1.Zestaw narzędzi:
- klucz nr. 10
- klucz płaski nr 13
- klucz płaski nr 21 ( ja poradziłem sobie z konieczności kombinerkami )
- młotek
- cienki śrubokręt
- drobny papier ścierny ( ja użyłem 180 i 500 )
- smar do łożysk

2.

Zaczynamy od demontażu plastikowej osłony zgodnie z numerami strzałek. Podważamy w miejscu oznaczonym numerem 1 i odciągamy w miejscach oznaczonych strzałkami nr. 2
Pod osłoną znajduje się nakrętka trzymająca ramię wycieraczki. Odkręcamy ją kluczem nr. 13 i ściągamy ramię wycieraczki z wielowypustu. Ramię wycieraczki należy podnieść do góry przed zdjęciem z wielowypustu.
3.

Odkręcamy nakrętkę kluczem nr 21 i delikatnie usuwamy plastikową podkładkę znajdującą się pod nią.
4.

Po odkręceniu nakrętki i zdjęciu podkładki otwieramy szybę.
5.

Na zdjęciu plastikowa osłona jest już zdemontowana, ale jej demontaż nie powinien nastręczać żadnych kłopotów. Cienkim śrubokrętem podważamy plastikowe zaślepki nakrętek , które znajdują się w miejscach zaznaczonych numerem 1.
Odkręcamy nakrętki kluczem nr. 10 i zdejmujemy plastikową osłonę mechanizmu wycieraczki. Następnie rozpinamy wtyczkę zaznaczoną numerem 2 i odkręcamy kluczem nr 10 nakrętkę zaznaczoną numerem 3 i wyciągamy do środka cały mechanizm.
Biała strzałka pokazuje w jakim położeniu powinien znajdować się mechanizm przy wycieraczce w położeniu końcowym z lewej strony szyby.
6.

Cały mechanizm mamy już zdemontowany. Zdejmujemy metalową zawleczkę i zsuwamy podkładkę.
7.

Wybijamy trzpień w miejscu i w kierunku zaznaczonym czerwoną strzałką. Po wybiciu trzpienia usuwamy gumową uszczelkę po to, żeby gdzieś nam nie wypadła.
8.

Usuwamy stary smar, czyścimy wszystko papierem ściernym, możemy przepłukać wd40, wycieramy ręcznikiem papierowym i nakładamy smar do łożysk. Całość powinna złożyć się bez użycia siły.