1.Zestaw narzędzi:
- klucz nr. 10
- klucz płaski nr 13
- klucz płaski nr 21 ( ja poradziłem sobie z konieczności kombinerkami )
- młotek
- cienki śrubokręt
- drobny papier ścierny ( ja użyłem 180 i 500 )
- smar do łożysk
![Obrazek](http://img21.imageshack.us/img21/7182/12561988.th.jpg)
2.
![Obrazek](http://img705.imageshack.us/img705/149/51187144.th.jpg)
Zaczynamy od demontażu plastikowej osłony zgodnie z numerami strzałek. Podważamy w miejscu oznaczonym numerem 1 i odciągamy w miejscach oznaczonych strzałkami nr. 2
Pod osłoną znajduje się nakrętka trzymająca ramię wycieraczki. Odkręcamy ją kluczem nr. 13 i ściągamy ramię wycieraczki z wielowypustu. Ramię wycieraczki należy podnieść do góry przed zdjęciem z wielowypustu.
3.
![Obrazek](http://img202.imageshack.us/img202/7408/72002878.th.jpg)
Odkręcamy nakrętkę kluczem nr 21 i delikatnie usuwamy plastikową podkładkę znajdującą się pod nią.
4.
![Obrazek](http://img713.imageshack.us/img713/874/55479233.th.jpg)
Po odkręceniu nakrętki i zdjęciu podkładki otwieramy szybę.
5.
![Obrazek](http://img64.imageshack.us/img64/4715/81654575.th.jpg)
Na zdjęciu plastikowa osłona jest już zdemontowana, ale jej demontaż nie powinien nastręczać żadnych kłopotów. Cienkim śrubokrętem podważamy plastikowe zaślepki nakrętek , które znajdują się w miejscach zaznaczonych numerem 1.
Odkręcamy nakrętki kluczem nr. 10 i zdejmujemy plastikową osłonę mechanizmu wycieraczki. Następnie rozpinamy wtyczkę zaznaczoną numerem 2 i odkręcamy kluczem nr 10 nakrętkę zaznaczoną numerem 3 i wyciągamy do środka cały mechanizm.
Biała strzałka pokazuje w jakim położeniu powinien znajdować się mechanizm przy wycieraczce w położeniu końcowym z lewej strony szyby.
6.
![Obrazek](http://img10.imageshack.us/img10/596/66104226.th.jpg)
Cały mechanizm mamy już zdemontowany. Zdejmujemy metalową zawleczkę i zsuwamy podkładkę.
7.
![Obrazek](http://img823.imageshack.us/img823/6946/54231309.th.jpg)
Wybijamy trzpień w miejscu i w kierunku zaznaczonym czerwoną strzałką. Po wybiciu trzpienia usuwamy gumową uszczelkę po to, żeby gdzieś nam nie wypadła.
8.
![Obrazek](http://img821.imageshack.us/img821/8738/24289283.th.jpg)
Usuwamy stary smar, czyścimy wszystko papierem ściernym, możemy przepłukać wd40, wycieramy ręcznikiem papierowym i nakładamy smar do łożysk. Całość powinna złożyć się bez użycia siły.