BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 18:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 10:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Uwielbiam takie tematy :rotfl:
Napiszę Wam jak to miało być: kolega znalazł sobie e39 z małym przebiegiem, lekko trącone za 1500 euro. Zadzwonił, zbił cenę na 1000-1200 i pojechał po nią. Naprawa praktycznie żadna, do tego można zrobić tak, że nie będzie widać bo raz, że tył mało kto sprawdza a dwa, zostawiłby to wgniecenie pod lampą i ewentualny przyszły właściciel byłby zadowolony. W międzyczasie założenie tematu na forum, podkolorowanie wszystkiego, poczytanie ochów i achów a potem na sprzedaż.
Gdy okazało się, że jest jeszcze ogłoszenie w internecie i ktoś je znalazł, zaczęło się podbijanie ceny felgami BORBET BMW (łał :rotfl:) za 500 euro.
Ja Ci powiem tak kolego Predator: kupiłeś to auto za psi hajs, Niemiec Cię pewnie jeszcze pocałował w rękę, że to od niego zabrałeś i nie ściemniaj pierdołami, że musiałeś za to czy za tamto dopłacić.
A auto faktycznie wygląda na ten przebieg i pewnie jest kupione od Niemca ale jakiegoś młodego chłopaka (może syn albo wnuk właściciela - często się zdarza tak w Niemczech, że samochody zostają w rodzinie dla młodszego pokolenia) który na siłę chciał z niego zrobić "bmwtjun".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 11:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
Temat pełen kontrowersji :D już podaje vin, sam jestem ciekawy co wyjdzie :) WBADD11030BN41409


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 11:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
edit.
Nie zauważyłem,że w pierwszym poście masz vin rozkodowany z wyposażenia.

Czytając pierwszy post to czułem się jakbym czytał ogłoszenie sprzedaży zamiast opisu na forum,wszystko pięknie,cacy w ogóle :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
Wujek Lollipop napisał(a):
Predator528, przepraszam Cię kolego że tak napiszę, ale 520 na poziomie z osiągami 530 i ścigałeś się z 530 i mówisz, że daje radę to niestety muszę Ci przekazać, że kierowca 530 jest słaby i to nie prawda, że M54B30 nie trzymają pełnej mocy (chyba, że jakaś zepsuta, bo ja ścigałem się z M54B30 która miała ledwo 201 koni prze klapkę w wydechu i wielokrotnie przegrałem a ja jechałem swoim 323i 170KM i 245NM waży 1375kg, a na hamowni wyskoczyło 182 koni, bo tutaj liczy się tylko moment i porządny kierowca. A teraz porównanie:

520i:
0 - 100 km/h - 10.2s
Moc - 150KM i 190NM
Waga - 1470kg

530i
0 - 100 km/h - 7,4s
Moc - 231KM i 300NM
waga - 1540kg

Więc 530i ma spory zapas i sporą moc, ładnie się odpycha od 520i, a różnica w wadze dokładnie to tylko 70kg a nie 250 kg kolego :wstyd:

Wniosek jeden kierowca 530 jest do niczego albo specjalnie Cię w bambuko zrobił, żebyś myślał, że masz powera pod maską, a na filmie widać, że mojej mamy 528i dużo dużo lepiej zbiera się od twojej i różnica miedzy 520 a 528 w kg też żadna bo to tylko 30kg (528i waży 1500kg), więc nie wiem kogo w kulki robisz, już widać, że szpan Tobie się nie udał. I mimo to, że piszesz, że ma 8.5 to ciekawe czym to mierzyłeś? Filmem? Śmiech na sali, zainwestuj w laptopa z portem RS232 fejs program do mierzenia i sprawdź on zacnie mierzyć od kiedy koła zaczną się kręcić to zobaczysz co Ci wyjdzie. Błagam Cię nie pisz takich głupot, a takiej bajki to ja dawno nie słyszałem.

Ale jedno co mi się podoba to PRZEBIEG! Wiadomo ciężko uwierzyć, ale to prawda, że w Niemczech za kręcenie idzie się do więzienia tylko zauważ, że mało kto boi się więzienia i ma świadomość, że jak sprzeda laikowi, mieszka blisko granicy PL to się nie kapnie ;)

Nie odbieraj mojego postu źle, ale jak ja coś pisze to taki zawsze jestem ;)


Ale słuchaj, 530i w papierach waży około 1620kg + dotego dochodzi instalacja gazowa która waży swoje i napełniona dodatkowo to masz 1,7t
520i będzie ważyła te 250kg mniej. O co chodzi z tą 520i to jest taka sprawa że idzie lepiej niż seria a nie że porównuje seryjne 520 do 530 bo znam realia. Napisałem że to nie było robione na torze w nurburgring więc trzeba na to brać poprawke:) nie powiedziałem że idzie jak 530i jeżeli chodzi o zakres 0-100 czy lepiej bo wiadomo że to nie ta liga ale mówiłem tylko o przyspiszenie z np 100 czy 120 do 180 gdzie dużo liczy się kto pierwszy depnie a tego nikt nie sprawdzał. Nie odbieram źle :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
Pawelos napisał(a):
Hehhe 5l/100 a to dobre :rotfl: Moze 3 cylindy nie pala? :hyhy:

Ona przypadkiem nie ma 2 kolorow na sobie? Blotnik pt cos sie "odcina" od reszty.


Czytamy ze zrozumieniem :wstyd: :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
krupek napisał(a):
hehe,tak patrzylem na rozwój tematu... fotki wrzucone z aukcji... juz blotnika nie pokazal i pisze,ze wszystko zrobione w DE...Wiec te 2tys Euro to za zrobienie tez czy przed zrobieniem? Ile wyszła naprawa takiego elementu? Pytam bo jestem ciekaw....ojjj za duzo tu w tym temacie bajek i smoków...podaj nr VIN to sprawdze w pracy ile masz przebiegu-moge??

Byłbym wdzięczny! i jak mógłbyś to rzuć okiem na 530i tam też jest vin :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
Predator528 napisał(a):
Wujek Lollipop napisał(a):
Predator528, przepraszam Cię kolego że tak napiszę, ale 520 na poziomie z osiągami 530 i ścigałeś się z 530 i mówisz, że daje radę to niestety muszę Ci przekazać, że kierowca 530 jest słaby i to nie prawda, że M54B30 nie trzymają pełnej mocy (chyba, że jakaś zepsuta, bo ja ścigałem się z M54B30 która miała ledwo 201 koni prze klapkę w wydechu i wielokrotnie przegrałem a ja jechałem swoim 323i 170KM i 245NM waży 1375kg, a na hamowni wyskoczyło 182 koni, bo tutaj liczy się tylko moment i porządny kierowca. A teraz porównanie:

520i:
0 - 100 km/h - 10.2s
Moc - 150KM i 190NM
Waga - 1470kg

530i
0 - 100 km/h - 7,4s
Moc - 231KM i 300NM
waga - 1540kg

Więc 530i ma spory zapas i sporą moc, ładnie się odpycha od 520i, a różnica w wadze dokładnie to tylko 70kg a nie 250 kg kolego :wstyd:

Wniosek jeden kierowca 530 jest do niczego albo specjalnie Cię w bambuko zrobił, żebyś myślał, że masz powera pod maską, a na filmie widać, że mojej mamy 528i dużo dużo lepiej zbiera się od twojej i różnica miedzy 520 a 528 w kg też żadna bo to tylko 30kg (528i waży 1500kg), więc nie wiem kogo w kulki robisz, już widać, że szpan Tobie się nie udał. I mimo to, że piszesz, że ma 8.5 to ciekawe czym to mierzyłeś? Filmem? Śmiech na sali, zainwestuj w laptopa z portem RS232 fejs program do mierzenia i sprawdź on zacnie mierzyć od kiedy koła zaczną się kręcić to zobaczysz co Ci wyjdzie. Błagam Cię nie pisz takich głupot, a takiej bajki to ja dawno nie słyszałem.

Ale jedno co mi się podoba to PRZEBIEG! Wiadomo ciężko uwierzyć, ale to prawda, że w Niemczech za kręcenie idzie się do więzienia tylko zauważ, że mało kto boi się więzienia i ma świadomość, że jak sprzeda laikowi, mieszka blisko granicy PL to się nie kapnie ;)

Nie odbieraj mojego postu źle, ale jak ja coś pisze to taki zawsze jestem ;)


Ale słuchaj, 530i w papierach waży około 1620kg + dotego dochodzi instalacja gazowa która waży swoje i napełniona dodatkowo to masz 1,7t
520i będzie ważyła te 250kg mniej. O co chodzi z tą 520i to jest taka sprawa że idzie lepiej niż seria a nie że porównuje seryjne 520 do 530 bo znam realia. Napisałem że to nie było robione na torze w nurburgring więc trzeba na to brać poprawke:) nie powiedziałem że idzie jak 530i jeżeli chodzi o zakres 0-100 czy lepiej bo wiadomo że to nie ta liga ale mówiłem tylko o przyspiszenie z np 100 czy 120 do 180 gdzie dużo liczy się kto pierwszy depnie a tego nikt nie sprawdzał. Nie odbieram źle :)
Gdzie ty wyliczyłeś tą wagę?? A gaz ile może ważyć? Ledwo 80kg i zwróć na to uwagę mało kto jeździ pełnymi zbiornikami i workami cementów w bagażniku.

Zobacz http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/ ... _530i.html
I widzisz nawet inne katalogi tak mówią! Przestań pisać bzdury błagam Cię ja te auta i ich wymiary i wagę znam na własną kieszeń, bo na studiach pracowałem jako mechanik naprawialem tylko BMW.

I tutaj jednak nie liczy sie kto pierwszy depnie, bo jeśli ty pierwszy on później to i tak przegrasz bo tam swoje 300NM robi robotę niż twoje 190NM, a to jest bardzo duża różnica. Poszukaj lepiej doświadczonego kierowcy i zmierz się z nim, bo naprawdę kierownik 530i jest do kitu. I dam Ci przykład ja 323i vs 328i, ja pierwszy depnąłem a 2 sekundy później kolega 328i depnął drugi i wiesz co się stało? Dogonił mnie potem wyprzedził i uciekł a moja ma 170 KM 245NM jego 328i mityczne 193KM i 280NM w gazie!!

Widzę, że nie ma co z nim rozmawiać niech uważa jak chce.


Ostatnio edytowano 27 stycznia 2014, 12:12 przez Wujek Lollipop, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
Rafał525 napisał(a):
Uwielbiam takie tematy :rotfl:
Napiszę Wam jak to miało być: kolega znalazł sobie e39 z małym przebiegiem, lekko trącone za 1500 euro. Zadzwonił, zbił cenę na 1000-1200 i pojechał po nią. Naprawa praktycznie żadna, do tego można zrobić tak, że nie będzie widać bo raz, że tył mało kto sprawdza a dwa, zostawiłby to wgniecenie pod lampą i ewentualny przyszły właściciel byłby zadowolony. W międzyczasie założenie tematu na forum, podkolorowanie wszystkiego, poczytanie ochów i achów a potem na sprzedaż.
Gdy okazało się, że jest jeszcze ogłoszenie w internecie i ktoś je znalazł, zaczęło się podbijanie ceny felgami BORBET BMW (łał :rotfl:) za 500 euro.
Ja Ci powiem tak kolego Predator: kupiłeś to auto za psi hajs, Niemiec Cię pewnie jeszcze pocałował w rękę, że to od niego zabrałeś i nie ściemniaj pierdołami, że musiałeś za to czy za tamto dopłacić.
A auto faktycznie wygląda na ten przebieg i pewnie jest kupione od Niemca ale jakiegoś młodego chłopaka (może syn albo wnuk właściciela - często się zdarza tak w Niemczech, że samochody zostają w rodzinie dla młodszego pokolenia) który na siłę chciał z niego zrobić "bmwtjun".


Nie, nie ściemniam i nie jest tak jak piszesz. Po drugie nie wstawił bym złomu na to forum jeszcze porównując do zdrowej 530 :wstyd: No sorry. Wiem od kogo kupowałem:) Wiem jak ona wygląda.
Napisałem że było to w De robione. Zauważ na aukcji nawet nie było opisu a już na podstawie zdjęć sugerujesz wszystko. Może wygląda to inaczej niż przedstawiłem ale tak jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
Edytuj posty,nie pisz jednego pod drugim.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
Wujek Lollipop napisał(a):
Predator528 napisał(a):
Wujek Lollipop napisał(a):
Predator528, przepraszam Cię kolego że tak napiszę, ale 520 na poziomie z osiągami 530 i ścigałeś się z 530 i mówisz, że daje radę to niestety muszę Ci przekazać, że kierowca 530 jest słaby i to nie prawda, że M54B30 nie trzymają pełnej mocy (chyba, że jakaś zepsuta, bo ja ścigałem się z M54B30 która miała ledwo 201 koni prze klapkę w wydechu i wielokrotnie przegrałem a ja jechałem swoim 323i 170KM i 245NM waży 1375kg, a na hamowni wyskoczyło 182 koni, bo tutaj liczy się tylko moment i porządny kierowca. A teraz porównanie:

520i:
0 - 100 km/h - 10.2s
Moc - 150KM i 190NM
Waga - 1470kg

530i
0 - 100 km/h - 7,4s
Moc - 231KM i 300NM
waga - 1540kg

Więc 530i ma spory zapas i sporą moc, ładnie się odpycha od 520i, a różnica w wadze dokładnie to tylko 70kg a nie 250 kg kolego :wstyd:

Wniosek jeden kierowca 530 jest do niczego albo specjalnie Cię w bambuko zrobił, żebyś myślał, że masz powera pod maską, a na filmie widać, że mojej mamy 528i dużo dużo lepiej zbiera się od twojej i różnica miedzy 520 a 528 w kg też żadna bo to tylko 30kg (528i waży 1500kg), więc nie wiem kogo w kulki robisz, już widać, że szpan Tobie się nie udał. I mimo to, że piszesz, że ma 8.5 to ciekawe czym to mierzyłeś? Filmem? Śmiech na sali, zainwestuj w laptopa z portem RS232 fejs program do mierzenia i sprawdź on zacnie mierzyć od kiedy koła zaczną się kręcić to zobaczysz co Ci wyjdzie. Błagam Cię nie pisz takich głupot, a takiej bajki to ja dawno nie słyszałem.

Ale jedno co mi się podoba to PRZEBIEG! Wiadomo ciężko uwierzyć, ale to prawda, że w Niemczech za kręcenie idzie się do więzienia tylko zauważ, że mało kto boi się więzienia i ma świadomość, że jak sprzeda laikowi, mieszka blisko granicy PL to się nie kapnie ;)

Nie odbieraj mojego postu źle, ale jak ja coś pisze to taki zawsze jestem ;)


Ale słuchaj, 530i w papierach waży około 1620kg + dotego dochodzi instalacja gazowa która waży swoje i napełniona dodatkowo to masz 1,7t
520i będzie ważyła te 250kg mniej. O co chodzi z tą 520i to jest taka sprawa że idzie lepiej niż seria a nie że porównuje seryjne 520 do 530 bo znam realia. Napisałem że to nie było robione na torze w nurburgring więc trzeba na to brać poprawke:) nie powiedziałem że idzie jak 530i jeżeli chodzi o zakres 0-100 czy lepiej bo wiadomo że to nie ta liga ale mówiłem tylko o przyspiszenie z np 100 czy 120 do 180 gdzie dużo liczy się kto pierwszy depnie a tego nikt nie sprawdzał. Nie odbieram źle :)
Gdzie ty wyliczyłeś tą wagę?? A gaz ile może ważyć? Ledwo 80kg i zwróć na to uwagę mało kto jeździ pełnymi zbiornikami i workami cementów w bagażniku.

Zobacz http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/ ... _530i.html
I widzisz nawet inne katalogi tak mówią! Przestań pisać bzdury błagam Cię ja te auta i ich wymiary i wagę znam na własną kieszeń.

I tutaj jednak nie liczy sie kto pierwszy depnie, bo jeśli ty pierwszy on później to i tak przegrasz bo tam swoje 300NM robi robotę niż twoje 190NM, a to jest bardzo duża różnica. Poszukaj lepiej doświadczonego kierowcy i zmierz się z nim, bo naprawdę kierownik 530i jest do kitu. I dam Ci przykład ja 323i vs 328i, ja pierwszy depnąłem a 2 sekundy później kolega 328i depnął drugi i wiesz co się stało? Dogonił mnie potem wyprzedził i uciekł a moja ma 170 KM 245NM jego 328i mityczne 193KM i 280NM w gazie!!


Nie mam dokumentów ale w nich jest 1600-1620kg od 530i zauważ że ma takie bajery jak podwójne szyby i inne, a wagę podaje Tobie z dokumentów. 530i była zatankowana do pełna. Wy mnie nie rozumiecie. Zdziwił mnie fakt iż 520i idzie lepiej niż seria bo to już moja ósma 5er i czuję to.

I tutaj jednak nie liczy sie kto pierwszy depnie, bo jeśli ty pierwszy on później to i tak przegrasz bo tam swoje 300NM robi robotę niż twoje 190NM, a to jest bardzo duża różnica. Poszukaj lepiej doświadczonego kierowcy i zmierz się z nim, bo naprawdę kierownik 530i jest do kitu. I dam Ci przykład ja 323i vs 328i, ja pierwszy depnąłem a 2 sekundy później kolega 328i depnął drugi i wiesz co się stało? Dogonił mnie potem wyprzedził i uciekł a moja ma 170 KM 245NM jego 328i mityczne 193KM i 280NM w gazie!!''
Sam posiadam 328i i wiem jak to zapiernicza ale 323i też wyrywa ostro. Temat przyspieszenia porzućmy na razie bo to nie ma sensu sie sprzeczać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Po co dalej pisać 520i-530i pisałem wcześniej 80-180 12sek różnicy .To jest wieczność ! w ogóle nie nie ma co porównywać,chyba że 530 ciągnęło lawetę,to bym sie zgodził :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
http://www.youtube.com/watch?v=LcJC4A0Yg10
a mój filmik 80-140 różnica? około sekundy No i powiecie że 530i to padło i dalej bedzie to samo

Nightfox napisał(a):
Po co dalej pisać 520i-530i pisałem wcześniej 80-180 12sek różnicy .To jest wieczność ! w ogóle nie nie ma co porównywać,chyba że 530 ciągnęło lawetę,to bym sie zgodził :D


obejrzyj moje przyspieszenie a to z neta i masz taką różnice że hoho. (sek?)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 12:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Predator528, edytuj posty, nie pisz jeden po drugim, bo będzie OST :cisza:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 15:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
byku1600 napisał(a):
edit.
Nie zauważyłem,że w pierwszym poście masz vin rozkodowany z wyposażenia.

Czytając pierwszy post to czułem się jakbym czytał ogłoszenie sprzedaży zamiast opisu na forum,wszystko pięknie,cacy w ogóle :D


No racja, teraz wypadało by napisać o wadach..
Na pewno są do wymiany klocki z tyłu bo dawno nie były wymieniane i zdzierają połową obszaru, choć grubość mają dobrą z 60%. Na początku coś mi buczało z panelu klimatronika nawet jak wyciągnąłem kluczyk, co się okazało później, przejściówka do radia 1 din miała 2 kable przecięte i one robiły tak jakby zwarcie, szedł pogłos. Nie wiem dlaczego poducha się pali, musiał bym sciągnąć poduszkę z kierownicy i zobaczyć czy może tam jakiś magik nie kombinował i czegoś nie podłączył. Pierwsze co zrobię to założę org radio i te wiejskie lampy wywalę. Na nich jest chyba folia naklejona.. może da radę ją ściągnąć. Jak pojadę na przegląd techniczny to porobię niuni parę fotek od dołu i ocenicie jak to się trzyma kupy wszystko, ale z tego co widziałem to nie ma się do czego doczepić. Spryskiwacze trzeba wyregulować dobrze bo są krzywo ustawione, ale to już takie detale. Poprzedni właściciel przykleił, pewnie na kropelkę albo coś pochodnego taki czarny plastik na drewnie, coś w rodzaju zaczepu pod etui do telefonu. Z tyłu jest 1 cup holder rozwalony, tzn otwiera sie ale jego ostatnia część nie sprężynuje. Autka nie miałem okazji dobrze obejrzeć przy piwku i porobić super fotek bo tylko szybko po nią wyskoczyłem do ojca(była już kupiona) i wracałem nią na kołach. Niestety zostały dosłownie zaje**ne dywaniki gumowe, pełno płyt i jakieś papiery przez tamtego faceta, nie wiem dlaczego, ale sam powiedział że nic nie wie jak dzwoniliśmy do niego. Trochę było :cenzura: przekleństw no ale trudno sie mówi. Mp3 dobrej jakości leżała pod fotelem- taka karma dla niego. Podczas jazdy nie było żadnych problemów, to tylko 1000km w 1 dzień. Pewnie podczas użytkowania wyszło by parę rzeczy co jest normalne, tym bardziej dla auta z początku produkcji. Najfajniejsze jest to iż sprzęgło i biegi wchodzą jak po maśle, nawet jedynka z rana bez oporu. Dziwnych dźwięków dochodzących z zawieszenia nie słyszałem, bardzo cicho tłumiło dziury. W 530i maglownica po stronie kierowcy ma juz delikatny luz i słychać to na nierównościach, tutaj natomiast cisza.


Oglądałem również 523i 300tyś przelotu 98r Na zdjęciach w prost przeciwnie do mojej (muszę przyznać rację że są brzydkie i auto wygląda bardzo nieefektownie). Skórki pompowane fotele navii i światła polift była piękna ogólnie. Na miejscu okazało się iż to był jakis Jugol a nie Niemiec, fakt prywatna osoba również. Auto paliło na 5 garów a jako odpowiedz usłyszałem iż ona ma 300tyś i dlatego. A przez telefon mówił że wszystko gitarka sprawne itp.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wszystko wytarte zużyte auto złom, pełno rzeczy do roboty ogólnie zamęczona już. Na zdjęciach wyglądała ładnie...
Obrazek
Przynajmniej byście nie napisali że wyposażenie makabryczne :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 19:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Predator528 napisał(a):
obejrzyj moje przyspieszenie a to z neta i masz taką różnice że hoho. (sek?)

Nie chce mi się tego tłumaczyć,jeździłem już kilkoma 520i 530i i wiem jak jadą.
nagraj filmik 0-200 lub 100-200 i porównaj do pierwszej lepszej 530i

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 19:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Moje BMW: 528i
Kod silnika: m52b28
Wtedy tak. ale ja nie powiedziałem że tak było robione bo to na torze można od 0-100 się ścigać. W 520 przy 90 już trojkę muszę wrzucać i pozamiatane bo 530i do 110 leci na dwójce nie mówiąc o trójce. Jak zarejestruje to z pewnością nagram 100-200 530i i 520i i porównamy wtedy:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 28 stycznia 2014, 00:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Predator528 napisał(a):
Panowie bo wam 4litery ściska jak macie kupić np 530i za 40 tyś e39 a w pl za 15 chodzą. I później auta są jakie są. :) Okazji nie ma praktycznie, trzeba dużo euro płacić i tyle w temacie. Tanie to są auta u turków na placu. A jak widzę ceny na allegro to nawet tych wynalazków nie oglądam. Paliwo niemieckie kosztuje fakt np 98Pb 1.60euro, ale nie idzie go porównać do naszego i sprawdziłem to już na wielu samochodach.


A cena 1500 Euro :szok: to gdzie Ty zapłaciłeś te dużo eurosów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 28 stycznia 2014, 10:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 387
Moje BMW: e34 M5:)
Kod silnika: M50B25
mam tylko zapisaną jedną wizytę 06.12.2000 roku z przebiegiem 30568km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 28 stycznia 2014, 11:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
krupek napisał(a):
mam tylko zapisaną jedną wizytę 06.12.2000 roku z przebiegiem 30568km.

Czyli w ciągu 13 lat zrobił 60 tysięcy po niemieckich autostradach :rotfl: Niemiec do dzisiejszego dnia płacze po sprzedaży auta :rozpacz:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Predator-->e39 520i
PostNapisane: 28 stycznia 2014, 12:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1197
Moje BMW: POLO 9N
Kod silnika: Wesołe TDI
norek napisał(a):
krupek napisał(a):
mam tylko zapisaną jedną wizytę 06.12.2000 roku z przebiegiem 30568km.

Czyli w ciągu 13 lat zrobił 60 tysięcy po niemieckich autostradach :rotfl: Niemiec do dzisiejszego dnia płacze po sprzedaży auta :rozpacz:


Jeżeli nie był to główny samochód,albo jeździł nim ktoś w podeszłym wieku to całkiem możliwe.
Przez pierwsze 4 lata jeździł po ~7,5 tyś km/rocznie. Później wychodzi 4,7 tyś/rocznie więc albo samochód stał np przez 2 lata, bo dziadkowi się nie chciało jeździć,a po tym czasie wnuk się dorwał do samochodu,rozpoczął swoje "tjuningi" i coś tam śmigał,albo jedna wielka ściema z tym przebiegiem.

Detektywi bmw-sport zapraszam do śledztwa :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Lincoln i 129 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL