BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 328SWAP - chłodzenie silnika
PostNapisane: 5 stycznia 2010, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Nowy Sacz
Witam.
Jestem w trakcie robienia SWAPu silnika w BMW E46. Wcześniej był silnik 1.8 teraz siedzi już 2.8. Z tego co mi wiadomo w silniku 2.8 silnik chłodzony jest przez Visco natomiast w 1.8 jest elektryczny wentylator (ten sam co od klimatyzacji). W jaki sposób rozwiązać chłodzenie (zakładać visco czy może zostawić ten wentylator który został mi z 1.Cool. Boję się tylko czy sterownik silnika w 2.8 posiada sterowanie elektrycznym wentylatorem. Z drugiej strony jak w tej chwili odpalam silnik na chwilę (jeszcze nie skończony układ chłodzenia) to wyskakuje mi błąd wg Carsoft: 125 Activation Electric Ventilation. Kiedy mam podłączony wentylator to ten błąd się nie pokazuje. Skoro w silnikach 2.8 nie ma elektrycznego wentylatora to skąd u mnie bierze się ten błąd?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 328SWAP - chłodzenie silnika
PostNapisane: 6 stycznia 2010, 19:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Zakładaj takie chłodzenie jakie jest w silniku jaki wkładasz będziesz mieć pewność że wszystko jest tak jak być powinno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 328SWAP - chłodzenie silnika
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 23:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Z tego co wiem były e46 328, gdzie występowały elektryczne wiatraki zamiast visco, może masz silnik i kompa właśnie z takiej wersji.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL