Po obejrzeniu kilku BMW w naszym kraju kochanym rece mi opadly i dalem sobie spokoj. Nie dotyczy to tylko 540iA bo ogladalem rowniez 328 w Cabrio. Nie kupie samochodu z PL, chyba ze od pasjonata. Basta.
Odnoszac sie do tego co napisal Boogie: Jezeli V8 to tylko lalka, stan igla jak fabryka. Zero bledow po podpieciu do kompa, zadnych wyciekow, na jalowym na silniku ma stac 2PLN i nie ma prawa sie wywrocic. Inaczej daruj sobie bo koszta cie zabija i pod tym sie podpisuje wszystkimi 8 cylindrami
Jezeli chodzi o ceny to jak ze wszystkim: kto szuka ten znajdzie. Pytanie co to dla Ciebie jest tanio.
Jezeli chodzi o to czy 540 + LPG czy 530d to wybor jest oczywisty: 540 + LPG. Licz spalanie LPG na poziomie 20l/100km bo na lpg sie wiecej jezdzi i ma ciezsza noge. Jest tylko jedna bardzo wazna kwestia. Z tego co mi wiadomo, a badalem temat dosc dokladnie w PL jest jeden czlowiek, ktory specjalizuje sie w gazowaniu M62 i generalnie V8 BMW. Jest pasjonatem tych silnikow i przy okazji jednym z najlepszych, jezeli nie najlepszym magikiem od LPG w PL i jest to typ szalonego geniusza (z calym szacunkiem dla niego). Sam jezdzi E38 740 + LPG. Widzialem to auto, sprawdzalem, silnik chodzi jak marzenie. Jedyna instalacja jaka mozesz rozwazac do takiego silnika, jezeli chcesz nim pojezdzic pare lat to Landi Renzo Omegas + 2 reduktory IG1 SuperMageratto (chyba tak to sie pisalo) + wtryski Meda. To podnosi ci koszt auta o ok 6000PLN (z grubsza).
I jeszcze uwaga: Drogi Czytelniku, zanim zaczniesz marudzic nt. 540+LPG zapytam czy jezdziles takim samochodem z PRAWIDLOWO zalozonym LPG? Jezeli nie to daruj sobie bo bedzie to dyskusja akademicka.