Frank napisał(a):
M7 nie jest nikomu potrzebne.
no ale przydałoby się, żeby jednak BMW zrobiło 3:29 MB S AMG
Inaczej, póki nie będą w stanie zrobić takiej M7, która tego nie dokona, niech się za to nie biorą

-RobertO- napisał(a):
wizerunkiem M gmbh.
A napisał(a):
jak wannabe "M" czyli X5M/XM6
ja tego nie czaje. a jaki ma wizerunek M?
Jakby to miały być tylko zapie*dala**ami, to by nie było takiego wynalazku jak M5, po co w ogóle budować taką wielką krowę i nazywać to sportowym, gdzie to jest sportowe? ma wnętrze jak cywilne auta, silnik starcza jak na przebieg cywilnego auta... to co to jest? Szybko dupowóz, tak samo jak byłby szybkim dupowozem M7 i są X6M, czy X5M. Przecież nikt nie każe tego lubić, albo kupować, nie każdy model musi się podobać, tak samo jak słucham Led Zeppelin, czy SlipKnoTa, nie wszystkie kawałki mi się podobają, a mimo to jestem ich wielkim fanem.
A napisał(a):
Czyli nastepny etap V10, w nosie mam zuzycie paliwa czy normy spalin. Pseudo ekologia zabija auta. Pozniej w nastepnym modelu zobaczymy Emke z silnikiem 1.2L R4 z 3 turbinami, ktory bedzie sie wylaczal podczas zdejmowania nogi z pedalu gazu,zeby zaoszczedzic troche paliwa, nikt nie uslyszy nawet ryku silnika

No i co z tego, skoro RS4 będzie miało też pojemność 1.2 R3? i 5 suszarek? Póki M3 R4 będzie kopało dupę takiemu RS4- to wszystko jest tak jak powinno.
Poza tym, nie wierzę, że nie będzie słychać ryku silnika. Posłuchajcie jak chodzą gixery R4 1000, czy V2 1000 i inne takie. Słabo? Nie słychać tego?
Dzięki zmniejszeniu pojemności skokowej, najprawdopodobniej będzie można zwiększyć obroty maksymalne, to by było całkiem fajowe, M3, które kręci się do 18tyś. obrotów i niemal liniową charakterystyką momentu.
Jeszcze to nie wyszło, wszyscy płaczą "nie nie nie nie nie".
A napisał(a):
Jesli chodzi o F01 to auto jest mistrzostwo swiata pod kazdym wzgledem.
W E60 zakochałem się od razu, E92 też, 1coupe, X5, X6, nawet E90 przed liftem mnie bardziej interesowało, niż F01, jakoś chyba jeszcze nie dojrzałem do tego
