Witam! Zakładam ten post gdyż nie ma za dużo konkretów w tym temacie. A jak już coś jest to z przed kilku lat a miejmy na uwadze, że technika idzie do przodu

Chciałbym abyście pomogli mi porównać te 3 komplety gwintowanych zawieszeń do e36. Raczej nie drogich

Ja sam miałem przyjemność przetestować TA-Technix i Tuning Art. Oba gwint są dojść polecane i niby sztywniejsze niż MTS. Ale czy jest tak na prawdę? Czy to tylko przypuszczenia? Dla mnie TA-Technix wydaje się bardzo sztywny, a w obu tych gwintach można dostrzec odrobinę komfortu podczas jazdy.
Nie mówcie, że te 3 firmy to to samo bo tak nie jest. W internecie można znaleźć szczegółowe porównanie i opis różnic między nimi. Ale to czysta teoria. A chodzi o to aby dowiedzieć się jak to wygląda od strony praktycznej. Więc najlepiej jak by się wypowiadały osoby co użytkują te zawieszenia i bez odpowiedzi "dla mnie jest ok"

Tylko raczej jakieś konkrety.
Tak to wygląda na obrazku i informacje, które podają dystrybutorzy
MTS Cena: 922zł:

max. obciążenie w kg (przód): 900 / max obciążenie w kg (tył): 1220.
Nowe czarne elementy zawieszenia to anodowane aluminium... a to "proces elektrochemiczny polegający na wytworzeniu na powierzchni aluminium warstwy tlenku (Al2O3) o większej twardości i odporności na korozję niż warstwa powstająca w sposób naturalny"
Produkt posiada dwuletnią gwarancję bez limitu kilometrów.
Zakres obniżenia wynosi (wartości w zakresie TUV, w rzeczywistości możliwe jest większe obniżenie) ok.40-80/40-80
Jeśli wysokość dolnego, regulowanego talerzyka znajduje się poza zakresem określonym przez producenta, gwarancja wygasa - technicznie możliwe jest jednak obniżenie większe niż wartość katalogowa.
TA-Technix Cena: 849zł.:


max. obciążenie w kg (przód): 890 / max obciążenie w kg (tył): 1115.
Od pewnego czasu niektóre gwinty TA-technix / Tuning Art mają ciekawą budowę - mianowicie dolne elementy montażowe nie są przymocowane na stałe, ale przykręcane i kontrowane nakrętką. Co nam to daje? - Dodatkowe możliwość regulacji wysokości! Szczególnie na zimę można podnieść auto o kilka cm bez zmiany twardości zawieszenia, a jak wiemy na najwyższym ustawieniu gwinty potrafią być twardsze - pingpongowe i szybciej się zużywają...
Produkt posiada dwuletnią gwarancję bez limitu kilometrów oraz niemiecki dokument TUV.
Tuning Art Cena: 715zł:

Brak informacji o max obciążeniu i wartości obniżenia. Jedyne co wiemy to:
Produkt posiada 2-letnią gwarancję bez limitu kilometrów oraz niemiecki dokument TUV.
A więc co myślicie o tych 3 kompletach? Jak interpretować informacje podane przez producentów?
Czy MTS to najlepsza opcja w tym przedziale cenowym? I co z pomówieniami, że jest za miękki?
TA-Technix? Najlepsza jakość/cena. Najsztywniejszy?
Tuning Art. Najmniej informacji na temat tego kompletu, lecz cena najniższa.
Co szczęśliwy posiadacz ma wybrać dla swojej ponadczasowej trójeczki decydując się na gwint nie najlepszej klasy?