to jest poparte dowodami, że M62B44 ma koło 300KM wejdź sobie do galerii Franka choćby jego 540i E-39 ma 311KM ale mówimy o zadbanych autach wiadomo, iż zaniedbane 740 może mieć i 250KM

Frank ma tam wykres z hamowni
Bajka na resorach, że skrzynia 5HP30 z 740 do roku 1996 o pojemnosci 4,0 jest wadliwa miała wadliwy konwertter wstecznego do roku 1994 w E-32 to jedna z trwalszych skrzyń mocniejsza od następcy czyli 5HP24 ( tzw steptronic ) fakt ten potwierdza, iż to skrzynia 5HP30 montowna była do 750, 740D, Alpina B12 5,7 i 6,0 jest ona wytrzymalsza na większy moment max a to czy twój automat będzie długo żył zależy od stylu jazdy i podejścia do seriwsu skrzyni jej poprzednihc właścicieli jak nigdy nie zmieniał oleju to już jest do wymiany olej albo i skrzynia
Różnica jest w systemie chłodznie 4,4 ma inny.
Ogólnie zakup 4,0 jest bez większego sensu setke robi podobnie jak zadbane 3,5 dopiero powyżej jest troche szybsze lepiej już 4,4 kupic albno 3,5 nowsze silniki mniej pala
Jak już chciałbyś 4,0 rozważ 5,4 różnica w spalaniu jest mała a w osiągach olbrzymia
Widze "Zdzira 850I" ze jednak znasz sie na rzeczy

ale to dobrze bo odradzałem sobie e38 4400, ale jednak zrezygnuje z 4000
dzieki wielkie za odpowiedź
a co do 5,4 to jeszcze nie tera

moze pózniej narazie przesiadam sie z senatora 3,0 mysle ze mi to wystarczy, ma byc fajnie a o spalaniu pomysle później
pozdrawiam