serfer napisał(a):
czyli prace ruszyły pełną parą

a kolor budy jaki będzie ?

Wstępnie taki jak stronę wcześniej - biorę to 328i. Docelowo czarny ale chyba przez kilka miesięcy pobujam się takim sleeperem
Krysiaman napisał(a):
A zaciski pomaluj na złoto! Jedyny słuszny kolor zacisków

Złoty bardziej do JDM pasuje, ewentualnie do zacisków typu Brembo które mają gładką powierzchnię. Do chropowatych zacisków tak niezbyt.
piotres napisał(a):
Wg mnie zaciski na srebrno

. Tak jak to jest w nowych samochodach.
Jak to prostowales amortyzatory ?
I co to za 4 zaciski z tylu ? Jakies do hydro-lapy 2szt dodatkowe czy jak ?
Oddawałem do warsztatu w którym się takimi rzeczami zajmowali

Kiedyś dość mocno uderzyłem w krawężnik to poszła się j*bać cała prawa strona auta łącznie z kielichem i wszystkim do czego koło było przymocowane. Podobnie było przy prawie dachowaniu

A dodatkowe zaciski są do hydro łapy, dużo lepsze rozwiązanie niż wpinanie w układ.
Dziś pogrzebałem przy tylnym zawieszeniu.




Ucięta osłona przy przegubie, podejrzewam że od rozwarstwionej opony.

Tarcze do wyrzucenia, klocki o dziwo wyglądają jak nowe.

I zaciski, w przednich obowiązkowo zestawy naprawcze, z tyłu profilaktycznie. Jutro idą do piaskowania.



Fotel kierowcy i pasy wróciły z pralni, obydwa wyglądają zaskakująco podobnie. Ale Evo wygodniejszy.

edit: coś takiego właśnie przyszło:

Są to tarcze firmy Bozarto czy jakoś tak, bodajże produkcji polskiej. Tu akurat kierowałem się wyłącznie niską ceną i koniecznością ich wymiany przy okazji rozbierania wózka - wymiana tarcz na aucie przy obecnym ustawieniu szpilek / zacisków jest praktycznie niemożliwa. Na ori tarcze przyjdzie czas ale myślę że nie w tym roku
