nie ma takiej potrzeby !!!
...po planowaniu powina być zamontowana nadwymiarowa uszczelka pod głowicą, by uniknąć zmiany parametrów silnika (czasem ktoś robi w taki sposób Tuning :hyhy: ), przy czym w silnikach benzynowych nie jest to takie niebezpieczne jak w silnikach diesla gdzie podczas montażu planowanej głowicy z nominalną uszczelką zwiększamy ciśnienie sprężania i co za tym idzie temperaturę pracy silnika (po 3 planowaniu rzadko która uszczelka wytrzymuje).

Po kolizji rozrządu warto oddać głowicę z nowymi zaworami do specjalistycznego serwisu w celu dotarcia gniazd zaworowych, a po większych przebiegach warto wymienić prowadnice zaworowe (oczywiście wraz z uszczelniaczami). Koszta różne od 250 do 800 za remont głowicy 4 cyl.(w serwisie z którego usług my korzystamy).

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5542


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL