BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 13:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 11 lipca 2010, 21:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
przemek_byd napisał(a):



A kultura pracy jest oki, pod warunkiem ze vanosy sa zreanimowane, nie klapocza i dzialaja jak fabryka nakazala, ale to w m54 jest do ogarniecia bezproblemowo i szybko.


To jeszcze z vanosami sa problemy w tym M54 ? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 11 lipca 2010, 21:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
piotres, taki urok, bmw sie nie postaralo z uszczelniaczami na tloczkach.

Ale za to w poprzednich generacjach silnikow vanosy tez graja, wiec nie wiem o co ci chodzi....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 11 lipca 2010, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
takie rzeczy robi się przed włożeniem silnika do buni, i ja dobrze o tym wiem, i postaram się przygotować M54 bardzo dobrze podczas swapowania, do tego prawdopodobnie dojdzie skrzynia 6 oraz barany. jeszcze będę miał czas pomyśleć nad wszystkim i rozważyć wszystkie za i przeciw ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 11 lipca 2010, 23:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 173
widzac co racesupport potrafi to silnik bedzie na czesci 1 rozebrany i zrobiony to raz a dwa to zorietuj sie czy wał mocy jest taki sam azeby niebylo cyrkow jak miałem z kuzynem w e46 viewtopic.php?f=1&t=77849 pozdr miłej bezproblemowej pracy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 18 lipca 2010, 08:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: KrakĂłw
mam m52b28 z kolektorem od M50 w sedanie E36, Kolega ma w świetnym stanie M54B30 seria w sedanie E46.
Osiągi aut bardzo podobne, ze startu zawsze jestem minimalnie z przodu. Olejek M54 bierze, kolegę to strasznie wkurzało i wymienił na nowe z ASO odma kompletną i uszczelniacze zaworowe - niestety zużycie oleju pozostało duże - po prostu trzeba dolewać, w mojej E36 od wymiany do wyminay miedzy stanem max i min na bagnecie.
Jeżdziłęm tym autem - spalnie bardzo podobne do mojego na trasie - 7,5 - 8,5 może min wiecej E46. waga podobna - ze wzgledu na moj kolektor z M50 troche słabszy jestem z dołu - pozatym osiągi bardzo podobne, na autostradzie ani ja ani on nie jesteśmy w stanie odjechać.
Ze startu zatrzymanego - M54 gorszy za sprawą elektronicznego pedału gazu - po prostu działa z lekkim opóźnieniem co mocno utrudnia idealny start.
Latanie bokiem - ani E46 ani moja E36 nie ma szpery, wiec trzeba sie troche namęczyć ale łatwiej to zrobic E36 zw względu na w pełni kontrolowana przepustnicę na linkę i przewidywalne działanie silnika zw względu na to że w m52 Vanos sie tylko włącza i wyłącza a nie działa płynnie i w sumie nieprzewidywalnie jak w E46.
Reasumując - nie robił bym tego swapa ze względu na niewielki wzrost osiągów okupiony gorszą kontrolą nad mocą ze względu na płynny Vanos i elektroniczną przepustnicę.

Ewentualnie można założyć głowicę z M52 do reszty z M54, zostawiając sterowanie z M52 które zresztą też jest z autoadaptacją, z baranami na wydechu i kolektorem M50 pewnie w takim setuie uzbiera sie min 240 KM jak w wersji M3 na USA. A kontrola na silnikiem i przyjemność z jazdy wieksza.

Racesuport - przejedz sie autem z silnikiem M54 zanim zdecydujesz sie na swap, nie namawiam Cię na swap silników S bo masz rację ale z Twoimi mozliwościami wsadził bym do tego kompaktu jakiś V8, na poczatek nawet 4.4 286 KM a ostatecznie V8 lub nawet V10 z M5.
opcja ze swapem głowicy z M52 (jest plug & play) jest w sumnie nieekonomiczna bo musiałbyś zdekompletować dwa silniki, chyba że kupisz uszkodzony M54.
Byś może jest tez możliwa zmiana wału z tłokami w M52 na te z M54 ale blok może być troche niższy - trzeba by rozgryżć temat - to dałoby ten sam efekt.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 18 lipca 2010, 11:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
ww296 napisał(a):
Latanie bokiem - ani E46 ani moja E36 nie ma szpery, wiec trzeba sie troche namęczyć

Stawiając 2.8 w e36 czy 3.0 w e46 bokiem bez szpery trzeba się trochę namęczyć? :szok: :przestraszony: :oczami: Nieźle...


Gratuluję samozaparcia, różnica będzie na pewno odczuwalna, a w połączeniu z Twoimi umiejętnościami zostanie wykorzystana do maksimum :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 18 lipca 2010, 12:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Kolego ww296 widze, ze w takim razie nie jezdziles M54 w budzie e36. Mam mozliwosc porownania oryginalnej 330i na codzien i M54B30 w e36, jesli chodzi o osiagi to naprawde zupelnie inne auta i odczucia z jazdy. e36 jest duzo bardziej brutalna z tym motorem i duzo lepiej reaguje na gaz. E46 jest ciezka bułą ktora sprawnie sie przemieszcza, a e36 z tym motorem juz bardzo fajnie zapina. Mialem 2.8 w swoim aucie i patrzac z perspektywy roku uzytkowania zrobilbym tego swapa po raz kolejny. Co do reakcji na gaz to wlasnie ten elektroniczny jest bardzo czuly, duzo bardziej niz gaz na linke. To byla pierwsza rzecz do ktorej musialem sie przyzwyczaic, a Twoj znajomy moze miec poprostu uszkodzony potencjometr na pedale skoro reaguje z opoznieniem. Race mysle ze nie bedziesz zalowal bo ten motor w e36 naprawde fajnie gania, a koszta w porownaniu z S50 sa duzo nizsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 18 lipca 2010, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: KrakĂłw
osti! - E46 330 w sedanie z szyberdachem i hamulcami 325mm, elektrycznymi fotelami waży dokładnie tyle samo co 328 E36 też z szyberdachem. Aluminiowe zawieszenie i lepiej przemyślana geometria powoduje że E46 wydaje sie znacznie lżejsza w jeżdzie niż e36.
Osti miałem dwie 328 E36 z tym że jedna na hamowni pokazała 170 KM a druga 202. Obawiam się że ta którą Ty jeżdziłęś miała silnik delikatnie mówiąc "podjechany" stąd różnica.
Co do stawiania bokiem - proszę bardzo - ciasna ósemka na dobrych oponach i dobrej nawierzchni - bez szpery. Palić gumę i na jedynce kręcić bączki na śmietnikowych oponach - nie potrzeba nawet sześciu cylindrów...
Ale oczywiście nie jeżdziłęm silnikiem M54 w budzie e36...

Co do gazu na linkę lub z potencjometrem - fakt ten z M54 wydaje sie bardziej brutalny - właśnie z uwagi na opóżnienie, śmieszny efekt np podczas wyścigu - w moim E36 czuję kiedy na jedynce opona puszcza i mam czas oby odjąć trochę gazu, w M54 rusza delikatnie by za chwilę dać wszystko efekt - mocniejsze przysmażenie kapcia przy starcie i długośc maski w plecy co najmniej. Pewnie da sie do tego przyzwyczaić i opanować dobrze start ale jednak wolę mieć bezpośrednie przełożenie położenia pedału gazu z przepustnicą, podobnie przy zmianach kolejnych biegów M54 po wciśnieciu sprzegła coś robi - pewnie odejmuje troche gazu - bo na kolejnych zmianach bardziej zyskuje M52 - w obu samochodach nowe oryginalne sprzegła. Większą moc widać dopiero przy prędkościach wiekszych od 220 (kiedy zapinam 5) ale nie ścigaliśmy sie nigdy do maxa. Max mojej BMki - fakt że trochę z górki - 256 Km/h z GPS-u - licznik zatrzymał mniej wiecej tam gdzie było by 260 km/h i dalej nie poszedł pomimo że auto dalej przyspieszało :).

Aha jeszcze jedno - jeżdze juz autem ze szperą - to inna bajka na dobrych oponach wogóle nie ma problemów z trakcją pomimo znacznie wiekszej mocy - zostaję na starcie z 4X4 na max pół długości auta - byc może M54 zeszperoway jest bardziej przewidywalny.

Ps. Moja 202 Konna E36 czarna w sedanie jest na sprzedaż - niebawem założe odpowiedni temat - powód - zmiana na M3 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 11:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Moim zdaniem wrzucanie teraz M54 mija się z celem. SWAPy u ciebie przesiaduję około roku i znów jest zmiana. Nawet jakbyś chciał sprzedać auto z M54 to też by nie poszło za oczekiwaną przez sprzedającego kwotę, realia tuningu są jakie są.

A z modyfikacjami M52 i M54 to też takie różne mity się tworzą. Tak samo jak niegdyś nie dało się wsadzićV8 do e36, nie dało się swapować M54 bo jeden człowiek w kraju ogarniał kompa no i nie dało się uturbić S50, bo się nie dało.

250hp w M52 doładowanym mechanicznie? A M54 to ile będzie miał?

Moje zdanie nie ma tu pewnie żadnego znaczenia, ale swap bez sensu. Taki raczej żeby tylko coś się z autem działo i nie było nudy... :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 11:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
M54 bierze olej aż wstyd przed starymi golfami :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 11:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
woytek13 napisał(a):
250hp w M52 doładowanym mechanicznie? A M54 to ile będzie miał?

okolo 300KM przy doladowaniu 0.4b przy 0.6b z IC wtryskami kompem itp bedzie miec okolo 360KM mozna zakuc motor i dobic do okolo 440KM jesli jest wydajny kompresor

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 11:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
Sylwek_ch napisał(a):
M54 bierze olej aż wstyd przed starymi golfami :dobani:

No taki jego urok, ale za to jaki % świerzego oleju krąży w silniku :rotfl: Nie wiem czy inni właściciele M54 też tak się pocieszają, ale ja znalazłem sobie takie właśnie pocieszenie.

woytek13 napisał(a):
Moje zdanie nie ma tu pewnie żadnego znaczenia, ale swap bez sensu. Taki raczej żeby tylko coś się z autem działo i nie było nudy... :zdziwko:

Z ekonomicznego punktu widzenia każdy swap jest bez sensu. Tak samo jak jeżdżenie starym samochodem. Ja dużego doświadczenia nie mam, ale jakbym miał robić swapa po raz drugi to bym zrobił. Fakt, że u mnie przeskok mocy był bardzo duży. Mocy doszło drugie tyle co miałem.

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Ostatnio edytowano 19 lipca 2010, 11:54 przez tcr2, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 11:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Santino napisał(a):
woytek13 napisał(a):
250hp w M52 doładowanym mechanicznie? A M54 to ile będzie miał?

okolo 300KM przy doladowaniu 0.4b przy 0.6b z IC wtryskami kompem itp bedzie miec okolo 360KM mozna zakuc motor i dobic do okolo 440KM jesli jest wydajny kompresor


Jak zwykle niedokładnie się wyraziłem gdyż było to pytanie retoryczne. Te cyferki są mi znane no i szczerze powiedziawszy to w doładowanym M52 wcale nie liczyłbym na dużo mniej niż w jego młodszym bracie. Szczerze to nawet uważam, że byłyby to pewniejsze konie mechaniczne. Po montażu kolektora z M50 i dmuchnięciu 0,5bar nie zdziwiłoby mnie 270-280koni (wiadomo zależy czym kompresujemy powietrze itd). W tym przypadku poszedłbym albo w doładowanie tego co jest pod maską, albo V8. racesupport nie boi się wyzwań, a ten swap to tylko jak już mówiłem "podtrzymanie ilości znajomych na nk" i nic więcej.

ot:
Od siebie dodam tylko jak można montować w aucie jakiekolwiek doładowanie, a rezygnować z IC :mur: To tak jakby kupić 3 nowe opony, a jednej nie zmienić. Jeździć przecież będzie ale ani to duża oszczędność kasy, ani spora komplikacja przy montażu ( w porównaniu do reszty czynności to wręcz pikuś). Lenistwo czy może potem frajda z opisania "STAGE 2: montujemy IC! Będzie POWER!!!" Taka mała dygresja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 13:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
ww296 napisał(a):
ale z Twoimi mozliwościami wsadził bym do tego kompaktu jakiś V8, na poczatek nawet 4.4 286 KM a ostatecznie V8 lub nawet V10 z M5.


Mysle dokladnie tam samo ...4.0 V8 lub 4.4 V8.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 17:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1025
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Moim zdaniem wrzucanie B30 mija sie z celem... za pare miesięcy bedzie kolejna zmiana bo mocy przybędzie niewiele więcej a z każda chwilą będzie jej coraz bardziej brakować :hyhy:

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 21:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 173
jezscze z rok i bedzie z 800 kucy 1000 Nm i racesupport bedzie miał banan od ucha do ucha dobra koniec OT

My chcemy zdjecia (no bynajmniej ja :)) :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 19 lipca 2010, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
Kolego Racesupport wielki szacunek dla Ciebie za wkład pracy i pieniędzy na autko. Ja bym raczej już takiego czegoś nie sprzedał. :) ja dopiero zaczynam przygodę z BMW wiec nie długo bedzie moja odsłona. A tak nawiasem mówiąc ja bym chyba jednak celował w twoim przypadku w silnik od M3 e36. Ale to moje skromne zdanie.

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 20 lipca 2010, 07:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
powiem tak... chwilowo i tak nie będę robił swapa, chwilowo tzn. na pewno nie w tym miesiącu, miałem kase na motorownie ale musiałem ją przeznaczyć na co innego, niestety nie stać mnie na wszystkie moje zachcianki, zdecydowałem się na M54 z tego względu że mój plan był bardzo prosty... włożyć ten silnik i po zimie kompresor, ja na dzień dzisiejszy po prostu nie chce już zabardzo dokładać do tego samochodu, mam w nim wszystko (no prawie ;] ) co chciałem mieć, cel uważam że osiągnąłem jaki chciałem, nie mogę sobie pozwolić na powtórkę z minionego roku, że odmawiałem sobie wszelkie przyjemności kosztem samochodu, pewnie jakieś tam drobne mody będę dalej tworzył ale zmiana silnika u mnie to poważna decyzja, i nie tak jak woytek twierdzi do podtrzymania znajomych na nk, rozumiem że to taka przenośnia ale nie jest to takie hop siup ;] zastanawiałem się długo nad kompresorem do M52 ale jak korona z racingforum obliczył mi osiągi właśnie w granicach 250km to zwątpiłem, też mi się to dziwne wydawało, bo teraz mam 210km po zaokrągleniu, a M54 bez ic ma ok 70km przyrostu, więc ciekawi mnie ile moje możnaby podnieść z IC z tym że u mnie nie można chyba bezpiecznie dmuchać takich wartości jak w M54... nie wiem, dla mnie to temat rzeka, musiałbym widzieć taki projekt M52 który by mnie przekonał. Co do V8, chętnie ale ja po prostu nie wiem ile to wszystko kosztuje, słyszałem, że skrzynia jakaś droga, miska nie pasuje itp... a tak to nie widze przeszkód, tyle że ja auta nie chce powierzać w kogoś ręce stąd R6 a przy V8 pewnie jest drutowania troche z którym bym sobie nie poradził, chyba że ktoś mi da gotowca hehe :D niewiedza to mój jedyny próg w kierunku V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 20 lipca 2010, 11:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-SE ... ccessories

Nie zmienialbym silnika... Bardzo dobrze sie ludzie wypowiadaja o kitach sprzedawanych na ebayu.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: racesupport -->> E36 328i Compact - 3rd swap :)
PostNapisane: 20 lipca 2010, 11:15 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
BoxX napisał(a):
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-SERIES-E36-1991-2000-1992-1993-SINGLE-TURBO-KIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem27b10b9821QQitemZ170474051617QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Nie zmienialbym silnika... Bardzo dobrze sie ludzie wypowiadaja o kitach sprzedawanych na ebayu.

Sam kit to jedno. A turbo w m52b28 to inna bajka. Jedne silniki się nadają pod turbo lepiej, inne gorzej. M52 nadają się gorzej.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL