BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 18:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
czesto szwankuje elektryka w szybach ;/
no i marne fotele ;/

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: Pyskowice
Mój szwagier ma E36 (coupe)
Mogę powiedzieć tyle:

- Kiepskie wykonanie foteli
- Boczki w drzwiach odlatują.
- Ciężkie drzwi
- Mało miejsca na nogi z tyłu
- Awarie hamulca ręcznego
- Psucie się szyberdachu
- Parujący lewy reflektor

To tyle z wad jakie zauważyłem. :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 09:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
co do miejsca z tyłu to się zgodzę, za to pozycja za kierownicą jest super.
Natomiast wady typu parujące reflektory, gnijące progi czy odpadające plastiki są moim zdaniem wadami poszczególnych egzemplarzy, wynikające np. z tego że auto miało jakąś stłuczkę, przróbkę itp.

Na przykładzie swojego sedana :
- nie moge mieć zastrzeżeń do blach..zero korozji,
- stan tapicerki tez nie budzi zastrzeżeń,
- jakość materiałów jak najbardziej zadawalająca (porównując do innyh marek).
- ori zawiezsenie bardzo komfortowe i wytrzymałe,
- dobre hamulce,
-super prowadzenie, precyzyjny układ kierowniczy (dlatego dla niektórych niby za ciężko chodzi kierownica)
- linia nadwozia..jest idealna
- wnętrze ma to coś
..można by wymieniać długo..to bardzo udane autko.

Z wad jakie zauważyłem to:
- za duża kierownica
- piszcząca kierownica
- wspomiany brak miejsca na nogi z tyłu
- troszkę przeszkadza środkowy tunel (ale wiadomo że gdzieś ten wał trzeba wepchnąć)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 11:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 703
Lokalizacja: wlkp
Z zalet których nie wymieniono:
-pełna regulacja fotela kierowcy jak i pasażera, co w innych samochodach z podobnych roczników i podobnej klasy co najwyżej jest regulacja siedzenia kierowcy
-regulacja oparcia nie na pokrętła :P
-piękna linia nadwozia (po raz kolejny)
-maska podnoszona na siłownikach
-tunel środkowy mi się podoba, lepsze to niż gałka zmiany biegów wychodząca prosto z podłogi :P
Wady:
-Lubiący się psuć centralny zamek, zazwyczaj wystarczy przeczyścić styki czy posprawdzać wiązkę w klapie, jednak czasem może nas to zaskoczyć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 62
Moje BMW: 325TD sedan
Kod silnika: M51
BMW 325 TD automat:

Zalety:
- bardzo dobre i czułe hamulce
- komfort... przy większych prędkościach ok. 140-160 jest jeszcze lepszy
- automat przełącza biegi praktycznie bez szarpania
- dobrze sie trzyma na zakrętach, poczucie bezpieczeństwa
- świetnie sie prezentuje, z wyglądu z przodu przypomina troszke Forda Mustanga ;D
- wiele możliwości ustawienia fotela kierowcy i pasażera, dużo miejsca swobodne położenie nóg
- pojemny bagażnik
- dźwięki silnika... harmonia dla uszu
- dobry wygląd tapicerki w środku
- dobre zawieszenie, niestety przy niskoprofilowych oponach i niskim zawieszeniu już nie jest aż tak pieknie

Wady:
- hamując martwie sie o pojazdy z tyłu.. czy też dadzą rade wyhamować ;D
- autmat.... dobra rzecz dla wygodnych, natomiast jedyne słuszne ustawienie dla niego to tryb sport, wolałbym manualną skrzynie do tak pięknego silnika
- trzeszczące różne plastiki wewnątrz po nagnieceniu, przesunięciu etc. psuje całą atmosfere wewnątrz
- spalanie, jak ktoś ma ciężką noge to i ciężko musi płacić... niestety, ale radość z jazdy jest bezcenna
- elektryka często lubi sie wieszać na postoju, po przekręceniu kluczyka wszystko już jest wporządku
- dosyć duża kierownica, ciężko z niskiego umiejscowienia fotela dobrze trzymać kierownice z góry
- wiele bm-ek w posiadaniu gó.wniarzy które są pseudo- tuningowane... dlaczego psuć tak piękne auto? ;/ albo te spoilery z tyłu... masakra
- fotele nie trzymają z boków na zakrętach, człowiek ma tendencje do spinania sie

Hmmm to chyba tyle, napisałem co zauważyłem po ok. tygodniu jeżdżenia bmk-ą po krótkich i dłuższych drogach. Co do rdzewienia nadkoli, u mnie autko jest z rocznika 93 i rdza praktycznie nie występuje. To kwestia zadbania o auto i ewentualnie natychmiastowe naprawy blacharskie jeżeli jakiekolwiek skazy powstają. Ogólnie jestem z auta bardzo zadowolony. Nie będe ukrywał, kupiłem bmk-e wg mnie tanio, a czuję się w nim jak w aucie za parenaście tys. No i tak na koniec... dziewczyny naprawde lecą na taką bmk-e :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 10:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Co do trzeszczących plastików to taki urok przelatanego bociana w każdym aucie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 12:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
-ja nie wiem co wam trzeszczy :niepewny: ale w compakcie na prawdę wnętrze jest bardzo dobrze wykonane (wygląd rzecz gustu- mi się bardzo podoba)
- co do centralnego zamka to też nie miałem tej wątpliwej przyjemności mimo że auto mam już 3 lata i ponad 80k km to samo z szyberdachem
-tapicerka z BARDZO dobrej jakości materiałów żadnych przetarć ani dziur gdzie w innych autach jest to na porządku dziennym.
-awarie hamulca ręcznego to tylko i wyłącznie wina użytkownika, wymiana klocków(okładzin) lub jeśli jest taka potrzeba tarcz plus dobre odpowietrzenie skutkuje bardzo dobrymi hamulcami także ręcznym(ważna jest także regulacja przy mieszku)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 16:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
U mnie żadne plastiki nie piszczą , wydaje mi się że ten problem występował przed 1995r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 20:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Zaleta: nawiewy na nogi pasażerów z tyłu :D
Wada: chyba mało skuteczne są te nawiewy :kwasny:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 20:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
plastiki to chyba trzeszcza ale w powypadkowych
roznymi szmelcami e36 jezdzilem ale plastiki to w zadnym za bardzo nie trzeszczaly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 21:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
tomasz86 napisał(a):
plastiki to chyba trzeszcza ale w powypadkowych


Wystarczy że ktoś naprawiał elektrykę szyb, ściągnął boczki i niedokładnie złożył na połamanych spinkach. Podobnie z wymianą filtra kabinowego, niedokładnie zrobione i będzie odstawać i trzeszczeć. Ściąganie tunelu itp tak samo (ot choćby żeby gdzieśtam jakieś kable pociągnąć). Cieżko większość tego uznać za wadę ale dla mnie umieszczenie filtra kabinowego w takim upierdliwym miejscu to wada, zwłaszcza że czasem trzeba to wymieniać kilka razy w roku.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 21:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
no ale to nie mozna mylic trzeszczenia w e36 z trzeszczeniem jakie sie odbywa w autach francuskich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 21:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
No co ty, przecież fancuzy to takie dobre auta, 406 albo Laguna, pomniki im powinni stawiać :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Tak jeszcze detale które mi się rzuciły na myśl:
- słaby schowek na konsoli, w dodatku taki jakiś że telefonu po szybszym ruszeniu trzeba szukać pod fotelem
- brak uchytów na kubki w 99,99% egzemplarzy
- nienajlepsze fotele, w zwykłych krótkie siedzisko i brak "kołyski", sporty z kolei ciasne jak się ma grubą dupe :lol:
- praktyczny brak elektryki w fotelach
- brak regulacji podłokietnika
- OBC w lipnym miejscu, przydałby się wyświetlacz pod zegarami
- brak regulacji trybu przerywanego wycieraczek, w większości jest automatyczna od prędkości, wolałbym ręczną
- wyrabiające się plastiki lewarka i ich upierdliwa naprawa

+ rewelacyjne silniki, zwłaszcza M52 i jego ekonomia oraz kultura pracy
+ audio HK (choć fakt, te najprostrze jest do kitu)
+ prowadzenie, freude am fahren
+ bezproblemowość eksploatacji

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 23:44 
BRAWET napisał(a):
U mnie żadne plastiki nie piszczą , wydaje mi się że ten problem występował przed 1995r.


tomasz86 napisał(a):
no ale to nie mozna mylic trzeszczenia w e36 z trzeszczeniem jakie sie odbywa w autach francuskich


w moim 91. roczniku blisko 400tysięcznym, trzeszczenia nie ma. na żadnych dziurach itd. nic. Chyba, że jakiś liść wleci do nawiewów :wstyd:

natomiast zaobserwowałem to:

Marcus3 napisał(a):
czesto szwankuje elektryka w szybach ;/


nie mam zielonego pojęcia czemu jak auto stoi trochę, czy tam w garażu, czy gdzie, to jak postoi dłuższy czas CZASAMI nie działają szyby... po przejechaniu iluś tam metrów- działają :zdziwko:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: MaÂłopolska
wady:
korozja progów i rantów nadkoli
skrzypiąca tapicerka
slaba jakosc siedzen
nie rytmiczny glos silnika(M40 1,8i)
zalety:
pozycja za kierownica
konsola tylko dla kierowcy
swietne trzymanie sie drogi
dosc trwale zawieszenie jak na polskie drogi
ogolnie dobre autko :) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 06:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Cytuj:
korozja progów i rantów nadkoli
moim zdaniem świadczy to o tym że próg czy rant był naprawiany po jakiejś większej czy mniejszej przygodzie. u mnie w roczniku 96 nie ma grama rdzy :niepewny:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 14:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: MaÂłopolska
ja mam troszku starsza bo 92r.wczesniej mialem tez z 96r to niebylo grama rdzy::---))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 19 maja 2010, 20:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 352
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: 318 cabrio
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=76743
Z wad moim skromnym zdaniem, troche mi prawe lusterko nie przypasowało, w innych samochodach widze wszystko jak jade i jak parkuje, a w becie musze do parkowania ustawiac nizej bo nic nie widze, duza kiera, no i rdza pod klapa;/

Ale ogólnie w swojej klasie bije konkurencje ostro!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 19 maja 2010, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Lusterka to chyba przed liftem były inne, bo nie ma tego wygięcia co ma eliminować martwe pole ;) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 24 maja 2010, 22:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 543
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M52B20
no to teraz ja po lekko ponad roczną przygodą z e36 i do tego jutro beta kończy 17 lat :)
jak na bmw z 93 roku z 25 maja :P
+ wnętrze
+ wygląd zewnętrzny
+ sportsize :D (trochę stelaż oparć się wyrobił i trzeszczy mi skóra o skórzany podłokietnik i strasznie to denerwuje mnie )
+po za wyżej wymienionym trzeszczeniem brak innych :)
+prawdziwe drewno :D
+skóra - mimo iż do zrobienia po tylu latach
+fajne przyciski w kompie i w seryjnym radiu
+ Ściemnianie podświetlenia całej konsoli :D
+siłowniki na klapie bagażnika nie zabierają przestrzeni ładunkowej
+wiele wiele
minusy jak dla mnie
-progi
-trochę słabo wygłuszone przed liftem
-tak jak wiele osób pisało zazdrość ( mam ślad na masce po kluczu albo po czymś podobnym)
- więcej grzechów nie pamiętam albo znaleźć nie mogę

co do miejsca na stopy z tyłu to jeśli fotel się podniesie to miejsce jest:P ja mam na maksa w dół
czy te nawiewy na tył pod fotelami dają rade ? bo u mnie chyba tylko jak się da na maxa . A głośnio wtedy jest :P

_________________
zobacz moje e36
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=69377


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL