Bardzo mnie cieszy, że wciąż są ludzie którzy kupują te samochody i się nimi pasjonują. Ja swoją kupiłem prawie 7 lat temu i dalej nie widzę na co miałbym zmienić, a patrząc na kierunek w którym idzie motoryzacja wątpię, aby powstało coś godnego uwagi do mojego użytku.
Ostatnio rzadko wchodzę na forum i mało czytam, więc nadrobię zaległości w tym temacie:
Nie zgadzam się z opinią iż M3 e46 jest krokiem w tył. Najzwyczajniej w świecie nie ma samochodu który daje tyle frajdy z pełną użytecznością drogową. Oczywiście jest to trochę kwestia osobistych preferencji, ale tylko trochę

Prosiłbym aby ktoś rozwinął w czym jest za długie seryjne przełożenie? Miałem kontakt z 3.91 i nie robi na mnie wielkiego wrażenia.
Nie do końca mogę sie zgodzić z faktem iż felgi CSL są najlepsze do tej budy. Najlepsze są felgi z M3 e92 Competition. Niemalże identyczny wzór, ale z idealnym ET, nie potrzebne są dystanse

Klapa CSL to super mod. Bardzo bym i siebie taką chciał mieć, niestety nie da się wówczas założyć na nią anteny od CB, a co za tym idzie nie mogę jej do siebie założyć.
Nie wiem czy już zmieniłeś opony, ale osobiście proponowałbym ci nie iść w 235/35/19 i 265/30/19. Do seryjnej mocy 255 jest w pełni wystarczające, a ważne jest aby zmniejszyć różnicę między przodem a tyłem. Dzięki czemu pozbędziemy się tej głupiej podsterowności którą BMW tam wrzuciło specjalnie z myślą o słabych kierowcach. W dodatku, przynajmniej w mojej opinii, 265/30 jest za niska. Nie wypełnia nadkola i nie wygląda to ładnie. Osobiście jeżdżę na 265/35/19. Wystarczy ci po prostu szerszy przód

Nie podoba mi się niebieski kierunek.
Fajny wydech. Nie za głośny? Mały, możesz rozwinąć temat pozbycia się brzęczenia z wydechu? Użyłeś skrótów których nie kojarzę.
Rdza w tym miejscu wychodzi i u mnie. Zauważyłem to jakiś czas temu.
Ciekawe że rolowaliśmy nadkola w tym samym miejscu

Z chęcią bym się spotkał na mieście i pogadał
