BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 01:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Cabrio zawias - przód M tech + tył seria
PostNapisane: 24 listopada 2014, 23:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: GDA
Kod silnika: M54B25
Czołgiem załoga

Muszę wymienić amory z przodu (zwykły zawias), więc przy okazji można coś pomodzić.

Zastanawiam się nad porządnym gwintem, używką z regulacją twardości i caberami lub pakietem m pasztetowym zawiasem.

I tutaj moje pytanie

1. Gwint można ustawić na prawie seryjną twardość, ale nie wiem czy chce to auto obniżać jakoś mocno - szczególnie, że sztywność nadwozia pozostawia wiele do życzenia (nie jest to auto do zapierdzielania)

2. M pakiet - tutaj kolejne pytanie. Moim zdaniem tył stoi idealnie (2cm między światłem rantu a oponą) a przód sterczy i ma 4 cm. Pakując m paszteta z przodu auto opada o 2 cm, robi się delikatny klin i równe szpary w nadkolach - ale teraz pytanie jak to się będzie miało do prowadzenia. Przód m a tył seryjny. Niby różnica niewielka, auto nie służy do szybkiego jeżdżenia.

Poniżej zdjęcia stanu obecnego.

Amen


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Cabrio zawias - przód M tech + tył seria
PostNapisane: 26 listopada 2014, 23:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
Nie jeździałem jeszcze autem na gwincie (nawet KW var. 3) które było tak komfortowe jak seryjne... ale co gwint to gwint.
Jeśli chodzi o M to różnica w twardości i pracy amortyzatora jest zbliżona do standardowej, do tego amortyzator jest przystosowany do niższej sprężyny więc prowadzenie nie powinno się zmienić jakoś diametralnie, może być delikatnie bardziej nadsterowne. Mam nadzieje, że zdajesz sobie sprawę, że prześwit reguluje się w głównej mierze sprężynami? Może warto kupic komplet M na przód i tył?

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL