BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 23:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 472
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: X1 e84 20d
Kod silnika: N47D20
Dokładnie tak jak pisze Frank.
Nigdy wcześniej M7 nie było w ofercie, więc moim zdaniem jest niepotrzebne, kłóciło by to się z dotychczasowym wizerunkiem M gmbh.
Alpina b12 spełnia rolę uekskluzywnionego 7er w zupełności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 21:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
jiGsaw napisał(a):
Jak zdejmujesz nogę z gazu to już nic nie spalasz, więc nie da się jeszcze bardziej zaoszczędzić paliwa.


o nie wiedzialem, czyli jak zdejme noge z gazu na 10 sekund przy 2 biegu na 8 tys. obrotow to samochod nic nie spala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 22:01 
Frank napisał(a):
M7 nie jest nikomu potrzebne.


no ale przydałoby się, żeby jednak BMW zrobiło 3:29 MB S AMG :/

Inaczej, póki nie będą w stanie zrobić takiej M7, która tego nie dokona, niech się za to nie biorą :)

-RobertO- napisał(a):
wizerunkiem M gmbh.


A napisał(a):
jak wannabe "M" czyli X5M/XM6


ja tego nie czaje. a jaki ma wizerunek M?

Jakby to miały być tylko zapie*dala**ami, to by nie było takiego wynalazku jak M5, po co w ogóle budować taką wielką krowę i nazywać to sportowym, gdzie to jest sportowe? ma wnętrze jak cywilne auta, silnik starcza jak na przebieg cywilnego auta... to co to jest? Szybko dupowóz, tak samo jak byłby szybkim dupowozem M7 i są X6M, czy X5M. Przecież nikt nie każe tego lubić, albo kupować, nie każdy model musi się podobać, tak samo jak słucham Led Zeppelin, czy SlipKnoTa, nie wszystkie kawałki mi się podobają, a mimo to jestem ich wielkim fanem.

A napisał(a):
Czyli nastepny etap V10, w nosie mam zuzycie paliwa czy normy spalin. Pseudo ekologia zabija auta. Pozniej w nastepnym modelu zobaczymy Emke z silnikiem 1.2L R4 z 3 turbinami, ktory bedzie sie wylaczal podczas zdejmowania nogi z pedalu gazu,zeby zaoszczedzic troche paliwa, nikt nie uslyszy nawet ryku silnika :rotfl:


No i co z tego, skoro RS4 będzie miało też pojemność 1.2 R3? i 5 suszarek? Póki M3 R4 będzie kopało dupę takiemu RS4- to wszystko jest tak jak powinno.

Poza tym, nie wierzę, że nie będzie słychać ryku silnika. Posłuchajcie jak chodzą gixery R4 1000, czy V2 1000 i inne takie. Słabo? Nie słychać tego?

Dzięki zmniejszeniu pojemności skokowej, najprawdopodobniej będzie można zwiększyć obroty maksymalne, to by było całkiem fajowe, M3, które kręci się do 18tyś. obrotów i niemal liniową charakterystyką momentu.

Jeszcze to nie wyszło, wszyscy płaczą "nie nie nie nie nie".

A napisał(a):
Jesli chodzi o F01 to auto jest mistrzostwo swiata pod kazdym wzgledem.


W E60 zakochałem się od razu, E92 też, 1coupe, X5, X6, nawet E90 przed liftem mnie bardziej interesowało, niż F01, jakoś chyba jeszcze nie dojrzałem do tego :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 00:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Fryderyk napisał(a):
Posłuchajcie jak chodzą gixery R4 1000, czy V2 1000 i inne takie. Słabo? Nie słychać tego?

Dzięki zmniejszeniu pojemności skokowej, najprawdopodobniej będzie można zwiększyć obroty maksymalne, to by było całkiem fajowe, M3, które kręci się do 18tyś. obrotów i niemal liniową charakterystyką momentu.

te silniki są projektowane z innymi priorytetami
czemu by nie wsadzić silnika z bolidu F1? przecież to się kręci spokojnie do 19tys
no właśnie... pomyśleć łatwo rzeczywistość jest zupełnie inna :looka:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Jak zdejmujesz nogę z gazu to już nic nie spalasz, więc nie da się jeszcze bardziej zaoszczędzić paliwa.


o nie wiedzialem, czyli jak zdejme noge z gazu na 10 sekund przy 2 biegu na 8 tys. obrotow to samochod nic nie spala


No przez te 10 sekund nie. :]

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 06:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: Zdolny Śląsk ;)
Fryderyk napisał(a):
No i co z tego, skoro RS4 będzie miało też pojemność 1.2 R3? i 5 suszarek? Póki M3 R4 będzie kopało dupę takiemu RS4- to wszystko jest tak jak powinno.

No chyba że w tę stronę Twój tok myślenia idzie. Podejrzewam że Adrianowi chodziło o bardziej o dźwięk silnika, a nie tylko o to żeby ałdi było gorsze, a przynajmniej mnie na tym zależy.
Tak samo jak chciałbym mieć jakiegoś hamerykańca, dodge chargera np:-żeby sobie słuchać jak bulgocze silnik i mam to gdzieś że najnowsza corvetta, rs5783hiper turbo pałer czy inny siet ma lepsze przyspieszenie.
To tak na marginesie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 08:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
nie wierze ze male silniki ktore maja bardzo wysoka moc z trzema lub dwiema turbinami... przezyja tyle co "stare" V12,V8.. maja wieksza pojemnosc ,wiecej pala.. ale wiecej przezyja..
dla mnie cos co jest uturbione..odrazu odpada..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 10:30 
7ka, ale akurat to, czy jest suszarka, czy nie, to z technicznego punktu nie ma większego znaczenia, nie ma problemu, by zbudować dłuuuuuuugowieczne auto, ale to jest nie opłacalne i strzelanie sobie samemu gola, tak więc wolnossące silniki nawet teraz mają sztucznie skracane życie, więc z suszarką, czy nie- nie ma większej różnicy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 10:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
oczywiscie ze jest roznica..

bez

-silnik wiecej zyc bedzie

-mniej przeciazony

-mniej kosztowny

i dlatego nie jestem zwolennikiem nowych silnikow V8 z turbinami..

jak sie turbina sypnie.. wtedy sa koszta.. :/ juz raz robilem i juz nigdy nie chce uturbienia..

ale oczywiscie wierze ze sa i zwolennicy tego gadzetu..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 10:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
7ka napisał(a):
jak sie turbina sypnie.. wtedy sa koszta.. :/ juz raz robilem i juz nigdy nie chce uturbienia..

ale oczywiscie wierze ze sa i zwolennicy tego gadzetu..

Zgadzam sie z Toba, nie jestem fachowcem ale jest to kolejna rzecz ktora moze sie spierdzielic i nie sa to male koszta w naprawie poza tym czy silnik bez turbiny nie pracuje harmoinijniej. Mam okazje jezdzic Mazda CX7 i nie podoba mi sie taki rodzaj rozwijania mocy nie jest to bardzo odczuwalne ale wole moje 286 koni z wolnossacego silnika niz tamte 260. A to ze silnik ma duza mniejsza pojemnosc od mojego to w sumie niewiem czy ma jakies znaczenie bo Mazda pali tez duuuuzo. Moze gadam glupoty jesli tak to licze ze fachowcy mnie poprawia ale opisalem swoje odczucia.
P.S. sory za przytoczenie przykladu Mazdy ale nie mialem okazji jezdzic BMW doladowanym wiec posililem sie tym przykladem, inne auto ktorym mialem okazje jezdzic z turbo to audi TT i moje odczucia byly podobne co w Mazdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 11:29 
7ka napisał(a):
-silnik wiecej zyc bedzie

-mniej przeciazony


jakiego przeciążenia? bez jaj, nowe silniki to nie jest stara szkoła, psuć się i tak będą i tak. są obliczone na TAKI przebieg i koniec, mają się psuć. tak samo można obliczyć silnik z suszarką, nie ma żadnego technicznego problemu.

reszta to marketing.

kri100s napisał(a):
Mam okazje jezdzic Mazda CX7 i nie podoba mi sie taki rodzaj rozwijania mocy nie jest to bardzo odczuwalne ale wole moje 286 koni z wolnossacego silnika niz tamte 260. A to ze silnik ma duza mniejsza pojemnosc od mojego to w sumie niewiem czy ma jakies znaczenie


Mazda CX7 akurat kiepski do porównania, tam jest silnik 2.3 więc czego od niego wymagać, znaczenie ma ogromne. Tak samo audi 1.8t to nie jest to samo, co 335i, czy 750i, gdzie pojemność jest znacznie większa, oraz sprężarki są dwie, które dają ogromny zakres użytecznych obrotów, zupełnie inna bajka. Dużo zależy od tego, po co się wkłada suszarkę, czy po to, by wszystko podnieść do góry, czy głównie końcowe obroty, zostawiając dół w spokoju.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 11:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Fryderyk napisał(a):
oraz sprężarki są dwie, które dają ogromny zakres użytecznych obrotów

No wlasnie niestety takim autem nie mialem okazji jechac ale jest szansa ze silnik z dwiema suszarami bedzie tak harmonijnie rozwijal moc jak V8 czy V12 :?:
Ale Fryderyk kontynuujac watek co sie moze zepsuc to jak sa 2 suszarki to jeszcze gorzej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 11:53 
Cytuj:
No wlasnie niestety takim autem nie mialem okazji jechac ale jest szansa ze silnik z dwiema suszarami bedzie tak harmonijnie rozwijal moc jak V8 czy V12 :?:


Oczywiście, porównanie N62 i N63:

4.8 vs. 4.4+2suszarki

Obrazek

kri100s napisał(a):
Ale Fryderyk kontynuujac watek co sie moze zepsuc to jak sa 2 suszarki to jeszcze gorzej ;)


oczywiście, zawsze się coś znajdzie, jak nie suszarki, to vanosy :) vanos też dobra rzecz, ale z perspektywy czasu upierdliwa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
No to pozostaje mi szukac kogos kto da mi przetestowac jakies autko z dwoma suszarami i wtedy sie wypowiem. A narazie bede sie cieszyl swoim wolnossacym V8 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
tak masz racje..dzisiejsze silniki sa obliczone bardzo starannie...tak aby jak najczesciej servis odwiedzac ;)

bez jaj.. to powiem raz jeszcze... silnik ktory jest bez turbo jest mniej obciazony.. przeciez to logiczne Fryderyku ;)

to tak jak kobiety

jedna ma cycki z plastiku i ciagle wymaga servisu (dla zainteresowanych.. wklady silikonowe nie sa na cale zycie.. wymienia sie je co kilka lat )

ta druga co ma je wystarczajaco pyszne :hyhy: jest nie do zdarcia ;)

ech te kobiety.. :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
7ka napisał(a):
to tak jak kobiety

jedna ma cycki z plastiku i ciagle wymaga servisu (dla zainteresowanych.. wklady silikonowe nie sa na cale zycie.. wymienia sie je co kilka lat )

ta druga co ma je wystarczajaco pyszne :hyhy: jest nie do zdarcia ;)

Heh trafne porownanie :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:25 
7ka napisał(a):
bez jaj.. to powiem raz jeszcze... silnik ktory jest bez turbo jest mniej obciazony.. przeciez to logiczne Fryderyku ;)


no dobra, ale jakie to ma znaczenie, jeśli nie poruszamy się po bezpiecznym gruncie?

np. mam deskę. deska pęknie, jeśli położę na niej 100kg.

kładę 10kg. nic się nie dzieje. jak położę 20kg- nadal nie pęka. a przecież jest bardziej wysilona!

ale skoro zacząłeś o cyckach, a ja jestem bardzo skłonny do obrazowania różnych problemów za pomocą kobiecych piersi (bardzo dobra pomoc dydaktyczna) widzę to tak:

kobieta z silikonami wymaga, żeby raz na parę lat iść do aso na regenerację cycków.

kobieta wolnossąca, tzn. bez silikonów nie musi i jest długowieczna.


ALE... raz na parę lat i tak się zmienia kobietę na nowszy model, więc to przestaje mieć znaczenie :rotfl:

Kwestia tylko, czy się lubi charakterystykę silikonowych cycusiów, ja np. uznaje tylko wolnossące :)

:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
chyba robimy OT..

wiec moze podzielic te nasze sprawy od nowej 7 serii ktora jak dla mnie zasluguje na uznanie nie mniejsze niz Tyskie :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:30 
temat ma 30 parę stron... my nie robimy ot, ponieważ w f01 są montowane n63 bi-gwizdek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 12:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Fryderyk napisał(a):
ALE... raz na parę lat i tak się zmienia kobietę na nowszy model, więc to przestaje mieć znaczenie :rotfl:

Ale zwroc uwage ze My ( czytaj uzytkownicy tego forum ) w wiekszosci kupujemy przechodzone juz "kobiety" ;) wiec nie jest to juz taka drobnostka jak zaraz po kupnie trzeba wydac pare tysiecy na regenracje cycuszkow :rotfl: co innego jak kogos stac na nowke z salonu :hyhy: ja w obu kwestiach wybieram wolnossace, te ulepszacze nie przemawiaja do mnie ani w jednym ani w drugim przypadku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL