BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i "Frankenstein" Aktualizacja strona 10
PostNapisane: 6 kwietnia 2016, 07:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 640
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Moje BMW: e28
Kod silnika: m30b35
Garaż: E28 M535i
E39 B10 V8
R56 1.6D
mi dokonywali SWAP'u w E28
po 11 miesiącach i zabraniu niesprawnego auta (odebraniem tego nie nazwę) silnik musiał być ponownie rozebrany (przejechał może 1 km)...

widzę, że nie jestem sam :/

Red Block Works

_________________
Черный Bymep
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i Relacja partaniny RBW str. 14+
PostNapisane: 6 kwietnia 2016, 19:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 172
Moje BMW: 850i
Widze lista niezadowolonych sie powieksza.
Juz nie jednego zrobili w balona.
Widziales moze to:



Kolejne niespodzianki z prac Red Block Works
Zaplacilem za nowe lozysko i dalem sprzeglo do regeneracji

Filmik nizej

https://www.youtube.com/watch?v=IOFD2mOFltg&feature=youtu.be







Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i "Frankenstein" Aktualizacja strona 10
PostNapisane: 7 kwietnia 2016, 10:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b44
Witam,

Ponieważ kwestię naprawy, a raczej ratowania tego e31 dotyczą bezpośrednio mnie zdecydowałem się wypowiedzieć, a tak naprawdę odpowiedzieć na „zarzuty” właściciela.
Całe zamieszanie spowodowane jest pieniędzmi, a raczej ich brakiem. Andrzej z braku funduszy decydował się na naprawy uszkodzonych elementów a nie ich normalną eksploatacyjną wymianę!

Po kolei:
Sprzęgło! Oddane do Radzikowskiego. Klient tam zasugerował je oddać ja sugerowałem zakup nowego. Wspólnie stwierdziliśmy że zaryzykujemy.

Po zdjęciu sprzęgła z auta wyglądało ono tak

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Docisk był wygięty, tarcza łapała może 20% swojej powierzchni, koło zamachowe było przypalone.
Andrzej stwierdził że trzeba je reanimować i sam wysłał mi link gdzie to zrobić.
Panowie od regeneracji za głowę się złapali i dobry tydzień zastanawiali się czy da się coś z tym zrobić. Docisk i koło musiało być tak znacznie splanowane że trzeba było wyrównać braki odpowiednio grubą okładziną na tarczę, na którą czekaliśmy aż przyjdzie z Niemiec kolejny tydzień!
Całość kosztowała 600pln, i tak wyglądała po odebraniu

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Docisk po przyłożeniu linijki był równy wszystko było OK
Łożysko oporowe wydawało już dźwięki ale bez tragedii. Chcieliśmy zakładać nowe ale Andrzej stwierdził ze na razie musi zostać to $$$$
Dlaczego sprzęgło choć mniej znów się skrzywiło tego nie wiem, wiem że na ten element jest gwarancja której właściciel kompletnie nie wykorzystuje.
Andrzeju! Gdzie w naszej kalkulacji dla Ciebie jest pozycja łożysko oporowe?????


WAŁ
Na filmie widać że wał był regenerowany.
Ja dodam że robione było to w firmie http://metcomp.pl/
Był to chyba 10ty wał który tam oddawaliśmy do regeneracji. Nigdy nie było problemów
Ale jak to w życiu bywa takie rzeczy robią tylko ludzie a każdy morze popełnić błąd.
Na wale jest naklejka gwarancyjna. Dziwię się że nie został on wysłany do poprawki.
Gdyby Andrzej poinformował nas że to ma miejsce i wysłał wał my byśmy oddali go do poprawki, sprawa była by załatwiona! .
Jeśli Andrzej pisze że mu taką krzywdę zrobiliśmy to wklejam zdjęcia jak wał wyglądał wcześniej i w jakim był stanie! Według mnie w każdej chwili mógł znaleźć się w środku auta!!!!!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

DRĄŻEK CENTRALNY
…i znów decyzja że regenerujemy!
Zarzuty są takie jak bym to ja osobiście rozebrał i usiłował to naprawić!
Drążek został zrobiony w firmie http://www.blonski.com.pl/
Każdy z Mazowsza tą firmę zna i nie jeden z kolegów już tam robił wahacze i drążki
Ja osobiście nigdy nie miałem z nimi złego doświadczenia.
Gdy Andrzej auto odbierał przejechaliśmy się jego samochodem. Najpierw prowadziłem ja potem Andrzej. Obaj doceniliśmy pozytywny wpływ regeneracji.
Ponieważ Andrzejowi się spieszyło stwierdził że zbieżność w aucie zrobi na własną rękę, obiecał że natychmiast!
Wiem że zbieżności nie zrobił i nie mam żadnej gwarancji czy na pierwszym zakręcie nie wpierniczył się w gigantyczną dziurę co mogło drążek uszkodzić
Równie dobrze regeneracja mogła być wykonana źle, ale na to ja już wpływu nie mam.
Klient został wypuszczony bez usterki drążka centralnego

Ja ze swojej strony pragnę zapytać kolegę Andrzeja kiedy raczy się z nami do końca rozliczyć??????
Zabrałeś od nas samochód z obietnicą rozliczenia cytuję „po weekendzie”
Po upływie tygodnia stwierdziłeś że nie masz pieniążków więc sam zaproponowałem iż rozliczymy to w przeciągu 2uch miesięcy żeby było Ci lżej.
Pomimo że nie bezpośrednio wiedziałem ze kupujesz marcedesa Vito na handel żeby wrócić nim do Islandii!!!!
Do dnia dzisiejszego nie jesteśmy rozliczeni. Więc pytanie KIEDY NAM ZAPŁACISZ?



Zachowanie właściciela Tego auta sprawiło że ja pragnę również dodać coś od siebie!
Zacznijmy od faktu że jest to 850 gdzie ktoś się kiedyś podjął włożenia podzespołów z angielskiej wersji CSI
I tak z moich informacji trafił tam silnik skrzynia hamulce dyfer.

Auto miało i ma gigantyczny problem z elektryką!!!!!
W momencie gdy zjawiło się u nas jednym z życzeń klienta było przełożenie wiązki na silniku na tą wiązkę którą klient dostarczył.
Miała ona być sprawna i kłopoty miały podobno zniknąć.
Zacznijmy od tego że wiązka była monolitem! Co to znaczy? W bmw e31 pod maską mamy okrągłe wtyczki łączące wiązkę na silniku z resztą karoserii. W tym aucie wtyczki zostały wycięte i wszystko było polutowane na stałe! Po przywróceniu wiązki auta do stanu seryjnego okazało się że wiązka którą klient dostarczył jest w gorszym stanie niż ta co była.
Zwarcie na ekranie kabli do cewki od strony pasażera sprawiło że spaliliśmy3 cewki zanim doszliśmy co się dzieje. Choć powinniśmy kosztem uszkodzonych naszych elementów klienta nie obciążaliśmy ! podobnie było ze sterownikiem EML gdzie zanim odkryliśmy zwarcie które wiązka powodowała spaliliśmy 2 nasze sterowniki!

Zawieszenie tylne auta było w stanie opłakanym!!!! W każdej chwili któryś sworzeń mógł puścić!!! Stwierdziliśmy że tak auta nie wypuścimy! Oczywiście wahacze tylne są regenerowane w firmie błoński reszta tulei nowa z ASO, sprzedana Andrzejowi bez żadnego zarobku, co jak widać docenił!
Natomiast wahacze górne zawieszenia tylnego nie zostały zmienione!!! O czym piszę już bo sądzę ze za chwilę będzie to zarzut w naszą stronę! Klient zabronił bo wahacz dostępny tylko w aso a to przecież kosztuje

Obraz jak auto było złożone przez naszych poprzedników to na przykład użyty podzespoły wybieraka skrzyni. Gdzie mieliśmy dużo części z grupy VAGA, do sprawiało że po wrzuceniu 6ego biegu nie dawało się wrócić na pierwszy!!!!
Piszę też od razu o innych rzeczach które mogą być zwalana na nas, a z którymi nie mieliśmy do czynienia. Na przykład wygłuszenia tunelu środkowego nad skrzynią które nie dość że nie nadają się do użycie zewnętrznego, i nie są odporne na temperaturę to dodatkowo zostały wkręcone przez naszych poprzedników na blachowkręty!!! Dzięki czemu podłoga w tym aucie jest po prostu jak ser szwajcarski.
Zgłaszaliśmy również że wydech w tym aucie należy wymienić bo według nas jest wykonany nie właściwie – sprawę właściciel auta olał!

Dodam jeszcze że w trakcie naszej męczącej współpracy, po pierwszym odebraniu auta od nas dostałem bardzo wulgarny telefon że auto nie działa!!!
Ponieważ czułem się na nie odpowiedzialny, i wręcz Andrzeja było mi żal, stwierdziłem że rzucam wszystko i do Andrzeja przyjadę zobaczyć co się dzieje. Dał mi Andrzej możliwość zrobienia tego dopiero po paru dniach.
Po przejechaniu ponad 100km w jedną stronę na miejscu okazało się że masa na silniku zostało oberwana i było to uszkodzenie manualne wykonane przez właściciela. Oczywiście zostało to od razu naprawione.
Po całej akcji nie usłyszałem nawet dziękuję, lub przepraszam za obelgi telefoniczne….
O kosztach operacji nawet nie wspomniałem!

Na chwilę obecną auto według nas nadaje się do rozebrania do zera i złożenia ponownie!
W aucie jest tyle niedoróbek że powyższa forma będzie rzeczywiście szybsza!
Auto obecnie raz odpala raz nie! Według nas jest to problem w obsadzeniu rozrusznika gdyż w tym silniku był on wcześniej po angielskiej stronie
….a może po problemach ze sprzęgłem cos nie tak jest z kołem zamachowym….?

Generalnie nie jest to już nasze zmartwienie prosimy tylko ANDRZEJA żeby spłacił do końca wobec nas swoje zobowiązanie finansowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i "Frankenstein" Aktualizacja strona 10
PostNapisane: 7 kwietnia 2016, 13:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Z tego co czytam to auto jest w niezłym stanie... nie jestem po żadnej stronie, ale kto regeneruje docisk i drążek środkowy ? Oszczędzanie na takich częściach to nie po mojemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i "Frankenstein" Aktualizacja strona 10
PostNapisane: 8 kwietnia 2016, 11:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
kupiec_fkl napisał(a):
Z tego co czytam to auto jest w niezłym stanie... nie jestem po żadnej stronie, ale kto regeneruje docisk i drążek środkowy ? Oszczędzanie na takich częściach to nie po mojemu


Wiesz prawdy się nigdy nie dowiemy, ale z doświadczenia wiem, że szanujące się serwisy nie chcą robić takich rzeczy, chyba że upiera się przy tym właściciel auta żeby zrobić "po kosztach".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i "Frankenstein" Aktualizacja strona 10
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 10:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Gdzie trzeba mieć "łeb" żeby regenerować części które nie to, że są w fatalnym stanie to jeszcze można je kupić w zasadzie od ręki?
Może oni by dali radę?
Obrazek
:rotfl: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i "Frankenstein" Aktualizacja strona 10
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 11:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Ja bym oddał do ACO.





On się zna na BMW z tego co widać :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Fatandre-->>BMW 850i "Frankenstein" Aktualizacja strona 10
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 14:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Jak dla mnie to trzeba by najeść się prochu strzelniczego żeby taki drążek środkowy zamontować, nie widzieliście tego przy dokrecaniu? ludzie, to samo ten docisk? RBW to zakład pracy chronionej? zatrudnianie niepełnosprawne osoby z zaburzeniami? Swoją drogą nie dziwne że gość chciał zaoszczędzić ceny za robotę macie tak z kosmosu, że nawet za dobrą robotę to jest najwyższa półka a za takie druciarstwo i nie tylko tu bo na innym forum patrzę na topic z kwiatkami w E28 to jest zwyczajne zdzierstwo, a podejrzewam że niektórzy nazwaliby to złodziejstwem. Wg mnie to z takim podejściem i cenami to tylko zostało wam otworzyć ASO i zmieniać klocki oleje itp

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL