BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 grudnia 2024, 08:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 listopada 2024, 22:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1376
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
To jaki czas 250-300 będzie w Twojej M5 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 8 listopada 2024, 04:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1755
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
W granicach 16 sekund by wychodziło 250-300.

200-250 w sprzyjących warunkach 7.5 sek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 listopada 2024, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1376
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
To i tak super czas, jeśli dobrze pamietam m6 comp f13 euro5 jak spuchła od gorąca robienia pomiarów to wtedy 250-300 miała chyba z 15s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 19 listopada 2024, 18:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
ryszard86 napisał(a):
W V10 dużo przekłamuje licznik. Jeśli mnie pamięć nie myli, to wskazówka jest pomiędzy 320 a 330 kiedy na dragym wleci 300 dopiero. Myślę że w zdrowo dokoksowanej V10 okolice 20 sekund 200-300 są wykonalne w sprzyjających warunkach, skoro moja E60 po programie i z wyprutymi katami zrobiła tyle
Posłuchałem Rysiek Twojej rady z dociągnięciem 300tu na 6tce i dramat.. strasznie długo auto wbija 280-300..
Może m5 ma inne przełożenia, albo z racji u Ciebie innego zawiasu a u mnie dokładek masz niższe opory powietrza :P

Dla porównania:
Tutaj mój przejazd 200-300 vs Ryśka, zrobiłem tak, że dokręcałem na 6tce 300 i masakra, mega długo trwało 290-300..
Jak porówna się obydwie strony to widać, że pomimo iż na całym pomiarze 200-300 m6 przejeżdża dystans aż o 220m dłuższy to jest szybsze w przedziale 200-280 i potem dostaje mega astmy..
280-290 3,29s / 3,93s
290-300 5,2s / 7,33s
Obrazek

Czy winna jest zmiana biegu? U Ryśka na wykresie widać zmianę na 7emkę przy 270, a ja kolejny pomiar zrobiłem z ciekawości mimo wszystko wbijając 7 "na czuja" wyszło przy 270 i taki wynik:
Poprawiam czas 200-300 o 2s
280-290 3,93s vs 4,35 (pogorszony, może z racji przebicia biegu i niższych obrotów)
290-300 7,33s vs 5,49 (znaczna poprawa..)
czyli zmiana biegu pogorsza 280-290 ok 0,5s w moim przypadku, ale poprawia 290-300 aż o prawie 2s.. a to w [cenzura].

Obrazek

Jeśli m6 jest bardziej opływowe od m5, to porównując czas z przejazdem m5, w podobnych warunkach, zmiana biegu na 7mkę i mamy już różnicę tylko 60,5m, to może być cokolwiek, większe nachylenie pod koniec pomiaru.
Dalej astma m6 wygląda tak względem Ryśka m5
270-280 2,89s vs 3,07
280-290 3,29s vs 4,35s (i o tu widoczna zaczyna być zadyszka, bo sekunda to sporo)

Widać ewidentnie, że m6 dostaje astmy przy 280 :looka: To już nawet nie chodzi o konkretnie przykład Ryśka m5, mam wrażenie, że Interlagos też lepiej chodzi 280-300 względem carbona. (muszę sprawdzić) :cool:

I co się okazało..?
Kilka dni po pomiarach, auto wysyp błędów, ucięcie mocy etc..
3 tyg oczekiwań, serwis u Andrzeja, dwa nowe nastawniki przepustnic i auto jedzie znacznie lepiej.

Pobiłem rekord 100-200 i 200-250, niestety na 200-300 zabrakło miejsca, ale wydaje mi się, ze 21-22s są w zasięgu ręki :)

Pozdr

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 19 listopada 2024, 18:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Tak jak wspominałem, tylko odebrałem m6 od Andrzeja, tego samego dnia robiłem roleczki :hyhy:

Wpadły rekordy (poprawiłem rekordowy przejazd, który znalazł się na głównym koncie Dragy Motorsport), obecne besty:
100-200 7,29s
200-250 6,95s
Zastanawia mnie czy wykorzystując 2st zapłonu jakie mi zostały, dodając carbonowe doloty i redukująć wagę złamałbym 7s i 6,5s 200-250.. w teorii powinienem.
Jest to mega czas jak na wolnossaka.
Zresztą, auto już zasuwa, zobaczcie sobie na filmie poniżej jak wóz jedzie na tle Hellcata 717hp, GT-Ra 600hp+ i (na końcu) m4 Bober 600hp*..
*M4 w teorii jest lżejsze o ok 80kg, ale miało 2 pasażerów więc te straty do masy, momentu powinny być wyrównane ale.. mega falstart zaliczył, ruszył na "dwa" a całość wyglądała tak:
-trzy
-dwa
-jeden
-but (i ruszamy na but, więc w teori 1-1,5s wcześniej ruszył) ale m6 i tak dzielnie odeszła :hyhy:

Kto nie jedzie ze mną rolki, jest w ciężkim szoku, że to 5.0l wolnossak.
Teoretycznie jedzie jak amerykańckie strokery 5.5 :cwaniak:


_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 19 listopada 2024, 23:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3276
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
matko boska, a ludzie się cykają bo te s85 takie czy siakie :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 listopada 2024, 04:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7120
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Srogo podaje to M6 :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 listopada 2024, 11:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30148
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ale idzie :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 listopada 2024, 12:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8464
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:10:

może moją emkę podłubiesz jak Ci tak ładnie wychodzą?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 listopada 2024, 15:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
DaaN napisał(a):
ale idzie
to lata :hyhy:

Alduwiel napisał(a):
może moją emkę podłubiesz jak Ci tak ładnie wychodzą?
a tam wychodzą, zaletą tego m6 jest to, że wiem, jakie auta wybierać na bazę :) Znajomy ma m6 ESS, z kompresorem wyszło mu 700hp i 100-200 na poziomie 5,9s, baza miała 520hp i 8,4s 100-200. Też mega zdrowa. Ale już widać, że bazowo moje auto było ciut mocniejsze i żwawsze, czyli lekki plus dokładając kompresor względem tamtej mógłbym osiągnąć. Lecz doładowywanie V10 odpuściłem lata temu.. pisałem gdzieś na początku, nawet bikompresor miałem dogadany, wybranego strokera itd.. ale RWD + SMG i V10 to nie jest dobre połączenie dla projektu 800-900hp+, to jedynie przyśpieszona droga do trumny :D Kolejna sprawa weź to serwisuj.. dlatego odpuściłem. Jestem mega zadowolony z obecnych osiągów, w niebieskiej chciałbym dorzucić ok 20hp i udowodnić, że da się w zdrowej sztuce uzyskać 600 wolnossących koni i niskie 7s a może i wysokie 6s 100-200, widzę, że się da.

grabolek363 napisał(a):
matko boska, a ludzie się cykają bo te s85 takie czy siakie
Wiesz dlaczego siakie?
Wrzuciłem carbona na sprzedaż.
Auto jest w mega opcji + końcówka produkcji, mega żwawa, w serii wypluła 540hp i jechała na te 540hp (seria 8.2 100-200). Auto sprzedałem w 2019 za 240k na umowę. Po 1,5r odkupiłem, bo przedłużała mi się praca nad interem, ale inter wrócił, a carbona nie wiem kiedy strzeliło jak mam 1,5r :P Chcąc iść dalej, ponownie trafia na sprzedaż.

Względem pierwszego razu, doinwestowałem, mocno poprawiłem mechanicznie(po poprzednikach kilka napraw musiało wjechać, min. nowe nastawniki za 10k mimo że zrobili autem raptem 700km). Poprawiłem też wóz mocno osiągowo.
Obecnie daje na wóz FV, minęło 3 lata od ostatniej sprzedaży, auta podrożały... w teorii na umowę spokojnie powinienem te 250k dostać, czyli na fv ile, 300k? Rozmawiałem ze Stradale, czy innymi kolekcjonerami/handlarzami, to każdy mi powiedział, że 300k brutto lekko za takie m6.
Do sedna, dlaczego zwykle V10 są "siakie"
Mimo ww. informacji, auto wystawiłem za 179k brutto.. sprzedaż na fv.

Przyszedł znajomy, że może by kupił, ale ktos mu oferuje m5 2005r za 110k na umowę.. przebieg 170kkm, serwisowo nic nie ruszone.
Jak można porównywać auto 70kkm do 170kkm. 2005r do końcówki produkcji, przedlifta do polifta. Różnica w cenie jest znikoma, biorąc pod uwagę ilość nakładu jaki trzeba włożyć w takie V10 na start. Ale ludzie i tak wybiorą takie m5 e60, bo jest taniej.
Mocno rozważam sprzedaż interlagosa a wtedy zostawienie carbona, bo 144k netto... za tyle znajomy ostatnio M5 V10 200kkm puścił, seryjne! :mur:
Chyba, że ktoś z forum szuka, to zapraszam, gdyby nie interlagos, nie sprzedawałbym.
Ogólnie jest też drugi czynnik, jak zejdzie mi r35, to pójdę w R8TT i wtedy mając w budowie tak mocne V10, to i pewnie drugie m6 też pogonię. Za cel na ten rok założyłem sobie redukcję, bo widzę czym i ile polatałem i niestety interlagos więcej stał niż jeździł. jest tyle wspaniałych aut to pośmigania a tak krótka doba :suchy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 listopada 2024, 15:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Hakelbery napisał(a):
Srogo podaje to M6

Dzięki, a jest jeszcze zapas :D Mam nadzieję, że w interlagosie uda mi się dokończyć zamysł, tutaj zrobiłem max co chciałem, w inter pójdę krok dalej. :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 listopada 2024, 17:41 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15821
Krótko mowiąc freude am fahren :D

BTW pewnie kazdy sie z tym spotkał, że przychodzi potencjalny kupujacy i gada, że w tej cenie moze nabyc inne auto.To niech sobie kupi, a nie gitarę zawraca :rotfl:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 listopada 2024, 17:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
renoraines napisał(a):
Krótko mowiąc freude am fahren

Dlatego sporo nią jeżdżę, to moje ulubione auto. :D
Pojawiła się chęć sprzedaży, bo już plan wykonałem a mam też trochę inny plan na interlagosa, chciałbym uzyskać max co można z wolnossaka, potencjał jeszcze spory ma.

Z tym "siakie" chodziło mi o to, ze ludzie wybierają tańsze sztuki a potem jest płacz. Jeden dźwignie i naprawi, będzie się cieszył, finalnie drogim V10, ale sprawnym a inny puści dalej i powieli mit wadliwych V10tek.
Takie są realia tego rynku w pl.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 25 listopada 2024, 22:51 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4020
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
ChoMpower, gratuluję świetnych wyników i najwyższego miejsca wśród S85B50 na świecie :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39, 51.1s F10
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 26 listopada 2024, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1206
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Lincoln napisał(a):
ChoMpower, gratuluję świetnych wyników i najwyższego miejsca wśród S85B50 na świecie :ok:

Konkurencja nie śpi ,ryszardowe m5e60 latało wczoraj wieczorem po niemieckiej s79 w te i we wte aż sie kurzyło, dragy pewnie miało co robić :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 26 listopada 2024, 13:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
ChoMpower, gratuluję świetnych wyników i najwyższego miejsca wśród S85B50 na świecie

Dzięki. Fakt, jest szybko, zwłaszcza, że złamałem 7s 200-250.. Widzę, że jeszcze do urwania, szczególnie 200-300 o czym wyżej pisałem, tam coś mnie blokuje i ok 3s może nawet 4s do urwania.

Vaporr napisał(a):
Konkurencja nie śpi ,ryszardowe m5e60 latało wczoraj wieczorem po niemieckiej s79 w te i we wte aż sie kurzyło, dragy pewnie miało co robić

Akurat wczoraj nie spałem :P czasami wsiąknie mnie na dłużej w robotę, ale myślę, że jeszcze w grudniu coś polatam :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 26 listopada 2024, 16:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7120
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Temperatura sprzyja, w sumie NA to i tak bez wiekszej roznicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 26 listopada 2024, 19:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Hakelbery napisał(a):
w sumie NA to i tak bez wiekszej roznicy


No jak.. proszę Cię, pisałem kilka stron wcześniej o tym, dla przypomnienia czsy 100-200 i 200-250 odpowiednio w różnych temperaturach:

21st C 8,36s/8,37s (361,17m/528,64m)
18st C 8,09s/8,1s (349,17m/513,53m)
15st C 7,99s/ 7,42s (344,13m/468,35m)
5st C 7,71s/7,37s (333,16m/465,16m)

Best 7,29/6.95 nie podaje bo to po lekkim dłubnięciu i poprawie dolotu :cwaniak:

ale zobacz, temperatura 21/18, nby 100-250 tylko 0,54s.. ale w metrach to aż 27m
18/15 też 0,7s w metrach aż 50m..
itd.

Ogólnie między 21st C a 5st C jest PRZEPAŚĆ, 1,65s i AŻ 91,5m na dystansie 100-250, to pokazuje jednak jak N/A reaguje na temp :)

*w pomiarach zawsze to samo paliwo z taką samą ilością, ta sama opona, ciśnienia, waga kierowcy. Jedyna różnica temperatura zewnętrzna.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 26 listopada 2024, 20:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

911 GTS, R35 1k hp+, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
pako25 napisał(a):
Jak zrobisz gtr i jako były właściciel GTR chętnie sprawdzę jak Twój GTR spisze się z ponad 800konnym MC 720 :)

I jeszcze bardzo ciekawi mnie takie m6 v10 vs 700konne M850I
ehh, latałem całą jesień a Ciebie ani widu ani słychu, szkoda, chciałbym zobaczyć ile Ci ucieknę R35 oraz jak mocno dostane latnie w m6 :P

Dante182 napisał(a):
Nie bardzo rozumiem cel budowy destrokera s85 w cywilnym m6? Rozumiem jeśli ktoś musiałby sie zmieścic w określonej kategorii pojemności silnika? Przypuszczam, że obroty jałowe to chyba z 1500 rpm a ponizej 4-5k rpm to sie zbytnio nic nie dzieje? Jesli w seryjnym s85 wymiana panewek jest średnio co 100k to w takim kosmicznym s85 skrociło by ten interwał do ?? Dlaczego nie stroker a destroker??

Już Ci tłumaczę, posłuchaj sobie jak mój interlagos brzmi kręcący się do 8700rpm.. a teraz wyobraź sobie 11k rpm.. :serce: snesu nie ma, ale uwielbiam S85 i lata F1 gdy jeszcze jeździły V10tki. Takie V10 to byłaby namiastka tych lat.
Dla przykładu posłuchaj jak chodzi n55 9k rpm.. to co będzie z V10..



A napisał(a):
a powiedz ile dokładnie wskazuje prędkościomierz przy 300 gps w m6 e63? bo ja kiedyś przed era stosowania racelogika rozbujałem się do 318-320 i wydawało mi się ze to jest szybko, a to realnie może 290

320-25 na blacie to dopiero 300 na liczniku. Max po GPS jechałem 315, to na liczniku musiało minąć 340.. :P

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 30 listopada 2024, 01:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1755
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Vaporr napisał(a):
Lincoln napisał(a):
ChoMpower, gratuluję świetnych wyników i najwyższego miejsca wśród S85B50 na świecie :ok:

Konkurencja nie śpi ,ryszardowe m5e60 latało wczoraj wieczorem po niemieckiej s79 w te i we wte aż sie kurzyło, dragy pewnie miało co robić :D


Do pracy na szparagi do Niemca się spieszyłem wieczorkiem :P

A serio to tak, akurat w poniedziałek było w miarę ciepło i nawierzchnia nie świeciła się jak psu jajca więc postanowiłem wystawić auto z garażu po 3 tygodniach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL