BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 01:04 
Poco kombinować? Wystarczy kompresorek, ewentualnie turbo dorzucić. Co prawda drogo, ale konkret i wiesz za co płacisz... :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 07:46 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Taaa, bo silnik to klocki lego, wystarczy coś wsadzić pod maskę, przymocować trytytką i będzie banglać, jak trza :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 08:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2125
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E70
Garaż: Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82097
Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97493
Obecna http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146128
to jak byś zwiększył moc?
Np. dolot jakiś większy, stożek i konkretniejszy wydech tak na początek?
Wiadomo, że z tego M5 nie zrobię i nie chcę, ale lubię jak auto "fajnie dycha" ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 10:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Kolektor dolotowy od M50 razem z przepustnicą do tego sportowa wkładka K&N a nie żaden stożek potem kompletny wydech z baranami bez kata tylko środkowy tłumik i ostatni z nierdzewki np el-tec Ci coś takiego zrobi a na końcu jedziesz na hamownie i pod te mody robisdz nową mapę i masz koło tych 220-230KM ale spalanie skoczy w górę o około 30% kolego niestety bo całe zabiegi polegające na obniżeniu spalania jakie BMW zastosowało w tym motorze pójdą w diabły :) Bo zrobisz z tego motoru cos na stl większego M50B28 :) Tylko tak sobię myślę, że idąc tym tokiem myślenia może lepeij kupić 540i ?? :) Spalanie na końcu wyjdzie takie samo a do 540i i tak nie skoczysz niestety No replacment for Dipleacment jak to mawiaja hamerykańce :)

A koszt tych modów to ze 4 klocki z robocizną :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Zmień kolektor za 500zł i daj se spokój z resztą. Sciganta z tego i tak nie ukręcisz a koszta tylko skoczą. No i nie wiem czy ktoś już w tym kraju potrafi zrobić remap Siemensa MS41.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 10:42 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Zdzira slusznie prawi... bralem sie z E36 328 po takich modach, auto oczywiscie w manualu... powyzej 100kph mialem wrazenie, ze go do drzewa przywiazali... jezeli zrobisz to w E39 to moze bedzie Ci jezdzilo jak seryjne E36 328. W kazdym razie na V8 wrazenia tym nie zrobisz (nawet na 535) a spalanie bedziesz mial podobne... po co sie frustrowac... jak juz wkraczac na sciezke mocy to konkretnie... :super:

TomekB napisał(a):
No i nie wiem czy ktoś już w tym kraju potrafi zrobić remap Siemensa MS41.


Z tego co wiem Kazzik_yo i AndrewE36 maja taki mody jak zdzira pisal... ale czy robili mape tego nie wiem.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 10:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Condor tylko mi się tu zaraz w Dartha Vadera nie zmień "Force be with you" hahahaa :) :rotfl:

A tak serio to dosłownie dociągnie do osiągów seryjnej 328i może ciut ponadto i nic więcej jak ma manual to start będzie miał taki sam lub ciut lepszy jak 535i ale powyżej setki dostanie wpierdziel więc jak już swapowac to na M62B44 :) tylko to grubsza robota bo skrzynia z 535i 5-gang do tego dyfrencjał hamulce inne sprzegło i oprzyżądowanie pod maską silnika tez inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.8i (95-00) - OPINIE
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 16:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2125
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E70
Garaż: Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82097
Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97493
Obecna http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146128
dzięki za opinie, generalnie pytałem czysto teoretycznie bo na razie mi wystarczy 190parę koni ze 150 obecnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL