chodzi mi tu o zawieszenie ( wiem że takie tematy są na tym forum ! czytałem je ale żaden mi nie rozjaśnił do końca sytuacji ) mianowicie chodzi mi o wstawieni gwintu od e36 do e30 ze względów na cene jaką posiada gwint z e36 ( jest dużo tańszy niż do e30 np. K-Sport do trzydzieściwa to koszt rzędu 3600 zł, co nie za bardzo mi podchodzi ) więc czy wstawienie gwintu z e36 to realny temat ??? jak tak to co za przerubki za tym się kryją, czy trzeba wymieniać wachacze ?? czy mogą zostać 30-stowskie, czy trzeba robić jakiś mix zawieszenia z poszczegulnych modeli ??? (np.e30,32,34,36,38) i o ile to jest możliwe chciałbym zostać przy roztawie śrób 4x100 !! gdyż posiadam zaje... felgi na ten rozmiar co nie zdaż się często i gęsto.( wielu użytkowników tego forum się zastanowi a czemu gwint ??! chodzi o to że nie moge swej bumki obniżyc na stałe gdyż jeżdze nią na codzień przez cztery pory roku, co w zime sprawia potężne problemy na obniżeniu { sami wiecie o co chodzi } więc na okres zimowy poprostu robiłbym z mojego trzydzieściwa przysłowiowego CZOŁGA !!! )a dokładnie codzi o to czy - pasowały by trzydziestowskie przednie wachacze jeśli nie to z jakiego modelu je podmienić ??? czy silentbloki mogły by zostać czy też wymieniać na jakieś inne ?? z jakiego modelu wziąć wachacze tylnie żeby pasowały ??? ( TAK NA BOKU -- czy amorki ze sprężynami z e36 posują do e30 bez wymiany tylniego wachacza )

. czy na przodzie nie pojawiłby się jakiś negatyw ?? lub czy nie byłyby cofnięte koła ??? a co z końcówkami drążków kierowniczych ?? ( słyszałem że byłyby potrzebne dłuższe ) PROSZE PORADŹCIE !!

Z GÓRY DZIĘKUJĘ !!!!! SORKA za źle zatytułowany temat
