BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 18:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 10:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Nie sadze by e36 bylo tak technologicznie rozwiniete ;)

Co dalej? W sumie nie wiem :P A na serio to poki co pozbylem sie problemow elektronicznych (w postaci kontrolek na desce), a jest jeszcze sporo roboty zeby przywrocic auto do dobrego stanu mechanicznego.
Zastanawiam sie caly czas nad inwestowaniem w ten silnik, czy lepiej odkladac na cos mocniejszego. Spalanie troche zmalalo, ostatnio w miescie mialem 10,2 wiec moze zostanie, bo do wozenia pupy w zupelnosci mi wystarcza te 150KM.
Czekam jeszcze na pierscienie centrujace ktore ida z litwy bo w polsce brak. Jak przyjda to od razu zrobie ta konwersje szpilek z nakretkami do kol.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 12:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
Co do odprowadzania to miałem to w e39,e60 i x3 ;)


Broder, mi się wydaję, że ten silnik pod maską to siedzenie na bombie :kwasny: Ja bym swapował na coś bardziej męskiego i zarazem mniej awaryjnego.

Dobra robota z kontrolkami (widzę, że mój DIY co do jednej się przydal :rotfl: )

Co do jeży to widzę, że dobre kwiatki w tym aucie są :D

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 13:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 452
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20 Vanos
blademan89, znajomy w e39 z 2000 roku miał odprowadzanie. Nie wiem jak w innych modelach.

Broder, a jeśli swap, to na jaką jednostkę?

_________________
Moje E36:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 13:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 149
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
dwa jeże..może poprzedni właściciel albo jeszcze wcześniejszy chcieli sobie strefowy klimatronic zrobić :D

P.s.
Graty fajnego "DC" ;)

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140696


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 14:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
Stiuk napisał(a):
blademan89, znajomy w e39 z 2000 roku miał odprowadzanie. Nie wiem jak w innych modelach.


ja miałem w 99r i 2001r ;)

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 14:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
W łatwy sposób można dodać 10-15km za 1000zł około. Jak jesteś zainteresowany to daj znaka :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 15:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
1000pln dosc sporo a jednostka bedzie mocno wysilona.
Jesli bym swapowal to bardzo po glowie chodzi mi m54B22 ewentualnie b25, choc sklaniam sie ku pierwszemu.
Dmuchawa naprawiona, bardzo dziwna sprawa - nawiew po zakupie dziala normalnie (czasem wariowala predkosc nawiewu), a przestal pracowac pare dni temu. Okazalo sie ze nie ma bezpiecznika nr 50 :szok: najlepsze ze nikt autem nie jezdzil oprocz mnie, nikt przy nim nie grzebal, a bezpiecznik doslownie znikl!
Rozpiske mam po niemiecku i wczoraj cos wyczytalem ze nr 50 jest od grzanych siedzen (widzialem ze gniazdo ma doprowadzony plus i mase dlatego mnie zaciekawil), a ze takich foteli nie mam to nie przyszlo mi do glowy by uzupelnic o brakujacy bezpiecznik. Troche sie narozbieralem auta ale przy okazji wyszlo ze jez lezy obok nagrzewnicy. Jak juz opornice mialem na wierzchu to sciagnalem z niej kawalek laku, 2 luty byly lekko pekniete wiec predzej czy pozniej i tak musial bym sie do niej dobierac.

Luty przetopilem, a dodatkowo wykonalem polaczenia jak na foto , wszystko dziala elegancko.

Obrazek

Tak wiec kolejna przygoda za mna, JOB DONE :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 15:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 29819
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
hah, ale dobrze że już działa :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 15:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
blademan89 napisał(a):
Broder, mi się wydaję, że ten silnik pod maską to siedzenie na bombie :kwasny: Ja bym swapował na coś bardziej męskiego i zarazem mniej awaryjnego.



bzdura.te silniki wytrzymują naprawdę duużo, przykład deejeys'a chyba powinien robić za wzór, poza tym dużo lata 320d+ w okolicach 220 KM i jako dupowóz to wystarczy ,a na polskie drogi to i tak random killer :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 15:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 452
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20 Vanos
A może M54B30? :D

Bardzo mnie cieszy, że BMW wraca powoli do życia :)

_________________
Moje E36:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 16:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 155
Lokalizacja: Radom/Kraków
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142116&start=0
BanDai napisał(a):
blademan89 napisał(a):
Broder, mi się wydaję, że ten silnik pod maską to siedzenie na bombie :kwasny: Ja bym swapował na coś bardziej męskiego i zarazem mniej awaryjnego.



bzdura.te silniki wytrzymują naprawdę duużo, przykład deejeys'a chyba powinien robić za wzór, poza tym dużo lata 320d+ w okolicach 220 KM i jako dupowóz to wystarczy ,a na polskie drogi to i tak random killer :D



Ale Broder ma 318i, a nie 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 16:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
BanDai napisał(a):
blademan89 napisał(a):
Broder, mi się wydaję, że ten silnik pod maską to siedzenie na bombie :kwasny: Ja bym swapował na coś bardziej męskiego i zarazem mniej awaryjnego.



bzdura.te silniki wytrzymują naprawdę duużo, przykład deejeys'a chyba powinien robić za wzór, poza tym dużo lata 320d+ w okolicach 220 KM i jako dupowóz to wystarczy ,a na polskie drogi to i tak random killer :D

Broder ma benzynowy silnik.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 16:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
ja tam uwazam ze silnik jaki by nie byl - benzyna czy diesel to i tak loteria. Mam pod nosem warsztat Leo we wrocku i widze auta forumowe, bez roznicy diesel, benzyna, przed czy po lifcie - psuje sie wszystko ;) Szukalem diesla 150km ale cena zupelnie inna, a przy tym i tak trzeba bylo by wydac pare tysi na doprowadzenie do stanu uzywalnosci.
M54B30 nie ma szans, raczej malo ekonomiczne na daily :P na razie swap odchodzi na dalszy plan.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 16:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
W razie czego zamieszczę post z racingforum o tych 10km może ktoś mi powie czy to rzeczywiście realne, bo robie mały kosztorys :)
Za kilka-kilkanaście setek zł zrobisz w M42B18 150KM/180Nm lub więcej. Dalej droga robi się droga, ale osiągnięcie 200KM/210Nm i więcej do ogarnięcia - patrz projekty z DoubleD, Adama Walendy itd. Ten silnik po dobrym dłubaniu wypluwa zazwyczaj wysoki moment obrotowy jak z tak małej pojemności i braku zmiennej fazy.

Mój setup po remoncie:
- M42B18 z 92 roku (odma z przodu, DISA1, sterownik 950);
- CR 10,47:1;
- ustawione wałki rozrządu inaczej, niż fabryka (seryjnie są regulowane kółka);
- remap (rev limiter, zapłon, paliwo).
Parametry jak w podpisie, robiąc wszystko samemu wyszło tysiaka łącznie z remontem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 16:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
BanDai napisał(a):
bzdura.te silniki wytrzymują naprawdę duużo, przykład deejeys'a chyba powinien robić za wzór, poza tym dużo lata 320d+ w okolicach 220 KM i jako dupowóz to wystarczy ,a na polskie drogi to i tak random killer


:niepewny: he?

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 20:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
M42 to stara konstukcja i moze bardziej odporna. U mnie jest N42 ;) Sam kombinowalem z dolotem i wersja bez rezonatora, ale z wielkim stozkiem byla najlepsza jesli chodzi o wysokie obroty, a jesli by przesunac odcinke to mysle ze spokojnie kilka-kilkanascie koni jest do zgarniecia (pod warunkiem ze mamy zdrowa serwie trzymajaca fabryczne 150km). Probem pojawial sie w srednim zakresie obrotow, auto dostawalo mula jak by slizgalo sie sprzeglo/zawieszal sie na obtotach.
Dlatego powrocim setup z fabrycznym rezonatorem i wielkim stozkiem bawelnianym, dzieki temu auto jedzie w caly zakresie i na pewno lepiej niz na papierowym filtrze.

Myslalem dzis caly dzien o tych pierscieniach centrujacych no i sa :D dedykowane do BBS , a skoro paczka doszla bardzo szybko i towar sie zgadza to polecam sklep naszych sasiadow

http://bimmertune.com/

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 listopada 2014, 21:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
auto wiadomo KOZAK.. :ok:

podoba mi się też mod ze sprężynkami :super: jutro będę zamawiał, tylko ten numer który Ty masz będzie pasował do wszystkich turasów E46 po lifcie..??

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 14 listopada 2014, 00:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Broder pisał że ma zamienniki siłowniki z tej aukcji http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4534623062
Sam muszę zamówić te teleskopy bo moje widać słabe już. Wtedy tez spręzynki które ma Broder będą pasować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 14 listopada 2014, 07:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Dokladnie. Sprezynki ktorych kod podalem sa typowo pod silowniki z linka powyzej. Nie wiem czy te same sprezyny wejda na ori silownik czy inne zamienniki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 14 listopada 2014, 07:24 
no prosze, oprocz carbonowych znaczkow, pojawilo sie kilka rzeczy, ktore i mnie ciesza :D tak jak obiecalem, coraz bardziej jestem w strone "TAK" :D

Broder napisał(a):
M54B30 nie ma szans, raczej malo ekonomiczne na daily


jak to nie :P

ale skoro ten temat podniosles... to jakie spalanie na tym silniku Ci wychodzi?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL