BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: daroBMW-->>E46 330xD Touring 2002 235hp 515NM
PostNapisane: 19 kwietnia 2013, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
wyciete wszystkie katy of course:P Korekta JEST niezbedna bo czasami slychac (i czuc) jak turbo jest "zalewane". Ale niestety muszę wyjsc z dołka finansowego. Buma zjadła mi ostatnio wszystkie fundusze! :/ Jeden wtrysk lał, okazało się, że do wymiany wszystkie grzybki, uszczelki i 3 końcówki= 2900 :szok: Jak by tego było mało posypał mi się wachacz (400) z lewej strony... :przestraszony: Ba! Posypało się łożysko (150) z prawej i przegub wewnętrzny "wysechł". Jak wracałem z Gdańska to myślałem, że mi głowe urwie od telepania :mad: A na koniec, żebym nie myślał, że to już koniec tego wszystkiego- amor z tyłu (bilstein b6) się posypał (550+odbój i osłona 50) :cenzura: Do tego wszystkiego doliczcie sobie robocizne (oprocz amora bo to juz sobie sam zrobilem). Teraz na weekend jeszcze lece w małą trasę i czeka mnie wymiana oleju i wszystkich filtrów (480-500). Czy wy tez macie takie wydatki z Buniami? :rozpacz: :rozpacz: Gdyby nie to WSZYSTKO już by siedziały fele i sprężyny... a tak? :wstyd:

A jeśli chodzi o turbo z bmw e60/e65 to pasuje ale nie do końca plug and play, turbo trzeba troszeczke obrucić, jeżeli ktos troche ogarnia temat to instrukcję można znalezc na forum e39. Mi osobiscie robil kolega Roger-nysa. Wysłałem mu pocztą- w przeciągu chyba 4-5 dni temat został zamknięty.

Intercooler jest seria. Chyba, że poprzedni właściciel coś wykombinował, ale wygląda na serie.

_________________
Była E36... Obrazek


Ostatnio edytowano 19 kwietnia 2013, 08:55 przez daroBMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: daroBMW-->>E46 330xD Touring 2002 235hp 515NM
PostNapisane: 19 kwietnia 2013, 08:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kilka nowych/starych fotek

_________________
Była E36... Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL