BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 21 czerwca 2010, 15:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie sądze że sam dam radę z przeróbką (no chyba że nie jest to trudne?) więc jakby ktoś polecił kogoś kto ma gotowce do włożenia to by było miło.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 20:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
P*****ć w pogawędkach to każdy chętny ale już w mechanice na proste pytanie poradzić to żaden, k***a, żaden :zdegustowany:

<foch>

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 21:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
http://allegro.pl/item1088963424_bmw_ko ... 52b28.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 21:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ooo, to już coś :ok: Choć za tyle to sam wole pokombinować jednak :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 21:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
Aby rozpocząć, należy usunąć wtryskiwacz paliwa okładka, odłącz O2 czujniki, odkręcić kolei paliwa i ostrożnie podważyć wtryskiwaczy wraz z kolei paliwa z kolektora. Następnie usuń pole powietrza, wlot i boot MAF. Ostrożnie Odczepić ASC T + kabel od przepustnicy drugiego ciała przepustnicy. Wyjmij alternator chłodzenie przewodów i odłączyć czujnik położenia przepustnicy, jak również zawór purge (wcześniej w niektórych samochodach zamontowany zawór oczyszczania do wieży szok tak po prostu zostawić w spokoju). Odkręcić się przepustnicą i położyć go na bok. teraz odkręcić wspornik, który posiada zawór regulacyjny biegu jałowego i rurce bagnetu oleju. Pop zawór biegu jałowego z kolektora, odkręcić się separator oleju i rozpocząć odkręcanie śrub kolektora dolotowego


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po kolektora jest z drogi cięcia zip więzi, które posiadają wiązki przewodów do uchwytu na bloku silnika. Wyjmij wspornik i zainstalować OBD-I numer części przedziału 12-52-1-724-264 na swoim miejscu. wspornik OBD-I trzeba będzie nieco zmodyfikowany. otwór w dolnej części to musi być rozszerzony do 8 mm i na górze będzie musiała być lekko ugięte, aby usunąć wspornik blisko tyłu silnika. Możesz również trzeba odkręcić z przodu czujnik spalania stukowego i włącz go lekko, aby usunąć nawias. Upewnij się, że moment obrotowy knock sensor powrót na widowisko. Po OBD-I jest zainstalowany start wspornik mocowania wiązek przewodów do niego z zip więzi. powodu użyłem OBD-I wspornika ponieważ uchwyt na biegu jałowym zawór na jej temat.


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Bolt dwie OBD-I nawiasach kolektora do bloku. Numerów części dla nawiasach 11-61-1-735-265 i 11-61-1-738-759. Prosimy pamiętać, jak nowe uchwyty do montażu w różnych miejscach bloku. uchwyt do mocowania Front gwintowanych otworów w bloku silnika tuż za montowania i mocowania tylnych uchwyt do mocowania silnika się.



Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz nadszedł czas, aby uporządkować wszystkie węże. I wyciąć kawałek z OBD-I wąż 13-41-1-738-185, oprawione grzbiety i zainstalowane T dopasowany do niego. Twoje separator oleju i czyszczenie wąż podłączyć do zaworu tego źródła próżni. wąż pompy powietrza kontrola zaworu połączy się bezpośrednio do złącza 11-61-1-738-929 że pliki do tyłu kolektora. Aby podłączyć separator oleju do montażu i T- używane leniwy wąż zawór 13-41-1-435-781. Ten wąż jest tym, który łączy zawór biegu jałowego do bagażnika ciało przepustnicy na OBD II samochody po prostu wyciąć go na kilka sekcji. Należy również zainstalować innego trójnik do węża to za zawór czystki. użyłem montażu numer części 64-11-8-367-832. ICV Aby podłączyć do wlotu powietrza boot używać węża numer części 13-54-1-703 -786.

Obrazek

Przed zainstalowaniem nowego kolektora dolotowego należy zmodyfikować czujnik temp pobranie i zainstalowanie go w kolektorze. Aby zmieścić czujnik temp plik trzeba go nieco, wystarczy go do śruby do gwintowanych otworów w kolektorze . Uważaj, aby nie pliku go za dużo lub nie pozostanie w miejscu dobrze.


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz można wreszcie zainstalować M50 wielorakie. Bolt się wszystko, upewnij się, korzystania z nowych kolektora ssącego uszczelki. Aby uszczelka korpusu przepustnicy trzeba będzie produkować płyty aluminiowej i korzystać z dwóch uszczelek przepustnicy ciała zamiast jednego (jeden w kolektorze i jeden w organizmie przepustnicy). I zmodyfikowano wspornika odbyło ICV w miejsce do przechowywania rurce bagnetu oleju, tylko cięte jeden koniec to i wywiercić nowe dziury

Obrazek


Po kolektora jest na silniku to jest czas, aby ponownie zainstalować wtryskiwacze paliwa. Tyłu kartę używanych do przechowywania O-2 złącze czujnika będą musiały być gięte z drogi, aby usunąć paliwo kolei punkt na M50 do montażu kolektora. Uchwyt musi być wykonane do przechowywania paliwa w kolei miejsce. po prostu stosować niektóre kawałek złomu znalazłem w moim zestaw narzędzi i wywiercone dwa otwory w nim. Możesz również zauważyć, jak siedzi paliwa kolei niższy niż powinien więc korzystać spacer 11-12-1-721-734 lub równoważne przestrzeń uchwyt do obydwu punktów mocowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

I zamontować pompę próżniową powietrza zawór pod szyną, paliwa, tak aby móc zainstalować OBD-I obejmuje wtryskiwacz paliwa. Obejmować będą musiały być zmienione lub będą siedzieć zbyt wysoka. Wystarczy wyciąć gwintowaną się i korzystać z dwóch śrubami przez śrubę dekoracyjne obejmuje trzymać go w miejscu.



TŁUMACZENIE BY GOOGLE

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 11:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
viewtopic.php?f=16&t=77038&start=0

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Zadam może i głupie pytanie ale co tam....
Czy takie coś można zamontować do M52B20 ?

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 12:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Morfii napisał(a):
Zadam może i głupie pytanie ale co tam....
Czy takie coś można zamontować do M52B20 ?

skoro w M52B25 oraz M52B28 montują i zmiana jest na + to w M52B20 wg mnie również będzie :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 12:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Też mi się tak wydaje na chłopski rozum ale pewności nie mam więc pytam :)

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 12:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Morfii napisał(a):
Zadam może i głupie pytanie ale co tam....
Czy takie coś można zamontować do M52B20 ?


viewtopic.php?f=2&t=17494

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 30 czerwca 2010, 14:56 
U mnie w e46, chyba nie dało by się dokonać takiej przeróbki, ponieważ mam przepustnice w innym miejscu. Da się to jakoś obejść? Bo wydaje mi się, że nie bardzo. :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 30 czerwca 2010, 22:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
Ty masz silnik m52b28Tu a to inna bajka niestety

masz juz osprzet bardziej podobny do m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 30 czerwca 2010, 22:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
było o kolektorach w "Tu" już na forum

poszukaj

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 1 lipca 2010, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 74
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: 520iA
Kod silnika: M54
Mnie też kusi zrobienie tego w 528 :hyhy:

_________________
I can't get your smile out my mind... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 2 lipca 2010, 19:49 
Mev, ciekawe jak zrobisz, skoro masz taki sam silnik jak ja :]


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 2 lipca 2010, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 74
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: 520iA
Kod silnika: M54
W 99 roku to masz podwójnego vanosa chyba, nie? Ja mam niestety tylko '96 i pojedynczy, więc chyba będzie pasować. :hyhy:

Czy źle kombinuję? :wstyd:

_________________
I can't get your smile out my mind... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 2 lipca 2010, 20:13 
Ja mam podwójnego. Sam już nie wiem, jak jest u Ciebie z tym TU...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kolektor z M50 w M52
PostNapisane: 4 lipca 2010, 00:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 528
Lokalizacja: Łódzkie
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
W e39 był podwójny i pojedyńczy vanos w silniakach M52 a w silnikach M54 był zawsze podwójny. Wiec Mev dobrze kombinuje :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL