BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 20:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 648 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 18:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
HIPEK INDIVIDUAL :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 19:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 521
Moje BMW: e91 m3
Kod silnika: S65B40A
Hipek napisał(a):
jak ktoś mi tu wytłumaczy co jest lepszego w BBS CH-r vs moje nowe Vermilki, że trzeba za to dać 9 tyś to stawiam flaszke


- po pierwsze marka :!:
- po drugie wygląd
- po trzecie jakość wykonania (tu nie jestem specjalistą ale podejrzewam że BBS też wygrywa z Vermilionem)

czekam na lepsze foty bo na tych co wrzuciłeś....czegoś mi brakuje
najchętniej chciałbym je na żywo porownać z moimi CH-Rami.....może w Rydzykowie jak mi się uda być w PL ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103389&start=0 moje BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
damp21plbe, chyba masz flaszkę u Hipka :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 19:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
CH-r jest jakoś specjalnie wykonany i bardzo wytrzymały pisał o tym Vermilion i chyba nawet lekki.
A w czym lepszy pomijając wykonanie bo na tym się nie znam to zdecydowanie:
- wzór
- wygląd
- wklęsłość
I ogólnie ekskluzywność tych felg to tak jak chciałeś mieć wydech eisa a nie np mg fajnie mieć markowe graty to jest zawsze rarytas.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 19:19 
Kółka pasują BDB, dawaj jakąś konkretną sesje!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 19:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Porownaj na zywo, bo

damp21plbe napisał(a):
- po drugie wygląd


Sa bardziej wklesle niz CH-Ry, CH-R przy 9.5" maja maksymalne ET45 (byc moze istnieja jakies felgi z wiekszym, ale sie z nimi nie spotkalem), Consilium ma maksymalne ET40.

damp21plbe napisał(a):
- po trzecie jakość wykonania (tu nie jestem specjalistą ale podejrzewam że BBS też wygrywa z Vermilionem)


Jakosc wykonania jest podobna, te same standardy lakierowania (wykonczenie jest praktycznie identyczne z DBK BBS), ten sam stop, ta sama metoda produkcji. Consilium nie maja podciec na ramionach tak jak CH-Ry, nie ma obreczy poddanej flow formingowi, nie ma tez stalowego rantu.

Takze Hipek ma tutaj racje, 9 tys. to cena bardzo przesadzona za odlewane felgi, bo za bardzo podobna kwote, z odpowiednio dobrym planowaniem mozna byloby zaoferowac juz kute 19" w tych samych rozmiarach. Felgi z wszystkimi skladnikami, ktore maja CH-Ry powinny kosztowac maksymalnie 6-6.5 tys. za te rozmiary.

Zapytaj tez Hipka ile on czekal na swoje felgi, a ile Ty czekales na CH-Ry :D

--==Mały==-- napisał(a):
I ogólnie ekskluzywność tych felg to tak jak chciałeś mieć wydech eisa a nie np mg fajnie mieć markowe graty to jest zawsze rarytas.


Eksluzywnosc jest taka, ze BBS ciagle balansuje na granicy bankructwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
dobra...nikt flaszki nie wygrał :rotfl: :P...nic nowego nie uslyszałem poza banałami w stylu marka, jakość...
nie ma co drążyć tematu i sie spierać...dla mnie marka i jakość to jest HRE, Vossen, Yokohama..ale na takie felgi mnie nie stać.
BBS'a uwazam za felge dla ludu klasy wyższej (oprócz cukierków jak rs..), ..doba jakość, fajny konserwatywny wygląd ale nieuzasadnina cena vs ta jakośc i wyglą + slaba wklęsłość.
Vermilion...bardzo mi sie spodobał w funkcji wygląd / cena...jak z jakością okaże sie w eksloatacji....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Wg mnie dobrze wybrał. BBS są fajne, ale felgą od Vermiliona nic nie brakuje. Dobra waga jak na te rozmiary, świetne kolory/wykończenia. No i wytrzymałość, co prawda nie są tak popularne jak felgi OEM ale z tego co rozmawiałem z użytkownikami to są pod tym względem OK !


Co do modów, cud miód i orzeszki! WYDECH , FELGA , JESZCZE GLEBA :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 20:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Hipek napisał(a):
nie ma co drążyć tematu i sie spierać...dla mnie marka i jakość to jest HRE, Vossen, Yokohama..ale na takie felgi mnie nie stać.


HRE i Advany tak, ale nie Vossen, Vossen ma swietny marketing (przeznaczaja na to potezny budzet, co oczywiscie odbija sie w ich cenie), ale ich felgi to tani produkt z Chin :/

Hipek napisał(a):
Vermilion...bardzo mi sie spodobał w funkcji wygląd / cena...jak z jakością okaże sie w eksloatacji....


Zalozenie zawsze bylo takie, aby felgi mialy jak najlepszy stosunek jakosci do ceny na rynku i nadal sie to sprawdza, nie widze konkurencyjnej firmy, ktora by nas pod tym wzgledem bila.

Generalnie wszystko jest kwestia zalozen jakie dana firma sobie postawi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Vermilion a planujecie jakieś nowe wzory bo póki co to co ma Hipek to jedyne co m się podoba z waszej oferty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 21:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 521
Moje BMW: e91 m3
Kod silnika: S65B40A
Hipek napisał(a):
dobra...nikt flaszki nie wygrał


wiedziałem ,że tak się skończy
zresztą miałem napisać, że jak już coś to ja poniżej 3l nie przyjmuję :P :rotfl:

a wracając do wątku to........dla mnie BBS to BBS

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103389&start=0 moje BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 21:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
damp21plbe napisał(a):
Hipek napisał(a):
dobra...nikt flaszki nie wygrał

wiedziałem ,że tak się skończy
zresztą miałem napisać, że jak już coś to ja poniżej 3l nie przyjmuję :P :rotfl:

jak pamietam Twoje 3litry JD to mi głupio teraz :rotfl: ;)

deejeys napisał(a):
JESZCZE GLEBA :hyhy:

myśle nieustannie nad dobrym fitmentem...ale to kupe kasy kosztuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 15 marca 2013, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
--==Mały==-- napisał(a):
Vermilion a planujecie jakieś nowe wzory bo póki co to co ma Hipek to jedyne co m się podoba z waszej oferty.


Tak, ale nie umiem Ci powiedziec kiedy. Umiesz mi zasugerowac co by Ci sie podobalo, moze wezmiemy to pod uwage, bo pomyslow na nowe felgi jest naprawde wiele.

Ale narazie sytuacja wyglada tak:
- musimy dokonczyc sprawe z certyfikacja TUV, chcielibysmy w tym roku rozpoczac sprzedaz w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. W zasadzie sprawa rozbija sie juz tylko o finanse, probna partia przesla testy w TUV bez problemy, teraz trzeba tylko zaplacic rownowartosc dobrze wyposazonego F10 M5 w zamian za certyfikacje calego programu felg :/ Bardzo ciezka decyzja.
- czesc dystrybytorow pyta o felgi zimowe - dobre, wytrzymale i tanie 17" do aut klasy sredniej i 18" o duzej nosnosci do SUVow.
- mamy szanse wejsc do sportu - ponownie potezna inwestycja (ktora sie bezposrednio nie zwroci), w ktorej profitem jest w zasadzie tylko prestiz i doswiadczenie. Tutaj produktem bylaby felga wyprodukowana takimi samymi metodami jak Advany + pare rozwiazan typowo przeznaczonych na tor.
- dystrybutorzy z UK prosza o tansze felgi, ktore moglyby powalczyc na tamtym rynku np. z Rotiformami czy VMRami. Ponownie mega ciezki temat bo nie chcialbym rezygnowac z jakosci :kwasny:

Jezeli podalamy z tymi tematami, to na pewno jakies nowe felgi do E9x, F30 i F10 sie pojawia, chcialbym zrezygnowac juz ze wstecznej kompatybilnosci z E46, wiec beda ciekawsze rozmiarowo - prawdopodbnie 19x8.5 + 19x10.0. W tym wypadku na pewno trzeba tez poczekac na premiere wszystkich wersji silnikowych F32.

damp21plbe napisał(a):
a wracając do wątku to........dla mnie BBS to BBS


Z tego co pamietam, gdybym Cie nie przekonal, to bylyby Breytony, a tam z 3 rzeczy, ktore wymieniles, zaplacilbys najwiecej za marke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 16 marca 2013, 09:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Vermilion moim zdaniem jeżeli będziesz myślał nad nowymi wzorami poważnie warto pokazać jakieś wstępne projekty na forum wtedy dużo ludzi będzie gotowych pomóc.
Np Consilium wygląda nieźle ale mi nie pasuje,że wklęsłość zaczyna się w środkowej części felgi dużo ciekawiej wygląda jak od początku lub jak najwcześniej ramiona wchodzą do środka tak jak ma to VMR,że cała felga jest wklęsła. To jest tylko złudzenie bo u was też cała felga jest wklęsła ale u was jest rant gładki i dopiero zaczyna się wzór felgi tam wykorzystują już rant na nim zaczyna się wzór przez co felga wygląda na większą i bardziej wklęsłą mam nadzieje,że zrozumiesz o co mi chodzi.
Druga rzecz,która mi nie pasuje to mocno wypukły pierścień w środku w który wsadza się dekielek zdecydowanie psuje wygląd i efekt wklęsłości tu też warto coś przeprojektować.
Moim zdaniem felga z mega wklęsłością była by hitem bo widać po forach,że każdy szuka takich wzorów.
Tu dobrze widać ten wypukły pierścień.
Obrazek

A co do TUV faktycznie inwestycja kosmiczna :kwasny: ciekawe czy jest to opłacalne bo przekonać konserwatywnych Niemców do czegoś nowego ciężko ale myślę,że z czasem produkt się obroni jakością kwestia tylko w co warto na obecny czas zainwestować w którym kierunku pójść.
Niemcy lubią jakość a tak jak piszesz w UK większość jeździ na chińskich replikach nie wiem czy warto tam się bić cenowo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 16 marca 2013, 10:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
--==Mały==-- napisał(a):
Vermilion moim zdaniem jeżeli będziesz myślał nad nowymi wzorami poważnie warto pokazać jakieś wstępne projekty na forum wtedy dużo ludzi będzie gotowych pomóc.


Kiedys nawet cos wrzucalem, ale temat zaraz polecial przez hejterow :kwasny:

--==Mały==-- napisał(a):
Np Consilium wygląda nieźle ale mi nie pasuje,że wklęsłość zaczyna się w środkowej części felgi dużo ciekawiej wygląda jak od początku lub jak najwcześniej ramiona wchodzą do środka tak jak ma to VMR,że cała felga jest wklęsła. To jest tylko złudzenie bo u was też cała felga jest wklęsła ale u was jest rant gładki i dopiero zaczyna się wzór felgi tam wykorzystują już rant na nim zaczyna się wzór przez co felga wygląda na większą i bardziej wklęsłą mam nadzieje,że zrozumiesz o co mi chodzi.
Druga rzecz,która mi nie pasuje to mocno wypukły pierścień w środku w który wsadza się dekielek zdecydowanie psuje wygląd i efekt wklęsłości tu też warto coś przeprojektować.
Moim zdaniem felga z mega wklęsłością była by hitem bo widać po forach,że każdy szuka takich wzorów.
Tu dobrze widać ten wypukły pierścień.


Te dwie rzeczy, o ktorych piszesz, to nie jest wynik designu - tylko dopasowania wzoru do roznych modeli aut. Tak felga moglaby byc wklesla zaczynajac juz od krawedzi, ale jest jeden problem - zalozysz ja wtedy tylko do aut z duzymi hamulcami, w tych z mniejszymi ramiona beda przeszkadzaly zaciskom. Podobnie jest z "pierscieniem", ktory Ci sie nie podoba, tutaj akurat jest to wynik dopasowania tej felgi do Mercedesow, gdzie piasta wchodzi dosyc gleboko w felge - takze z "pierscienia" mozna byloby zrezygnowac, ograniczajac tak bardzo wkleslosc. Widzisz tworzac uniwersalne felgi, trzeba brac pod uwage bardzo wiele czynnikow, ktore pozniej maja odzwierciedlenie w wygladzie. Znowu filozofia przy projektowaniu felg jest rozna w roznych miejscach, OEMy projektuje sie inaczej, poszczegolne firmy na rynku takze projektuja felgi inaczej.

W przypadku VMR zastosowano za to inny trick, ktorego pewnie nie zauwazyles, ramiona sa poczatkowo wypukle i wystaja poza krawedz rantu, a dopiero pozniej lamia sie do wewnatrz. Dlatego calosc wyglada na bardziej wklesla niz jest, ale to tylko zludzenie, felga, ktora ma przy 9.5" maksymalne ET50 nigdy nie bedzie tak wklesla jak ta, ktora ma tylko ET40.

--==Mały==-- napisał(a):
A co do TUV faktycznie inwestycja kosmiczna :kwasny: ciekawe czy jest to opłacalne bo przekonać konserwatywnych Niemców do czegoś nowego ciężko ale myślę,że z czasem produkt się obroni jakością kwestia tylko w co warto na obecny czas zainwestować w którym kierunku pójść.


Oplacac sie oplaca, kwestia czasu w jakim sie to zwroci.

--==Mały==-- napisał(a):
Niemcy lubią jakość a tak jak piszesz w UK większość jeździ na chińskich replikach nie wiem czy warto tam się bić cenowo.


Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie, tak jak widziales, plany sa zawsze bardzo ambitne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - felunek str. 18
PostNapisane: 16 marca 2013, 11:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
dziś sloneczko więc poszedłem pstryknoć co by lepiej bylo widać..
niestety moim zdanie delikatna koza sie z niej zrobiła na 19'stce i coś trzeba bedzie z tym zrobić... :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - sesja s. 20
PostNapisane: 16 marca 2013, 11:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Najładniejsze Vermiliony i zdania nie zmienie :D A turasowi dodały pazura, dobry kocur teraz jest !

Musi głowy ukręcać :rotfl:

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - sesja s. 20
PostNapisane: 16 marca 2013, 11:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
Poprawiam się - SUPER :ok:
Na tych fotkach wygląda :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - sesja s. 20
PostNapisane: 16 marca 2013, 12:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Jest zacnie :D

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> 335d E91 LCI M-Pakiet - sesja s. 20
PostNapisane: 16 marca 2013, 12:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 242
Lokalizacja: ok. Lublina
Moje BMW: e36
Jest bardzo dobrze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 648 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL