BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 14 kwietnia 2011, 12:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Dziś przyszło mi coś takiego czyli zestaw dla pasażera:

Obrazek


Jako, że zestaw poszedł na firmę to kosztował mnie śmieszne 670zł :rotfl: Fotel jest bardzo wygodny, porównywalny do Sparco Evo a pasy nie odbiegają specjalnie budową i jakością od homologowanych Lico za 700zł, choć tu akurat widać parę różnic. Padło na model GT ze względu na jego szerokość w barkach, jakby ktoś kiedyś szukał kubełków to warto zwrócić uwagę na ten wymiar gdyż w dużej mierze decyduje on o wygodzie. Jakbym miał cokolwiek zarzucić to tylko to, że gąbki pod materiałem są trochę za grube przez co fotel wydaje się za miękki. Pod tym względem Evo wygrywa gdyż jest sztywny, twardy i jednocześnie wygodny. Ale to już zależy od osobistych preferencji.


Mamy spisaną listę prac konieczną do dokończenia auta. Część z nich będzie przeprowadzana kiedy auto już będzie jezdne, grunt to tak dobrać kolejność by ułatwić sobie pracę. Czyli na pierwszy ogień idą trudno dostępne elementy zawieszenia i układ hamulcowy - żeby ściągnąć tarczę na szpilkach trzeba np. zdemontować zacisk a na tylnej osi są 4 zaciski więc jest niemały sajgon :/



Silnik
Trąbki dolotowe i sklejenie airboxa
Filtr stożkowy 110mm
Wydech M3 3.2 seria
Osłona termiczna filtra
Echumaster DET3
Docieranie na przepływce
Strojenie


Zawieszenie
Odmulenie tylnych amortyzatorów
Stabilizatory Eibach / HR
Regeneracja sworzni przednich wahaczy
Nowe końcówki drążka kierowniczego
Camber plate / mocowania kolumn
Powerflex lewe przednie koło (uszkodzony)


Hamulce
Tarcze przednie M3 oryginalne z ASO
Tarcze tylne zamienniki TRW
Klocki przednie i tylne TRW
Korekta dodatkowego zacisku lewego tylnego koła


Wnętrze
Naba
Flokowanie deski rozdzielczej


Koła
Felgi Motorsport ori.
Opony Federal 595 RS-R


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 18 kwietnia 2011, 21:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Dziś zacząłem pracować nad przednią osią.

Do zrobienia:
- Regeneracja sworzni wahaczy przednich (jeszcze trochę i wylecą same)
- Regeneracja końcowek drążka kierowniczego (są ok, ale jak robić to wszystko)
- Wymiana źle założonego i uszkodzonego Powerflexa :/
- Piaskowanie i malowanie zacisków prawdopodobnie na czarno (sugestie?)
- Wymiana tarcz hamulcowych (lecą do mnie ori z ASO wersja z M3 3.2)
- Wymiana klocków
- Zabezpieczenie elementów przed korozją

Piasty są w stanie idealnym co mnie bardzo cieszy, warto było kupić porządne łożyska.


O i taka nowość jak dla mnie przynajmniej:

Gwint KW?
Obrazek

No chyba KW?
Obrazek

Nieee. TA Technix :mur: :mur: :mur:
Obrazek

Nic dziwnego że regularnie go oddawałem do prostowania :rotfl: Stwierdzam jednak, że dobry gwint to przede wszystkim dobre sprężyny bo zawias był świetny. Nie mogłem mu nic zarzucić. Z tyłu jest Koni / KW, szczerze mówiąc to nie wiem skąd taka mieszanka ale działa.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Bardziej uważni zauważą że to nie są wahacze i kolumny od M3 i to się zgadza. Prawdopodobnie stało się tak dlatego, że owy gwint był pod zwykłe E36 które mają stabilizatory mocowane do wahaczy. Z tego co się orientuję to nie ma to większego znaczenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 18 kwietnia 2011, 21:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N
Garaż: www.sjnet.pl
czyli prace ruszyły pełną parą :)

a kolor budy jaki będzie ? :)

_________________
Oceń :)
Obrazek
www.sjnet.pl usługi informatyczne dla sektora prywatnego i dla firm
www.sjbud.pl Remonty domów mieszkań od A do Z
www.ania.sjnet.pl Biżuteria na każdą okazję
Mapy 2017, Softy do nawi , programy,
hasło: bmw
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 18 kwietnia 2011, 22:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Grubo idziesz! :hurra:
A zaciski pomaluj na złoto! Jedyny słuszny kolor zacisków ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 19 kwietnia 2011, 00:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Krysiaman napisał(a):
A zaciski pomaluj na złoto!


Fujjj :kwasny: .

Wg mnie zaciski na srebrno ;). Tak jak to jest w nowych samochodach.

Jak to prostowales amortyzatory ?

I co to za 4 zaciski z tylu ? Jakies do hydro-lapy 2szt dodatkowe czy jak ?

Zapowiada sie ze wszystko bedzie zrobione dokladnie i bez oszczednosci. I to lubie !! :ok:

Keep going :D .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 19 kwietnia 2011, 15:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
serfer napisał(a):
czyli prace ruszyły pełną parą :)

a kolor budy jaki będzie ? :)


Wstępnie taki jak stronę wcześniej - biorę to 328i. Docelowo czarny ale chyba przez kilka miesięcy pobujam się takim sleeperem ;)


Krysiaman napisał(a):
A zaciski pomaluj na złoto! Jedyny słuszny kolor zacisków ;)


Złoty bardziej do JDM pasuje, ewentualnie do zacisków typu Brembo które mają gładką powierzchnię. Do chropowatych zacisków tak niezbyt.


piotres napisał(a):
Wg mnie zaciski na srebrno ;). Tak jak to jest w nowych samochodach.

Jak to prostowales amortyzatory ?

I co to za 4 zaciski z tylu ? Jakies do hydro-lapy 2szt dodatkowe czy jak ?


Oddawałem do warsztatu w którym się takimi rzeczami zajmowali ;) Kiedyś dość mocno uderzyłem w krawężnik to poszła się j*bać cała prawa strona auta łącznie z kielichem i wszystkim do czego koło było przymocowane. Podobnie było przy prawie dachowaniu :rotfl:

Obrazek

A dodatkowe zaciski są do hydro łapy, dużo lepsze rozwiązanie niż wpinanie w układ.


Dziś pogrzebałem przy tylnym zawieszeniu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ucięta osłona przy przegubie, podejrzewam że od rozwarstwionej opony.

Obrazek


Tarcze do wyrzucenia, klocki o dziwo wyglądają jak nowe.

Obrazek


I zaciski, w przednich obowiązkowo zestawy naprawcze, z tyłu profilaktycznie. Jutro idą do piaskowania.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Fotel kierowcy i pasy wróciły z pralni, obydwa wyglądają zaskakująco podobnie. Ale Evo wygodniejszy.

Obrazek


edit: coś takiego właśnie przyszło:

Obrazek

Są to tarcze firmy Bozarto czy jakoś tak, bodajże produkcji polskiej. Tu akurat kierowałem się wyłącznie niską ceną i koniecznością ich wymiany przy okazji rozbierania wózka - wymiana tarcz na aucie przy obecnym ustawieniu szpilek / zacisków jest praktycznie niemożliwa. Na ori tarcze przyjdzie czas ale myślę że nie w tym roku ;)


Ostatnio edytowano 19 kwietnia 2011, 17:09 przez Inur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 19 kwietnia 2011, 16:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Oryginalnie w BMW zaciski były złote. Przynajmniej w niektórych ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 19 kwietnia 2011, 17:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Tarcze wygladaja jak produkty mikody. a te w wersji GT raczej ludzie chwala.

Mocowania do zacisku do recznego sa po prostu przyspawane do wahacza ,prawda?

Porzadnie robisz, to mi sie podoba.

A widze ze poprzednia buda juz rzeczywiscie swoje przeszla :rotfl: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 19 kwietnia 2011, 18:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
zapowiada się ciekawie ale na razie to same graty, jak wszystko będzie w kupie i jeździć jak powinno to wtedy będzie co komentować :) powodzenia !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 19 kwietnia 2011, 19:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
Inur napisał(a):
Podobnie było przy prawie dachowaniu :rotfl:

Obrazek


Lotnisko Kąkolewo ? ;)

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 15:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
No właśnie,jak są zamocowane dodatkowe zaciski na tył?Może jakaś fotorelacja jest z tegO?
A tak po za tym to patrzę grubo się dzieje,tak trzymać.

A dotego Mirco GT to 100kg i 187cm wzrostu wsadzi swoją grubą dupę? ;) Czy wybrać te wieksze?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 16:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
dzidzia24 napisał(a):
No właśnie,jak są zamocowane dodatkowe zaciski na tył?Może jakaś fotorelacja jest z tegO?
A dotego Mirco GT to 100kg i 187cm wzrostu wsadzi swoją grubą dupę? ;) Czy wybrać te wieksze?


Niestety fotorelacji nie ma ale na tej fotce widać jedno z ramion:

Obrazek

Odnośnie fotela to Ci nie powiem bo jestem dużo mniejszy ale do tego GT mieszcze się ze sporym zapasem ;) Na aukcjach Mirco na Allegro sa bardzo dokładne wymiary.


KoberNT napisał(a):
Lotnisko Kąkolewo ? ;)

Tak, dobre masz oko :D

Jega87 napisał(a):
zapowiada się ciekawie ale na razie to same graty, jak wszystko będzie w kupie i jeździć jak powinno to wtedy będzie co komentować :) powodzenia !


Ale jaka frajda ze składania wszystkiego :D Byle by się fundusze nie skończyły :rozpacz:


piotres napisał(a):
A widze ze poprzednia buda juz rzeczywiscie swoje przeszla :rotfl: .


I przechodzi nadal, parę dni temu dostałem to ale nie jestem do końca przekonany czy to moja była buda czy nie:




W sumie skoro już piszę to dwie fotki:

Wahacze po regeneracji, powerflex "wskoczony" na miejsce.
Obrazek

Przy demontażu dyfra okazało się że łapa mocująca ma zarwaną tulejkę. Zakład który robił wahacze odesłał mnie do ASO. Okazało się że cały element z tulejkami kosztuje tylko 110zł. A myśmy go kiedyś spawali dla oszczędności :rotfl:

Obrazek

Zaciski oddane do piaskowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 16:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
KoberNT napisał(a):
Lotnisko Kąkolewo ? ;)

Tak, dobre masz oko :D

Może nie tyle co oko ale znam dobrze to lotnisko. Mam do niego można powiedzieć żabi skok :) mieszkam około 10 kilometrów od lotniska :)

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 18:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
Inur napisał(a):
dzidzia24 napisał(a):
Przy demontażu dyfra okazało się że łapa mocująca ma zarwaną tulejkę. Zakład który robił wahacze odesłał mnie do ASO. Okazało się że cały element z tulejkami kosztuje tylko 110zł. A myśmy go kiedyś spawali dla oszczędności :rotfl:

Obrazek

Zaciski oddane do piaskowania.



Właśnie za to kocham bmw każdą część możesz kupić nawet w aso ( czasami za grosze) :):)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 21:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Czasem :P Choć trzeba przyznać że da się w ASO kupić niekiedy taniej od używek. Przykładowo dokładka do zderzaka M-Pakiet E36 bodajże 200zł, na Allegro ori używki wyceniane są podobnie (a są często całe zadrapane), a nowe Depo 20-30zł taniej.

Jutro jadę po 328i bo już mi się znudziło grzebanie przy wózkach i belce. Trzeba zająć się środkiem :hyhy: Deska do flokowania, kubełki trzeba jakoś zamontować z pasami może być trochę gorzej, w sumie nie mam jeszcze pomysłu. W Coupe mocowane były do półki za kanapą a w Touringu nic takiego nie ma. Przydałaby się klatka za fotelami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 15:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Wczoraj odebrałem 328i. Jest to wersja individual, bogato wyposażona m.in. w fabryczną szperę. Stan wizualny bym określił jako dobry -, wychodzi w paru miejscach rdza, była malowana na tylnym boku ale najprawdopodobniej jest to bezwypadek. Co mnie przyciągnęło do tego auta to fakt, że WSZYSTKO w nim działa i że nie ma jakieś dziwnej przeszłości. Kupiłem od znajomego który ściągnął auto do kraju 4 lata temu. Jak na ironię miałem je kupić półtora roku temu zanim zdecydowałem się na E38, potem miałem je kupić dla matki a w końcu wylądowało w moich rękach jako auto zabawka.

Dziś zamontowałem gwint KW/TA ( :P ) i założyłem drugie koła które dostałem z tym autem żeby trochę bardziej cieszyło oko choć i tak tego nie robi :wstyd:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na razie nic przy nim nie będę robił, czekam aż sprzeda się silnik. Pod kątem stylistyczym na pierwszy ogień pójdą pewnie lampy (może dziś nawet bo ktoś przyjeżdża po lampy i środek). Chciałbym ori lampy z żółtymi kierunkami. Docelowo M-Pakiet GT i malowanie na czarno w zaciszu własnego garażu albo oklejanie na czarno folią.

Z biegiem czasu będę sobie z ojcem dłubał przy rudej żeby można było bez obaw jeździć tym autem w deszczu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 18:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N
Garaż: www.sjnet.pl
czekam z niecierpliwością co tam będzie się działo :)

niepozorny potwór

może folią go oklej czarny mat :)

_________________
Oceń :)
Obrazek
www.sjnet.pl usługi informatyczne dla sektora prywatnego i dla firm
www.sjbud.pl Remonty domów mieszkań od A do Z
www.ania.sjnet.pl Biżuteria na każdą okazję
Mapy 2017, Softy do nawi , programy,
hasło: bmw
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 18:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Będzie M pak? :oczami:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 20:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Krysiaman napisał(a):
Będzie M pak? :oczami:


Będzie. Ale na razie trzeba ogarnąć całą mechanikę.


serfer napisał(a):
może folią go oklej czarny mat :)


Moim zdaniem czarny mat bardziej pasuje do nowych aut, w starych typu właśnie E36 wygląda jakby ktoś auta nie czyścił od wyjazdu z salonu :P Ale to rzecz gustu, wielu osobom się podoba.



Oryginalnie kiedy w zeszłym roku decydowałem się na kombi miałem w zamysłach M3 GT czyli wszystko co poniżej (kolor, koła, smaczki Motorsport, ospoilerowanie z wyjątkiem klapy) ale w touringu.

Obrazek

Jest to wciąż opcja obok czarnego.

Jestem po wstępnych rozmowach z ojcem który potrafi lakierować auta i w jest to całkowicie wykonalne w domowym zaciszu. Wiadomo że powłoka nie będzie taka jak po profesjonalnym malowaniu w komorze ale w końcu to nie demo car tylko auto do sportu. A jeśli można je siknąć dobrze i to na ładny kolor w cenie lakieru i kilku dni ciężkiej pracy to czemu nie? Muszę zgłębić temat - ile kosztuje lakier, w jakim stopniu rozbieramy auto (komora np na pewno nie byłaby malowana), kiedy to robić żeby nie opóźnić projektu itd.


Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2011, 21:38 przez Inur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3 Touring project 328i str. 13
PostNapisane: 22 kwietnia 2011, 21:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
O kurde! Jak byś zrobił E36 kombi w British Racing Green to by to było najlepsze kombi na ziemi! :hurra: + te graty z GT :przestraszony:

Tylko z tyłu by było łyso. Byś musiał zapolować na heckspoiler BMW lub AC Schnitzera ;)

I tak będziesz wyciągał silnik, to nie problem by było wyczyścić komorę, zmatowić ją i prysnąć w kolor reszty. Zawsze by lepiej wyglądało ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL