BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 00:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 812 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 6 czerwca 2014, 19:18 
Najbardziej na plus to u Mastersow.
Sprawdzalem tego samego dnia u mastersow i ecu.
Roznica 20KM


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 6 czerwca 2014, 19:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
--==Mały==-- napisał(a):
Bobby ja też hamowałem w ECU 320d a wcześniej w VTG różnica była 2-3km więc hamownie niby podobne ale M3 to nie E92 320d, E36 328 czy E28 to całkiem inne auto i potrzebuje porządnego nadmuchu wiadomo,że te silniki są doładowywane powietrzem a tutaj na końcu wykresu ewidentnie widać brakuje albo paliwa albo powietrza stawiam na to drugie zresztą hamownia to koszt 150zł więc dla spokoju sprawdził bym gdzie indziej bo te wyniki emek z ECU mi się nie podobają.


CSL jest doładowywany jak najbardziej ale w zwykłym E46 M3 dolot nie jest jakiś bardzo fikuśny. Nie wydaje mi się żeby aż taki wpływ miał nadmuch. Ja hamowałem z AFR`em i od razu wiedziałem że brakuje paliwa pod koniec. Oni tam stroją prawdziwe potworki więc raczej nadmuch jest odpowiedni.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 6 czerwca 2014, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
LeSiO napisał(a):
Najbardziej na plus to u Mastersow.
Sprawdzalem tego samego dnia u mastersow i ecu.
Roznica 20KM

w ecu mi kierownik tłumaczył, że w hamowniach MAHA jest jakaś korekcja (bo w ecu nie ma maha), którą możesz ustawić dowolnie... :rotfl: ...i te współczynniki mają jakiś wpływ :)
dla mnie to jest śmieszne, że wykresy mogą się różnić +/- 20PS :) ...nie jest to również sprawa nadmuchu bo były próby z otwartą maską , którą eMka ciężko znosiła bo się dławiła i gasła na wolnych obrotach.
jak wiadomo auto jedzie wiec się nie spinam na wynik na hamowni... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 6 czerwca 2014, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Mimo wszystko jest praktycznie seria i to już i tak bardzo dobrze evolve daje + w ostatnich 500-1000obr/min a tu jest płasko na końcu więc nie widać + z programu ciśnienie paliwa się sprawdzi i będzie wiadomo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 6 czerwca 2014, 23:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Niby hamownia w ECU ma dobre opinie, jednak jakoś ten wykres wydaje mi się trochę z tyłka. Ważne, że auto jeździ jak jeździ ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 8 czerwca 2014, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Moje BMW: m3
Kod silnika: s50b32
Hipek, kiedyś był wałkowany temat e46 ///M, które na hamowniach inercyjnych, czyli tych na których na rolki wjeżdza się tylko jedną osią, blokowały się na wyższych obrotach, a było to spowodowane tym, że dsc czy abs nie wykrywają ruchu przedniej osi i się coś tam zawiesza. Jedź koniecznie na hamownie gdzie wjeżdza sie obydwiema osiami czyli maha inaczej podwoziową!

Możemy odwiedzić VTG, daleko nie mamy, a może dadzą jakiś rabat jak pojedziemy na dwie fury albo jeszcze z Waldkiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 8 czerwca 2014, 11:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dokladnie nawet jak auto sie dokreci do konca to moze ograniczyc moc przez bledy dsc ja hamowalem w vtg i bylo ok warto sprobowac na 2-3 auta dadza jakis rabat wystarczy pogadac kiedys byl rabat na haslo m forum zamiast 200zl bylo 150zl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 8 czerwca 2014, 11:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
tak jak pisałem najpierw zajrzymy do vanosa i później VTG albo Masters....widziałem wykres byłej czarnej Małego z Mastersa (też po evolve'ie) i tam on przebiega identycznie z tym, że dociąga do 8300rpm i auto osiąga 356KM / 359NM i to przy sporo wyższej temperaturze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 8 czerwca 2014, 15:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
A evolve to przypadkiem nie ściąga tej blokady obrotów na hamowni?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 8 czerwca 2014, 16:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1530
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Możesz kolego podać gdzie kupiłeś ten dyfuzor?
Podaj cene z przesyłką może być na pv dzięki :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 8 czerwca 2014, 17:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
NorbertE30 napisał(a):
Hipek, kiedyś był wałkowany temat e46 ///M, które na hamowniach inercyjnych, czyli tych na których na rolki wjeżdza się tylko jedną osią, blokowały się na wyższych obrotach, a było to spowodowane tym, że dsc czy abs nie wykrywają ruchu przedniej osi i się coś tam zawiesza. Jedź koniecznie na hamownie gdzie wjeżdza sie obydwiema osiami czyli maha inaczej podwoziową!

Możemy odwiedzić VTG, daleko nie mamy, a może dadzą jakiś rabat jak pojedziemy na dwie fury albo jeszcze z Waldkiem

oj chyba kolego musisz poczytać trochę o budowie i zasadach działania hamowni.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 8 czerwca 2014, 20:14 
u mnie jak auto na 5tym biegu auto osiaga 270 km/h to komputer spodziewa się że z tą samą prędkością będzie dostawał powietrze do dolotu, jednak to co jest na hamowni to MAX 30-40km/h :) komputer odcina ciśnienie doładowania i po temacie,
na zwykłej hamowni mojego auta się nie zmierzy. u hipka widać podobnie jest, ciekaw jestem czy to może być wina stożka w dolocie

Dałem linka do opisu działania hamowni dla ///M w killach w temacie o pomiarach, tam jest pięknie wyjaśnione co i jak.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 9 czerwca 2014, 02:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Bardzo mnie cieszy, że wciąż są ludzie którzy kupują te samochody i się nimi pasjonują. Ja swoją kupiłem prawie 7 lat temu i dalej nie widzę na co miałbym zmienić, a patrząc na kierunek w którym idzie motoryzacja wątpię, aby powstało coś godnego uwagi do mojego użytku.

Ostatnio rzadko wchodzę na forum i mało czytam, więc nadrobię zaległości w tym temacie:

Nie zgadzam się z opinią iż M3 e46 jest krokiem w tył. Najzwyczajniej w świecie nie ma samochodu który daje tyle frajdy z pełną użytecznością drogową. Oczywiście jest to trochę kwestia osobistych preferencji, ale tylko trochę :)

Prosiłbym aby ktoś rozwinął w czym jest za długie seryjne przełożenie? Miałem kontakt z 3.91 i nie robi na mnie wielkiego wrażenia.

Nie do końca mogę sie zgodzić z faktem iż felgi CSL są najlepsze do tej budy. Najlepsze są felgi z M3 e92 Competition. Niemalże identyczny wzór, ale z idealnym ET, nie potrzebne są dystanse :)

Klapa CSL to super mod. Bardzo bym i siebie taką chciał mieć, niestety nie da się wówczas założyć na nią anteny od CB, a co za tym idzie nie mogę jej do siebie założyć.

Nie wiem czy już zmieniłeś opony, ale osobiście proponowałbym ci nie iść w 235/35/19 i 265/30/19. Do seryjnej mocy 255 jest w pełni wystarczające, a ważne jest aby zmniejszyć różnicę między przodem a tyłem. Dzięki czemu pozbędziemy się tej głupiej podsterowności którą BMW tam wrzuciło specjalnie z myślą o słabych kierowcach. W dodatku, przynajmniej w mojej opinii, 265/30 jest za niska. Nie wypełnia nadkola i nie wygląda to ładnie. Osobiście jeżdżę na 265/35/19. Wystarczy ci po prostu szerszy przód ;)

Nie podoba mi się niebieski kierunek.

Fajny wydech. Nie za głośny? Mały, możesz rozwinąć temat pozbycia się brzęczenia z wydechu? Użyłeś skrótów których nie kojarzę.

Rdza w tym miejscu wychodzi i u mnie. Zauważyłem to jakiś czas temu.

Ciekawe że rolowaliśmy nadkola w tym samym miejscu :) Z chęcią bym się spotkał na mieście i pogadał ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 9 czerwca 2014, 07:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
kostek_ja napisał(a):
Fajny wydech. Nie za głośny? Mały, możesz rozwinąć temat pozbycia się brzęczenia z wydechu? Użyłeś skrótów których nie kojarzę.
Z chęcią bym się spotkał na mieście i pogadał ;)

kostek_ja w moim przypadku brzęczenie udało się wyeliminować niemal całkowicie (jedynie na zimnym wydechu jeszcze trochę pobrzękuje). Receptą jest zmiana środkowej części wydechu od katów po tylny wydech na x-pipe z tłumikiem przelotowym (tak jak u sepersprinta). Mały i parę innych osób tu miało okazję słyszeć mój wydech więc mogą potwierdzić ;)
Na mieście można się zawsze ustawić...jak znajdziesz czas to bardzo często bywamy teraz pod Dworcem Stadion w każdy, bezdeszczowy czwartek ok. 20 - więc zapraszam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 22 lipca 2014, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
Dawno nic się nie działo to wrzucam parę fotek z zlotu BKP w Ułężu...eMka ma się dobrze ;) Czasy słabe bo gorąco straszliwie + 400m delikatnie pod górkę i udało się zrobić zaledwie 14.1 ale i tak wystarczyło na 3 miejsce powyżej 3l ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 17 sierpnia 2014, 10:30 przez Hipek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 22 lipca 2014, 20:32 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
W niedzielę Was widziałem na powrocie na końcu obwodnicy Garwolina. Mka dobrze się z daleka prezenci :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 23 lipca 2014, 11:34 
Grube jest to auto :chytry: :oczami:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 11:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: 318
ladna lalka ! :hurra: o takiej emce zawsze marzylem...gratuluje :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, 22:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 143
Lokalizacja: ok.Warszawy
Moje BMW: м пять
Świetne M3 i super wnętrze.
Miło było poznać i do następnego : :)


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hipek -->> M3 E46 SMG
PostNapisane: 15 sierpnia 2014, 16:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
Largo88 napisał(a):
Świetne M3 i super wnętrze.
Miło było poznać i do następnego : :)

wzajemnie ;) ...piękne M5 w super stanie :ok:

ja jeszcze dwie foteczki od siebie....3xM3 genaration + M5

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 812 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL