BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 21:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 września 2015, 06:29 
przemo330ci napisał(a):
To jest schowek na okulary i jest właściwie zamontowany ;)

a to niespodzianka :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 września 2015, 08:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
Świetnie to wyszło, muszę u siebie też o tym pomyśleć :ok:

Dobrze, że już dolot ogarniety :) Z ITG programem pewnie trochę będzie można ugrać :ok:

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 września 2015, 08:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 29819
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
schowki wyszły świetnie :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 września 2015, 19:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Dzis przyszla do mnie zarowka z chin :D , ale no wlasnie - 1 sztuka... choc cena byla podana za 2 sztuki. Otworzylem spor, wiec mam nadzieje ze druga dojdzie niedlugo.
Wracajac do konkretow - zarowka H4 led cree , zaczalem kombinowac poniewaz drazni mnie zoltawy odcien zwyklych zarowek h4 jako DRL.
Nie wiem czy zarowki beda pokazywaly blad spalonych bo akurat mialem wyciagniete zegary z auta. Jasnosc jest bardzo zblizona do zwyklej H4 halogenowej (jako DRL) , a moc zwieksza sie przy mruganiu dlugimi (tu juz widac przewage halogenow). Tak sobie mysle czy nie zakodowac dlugich (led) na 100% mocy jako DRL , wtedy powinny byc juz na prawde wystarczajaco jasne nawet w dzien. Jutro zrobie fotke i sam z ciekaowsci sprawdze jak to wyglada w swietle dziennym

Obrazek

Carbonowy znaczek z maski rozwarstwil sie i odfrunal jak wracalem z urlopu, nowy juz w drodze ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 września 2015, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 566
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 xDA
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150371
Czy nie da sie tak zakodować przy bixenonach, żeby długie/DRL byly tylko drl i przy blindzie nie włączały się jako długie tylko te w bixenonie? tam gdzie mijania żeby były poprostu długie, a tam gdzie sie koduje drl były tylko drl i nie reagowały na manetke? Wtedy mozna byłoby tam wsadzic żarówke led.

_________________
Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=150371


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 września 2015, 20:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
da rade zrobic tak o czym pisalem, zeby z dlugich zrobic drl 100% mocy , wtedy dlugie sa tylko na soczewce/przeslonie. Wada jest to ze do mrugniecia dlugimi bedzie musial rozblysnac xenon, a nie wiem ile takich krotkich blyskow wytrzyma czy to przetwornica czy zarnik.
Czy da rade zrobic DRL na 30%mocy i zeby nie mrugaly jako dlugie, tego nie sprawdzalem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 września 2015, 20:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 566
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 xDA
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150371
Wytrzyma zarnik i przetwornica, sa auta które tak maja fabrycznie. Ja wolałbym 30% mocy bo jak sie kupi pożądną żarówke led to może oślepiać
http://www.ebay.com/itm/Error-Free-50W- ... 0527418049

Chyba że to taki bajer, że naokoło led swiecą jako drl a to z przodu jako dlugie

_________________
Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=150371


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 września 2015, 20:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
nie wiem czemu pisalem o zarowkach h4, przeciez to h7 w dlugich siedzi, ale wiadomo o co chodzi ;)

dokladnie takie zarowki kupilem

Obrazek

i swieci calosc, soczewka tej zarowki musiala by miec osobne sterowanie zeby swiecila jako dlugie.
Mozna dac te 30% mocy jako drl, a dlugie wzmocnienie led do 100% + xenon.
Nie sadze zeby 100% tego leda oslepialo, az tak mocny nie jest, jutro wstawie fotki w dzien. Zastanawiam sie tylko jeszcze czy te zarowki nie zaczna mrugac przy dluzszej jezdzie jak sie nagrzeja.. Wszystko trzeba przetestowac, szukaelm ale nie znalazlem nigdzie info na temat zarowek led jako drl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 18 września 2015, 07:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 29819
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
bosniak napisał(a):
Czy nie da sie tak zakodować przy bixenonach, żeby długie/DRL byly tylko drl i przy blindzie nie włączały się jako długie tylko te w bixenonie? tam gdzie mijania żeby były poprostu długie, a tam gdzie sie koduje drl były tylko drl i nie reagowały na manetke?


a jak pchniesz manetkę to włączają się długie czy bixenon? muszę to sprawdzić u siebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 18 września 2015, 09:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 566
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 xDA
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150371
Czekaj czekaj, muszę to dzisiaj wieczorem posprawdzać, bo ja mam teraz inny moduł świateł taki w full wersji i jak przedtem blindnalem to drl mi się rozswietlal jak długie a teraz wyłącza się i mruga bixenon. Na postoju przy wyłączonym jak klikne w blinde follow me home to zaswieca bixenon ale mijania tylko, natomiast jak dam kluczyk na 1 że gra tylko radio i blindne to włącza długie na bixenonie bo słychać zapadke/przesłone.

Już sprawdził em, jak mam światła mijania i blindne to rozswietla się bixenon, a jak przełączenie na długie to wtedy rozswietla się bixenon i długie od drl :zakrecony: Szkoda, bo jakby się nie rozswietlaly to wsadzam tam h7 drl led i mam białe dzienne :ok: a tak :dobani: :(

_________________
Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=150371


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 23 września 2015, 21:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Mialem zrobic fotki ledow w dzien, ale ciagle brak czsau.. Na razie touring zostal troche zaniedbany, ale juz w krotce sie to zmieni ;)

Tym czasem w koncu dotarl nowy znaczek na maske
Obrazek

oraz przepustnica. Porownanie nowej przepustnicy z ta z m54b30 - foto nie oddaje tego jaka ona jest wielka ! Srednica wewnetrzna jest ponad 1cm wieksza, co daje mega roznice w powierchni calosci. Niestety nie wiem czy uda sie ja wcisnac, bo nawet na kolektorze nie ma tyle "mięsa" zeby wyrznac taka duza dziure, malo tego - otwor przepustnicy wystaje juz za krawedz miejsca montazowego przepustnicy w kolektorze, stwierdzam ze chyba przesadzilem :lol:
oczywiscie bez walki sie nie poddam ;)
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 24 września 2015, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E46 320iA
Kod silnika: M54B22
To jest daily :szok:

Doprowadzenie do takiego stanu :super: :padam:

przeszczep na R6 :ok:

Czerwony Turas w M-Paku robi świetną robotę :ok: Podoba się i to bardzoo :D

Tak trzymać :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 24 września 2015, 20:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 138
Lokalizacja: Suwałki
Moje BMW: E46 QP
Kod silnika: M52TUB28
Trochę poczytałem, fajnie że swap na B22 - zawszę r6 lepsze od r4.
Co do oleju TOTAL dobry wybór, ja lałem go zawsze i spisuje się dobrze a cena przystępna. Turas na prawdę świetnie wygląda, wyprowadziłeś go na ludzi. Pozdro :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 24 września 2015, 21:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 161
Lokalizacja: Kuślin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152843
Dobry touring :) kolor miazga ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 24 września 2015, 22:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Gratuluje autka jeszcze raz. Fajnie ze je tak odratowales.

Kurcze, kazdy tylko tak mowi ze jak juz by kupil to super igłę... ale jak przychodzi co do czego to zaczyna sie liczenie kasy :oczami: moim zdaniem dobrze zrobiłes. Jak była okazja to bezsensem byłoby z niej nie kozystać. Podejrzewam ze koszt przywrocenia do igła stanu był mniejszy niź wydanie 2×tyle na dzieńdobry na auto w idealnym stanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 24 września 2015, 22:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 566
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 xDA
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150371
Podejrzewam że jesteś w grubym błędzie. Broder kupił Daily a że modzi to jest tylko fanaberia, hobby.

_________________
Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=150371


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 26 września 2015, 11:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin / Swidwin
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57D30d2
Garaż: Jest E46 2004 Touring M pakiet M57D30
oraz sierrarot E36 turas 1,6 1998
Na tą przepustnicę musiałbyś zrobić przejście z jednej flanszy na drugą tylko pytanie czy masz tyle miejsca a druga sprawa średnica przepustnicy zostałaby ograniczona przez tą przejściówkę :)

_________________
Obrazek
Oceń moje e46 330d M pakiet http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 26 września 2015, 17:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Sciagnalem dzis kolektor (swoja droga co raz szybciej mi to idzie :hyhy: ) i bede rzezbil jutro. Plan jest zamontowac przepustnice bez zadnych adapterow czy innych ogranicznikow.
Niestety nie wiem dalej czy przepustnica dziala, bo sterowanie nia chyba jest dopiero mozliwe po odpaleniu auta, na samym zaplonie nie dziala. Caly otwor na przepustnice w kolektorze bede maksymalnie powiększal. Wstepnie wydaje mi sie ze 2 gorne sruby przepustnicy powinny pasowac w ori gwinty, pozostanie dorobienie 2 dolnych.
Jak by cos poszlo nie tak to mam drugi kolektor, wiec nie ma strachu ;)
Odebralem wczoraj tez licznik i wlacznik swiatel juz z zakodowanymi vinami, niestety dsc dalej swieci, ale bedzie poprawiane. Ustawilem tez przebieg szacowany nowego silnika. Liczac ze przy wkladaniu mial 96tkm, a ja zrobilem trase nad morze + troche po miescie i okolicach to wiecej niz 100tkm nie bedzie mial obecnie.
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 29 września 2015, 19:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 452
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20 Vanos
Zabójczy ten licznik :). Swietnie wyglada!

_________________
Moje E36:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 29 września 2015, 20:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Licznikiem jaram sie sam ;) jeszcze tylko zeby te DSC sobie poszlo... Jutro jesli uda mi sie poskladac kolektor z nowa przepustnica (i wszystko bedzie dzialac) jade na poprawke kodowania licznika.
Odnosnie przepustnicy - prawdopodobnie bedzie konieczny prosty adapter zeby przymocowac ja stabilnie, przepustnica i tak przeszla pewne operacje odchudzajace i juz nawet sie miesci ;) ale nie ma jak ja przymocowac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL