BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 08:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 25 lutego 2025, 08:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:super:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 25 lutego 2025, 21:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Lincoln, póki co jestem pozytywnie zaskoczony, że w takich niskich temperaturach nie ma problemu z trakcją. Czy to przyspieszanie czy zakręty. Podobno będą schodzić w oczach :przestraszony:
Wrzucam kolejną porcję fotek z serwisu. Głowica poszła do sprawdzenia. Okazało się, że jest w bardzo dobrym stanie i wystarczy ją splanować. Wymieniłem dodatkowo uszczelniacze zaworowe i zrobili docieranie zaworów. Niestety ustawienie luzów zaworowych nie było do końca dobre i ogarniał to później mój mechanik. Zakupiłem nowe płytki i teraz jest dobrze :) Marzyły mi się wałki Schricka, ale niestety póki co koszty są zbyt duże... Oprócz ceny wałków dochodzą jeszcze dźwigienki zaworowe ;/ Podejrzewam, że są firmy które wykonały by usługę powłoki DLC na oryginalnych dzwigienkach, ale nie drążyłem tematu. Wszystkie możliwe uszczelki są nowe. Oprócz tego nowa pompa wody, nowa chłodnica klimatyzacji, rozrusznik, akumulator i wszelkie płyny.
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 26 lutego 2025, 12:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30370
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Piękna robota :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 26 lutego 2025, 12:25 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2292
Piękne wnętrzności. :serce:

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 27 lutego 2025, 20:59 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Dante182, właśnie sęk w tym, że te opony trzymają się bardzo dobrze, po dwóch pełnych sezonach jestem zaskoczony jak powoli "schodzą"
Po takim przeglądzie wozu, mam nadzieję że będziesz używał jak trzeba :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 28 lutego 2025, 20:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Lincoln, dobrze slyszeć :P Fajnie jakby wystarczyły na dłużej niż 1 sezon :rotfl:

Kolejne udoskonalenie mechaniczne :hyhy:

M3 E46 ma wadę fabryczną dyferencjału w postaci luzu na prawej flanszy. Są firmy które oferują "regenerację" dyfra i zakładają grubszą podkladkę falistą, pomalują go z zewnątrz i w sumie to tyle. Koszt ok 3,5k. Można kupić używany w lepszym stanie za 4-5k albo przerobić go. Po kilku rozmowach z Michałem ze Strykowa zdecydowałem się na założenie szpery z M5 E39 i zmiany przełożenia na BMW Motorsport 3.91 :cwaniak: M3 E46 ma szpere wiskotyczno-płytkową zaś M5 E39 pełną płytkę. Nie jest to tania operacja, ale jedyna która sensownie rozwiązuje problem luzów. Trochę już pojeździłem i elastyczność jest więcej niż dobra jak na wysokoobrotowe S54. Można jechać 60kmh na 6 biegu i nie ma konieczności redukowania, żeby przyspieszyć. Rondo można przejechać na 3 biegu :P Na pewno nagram jakieś filmy z elastyczności na poszczególnych biegach i zrobie pomiary na Dragy.

Jeśli kogoś to interesuje to może obejrzeć sobie fajny materiał na YT od Radzio Flatout


Stara oryginalna szpera
Obrazek


Szpera M5 E39 z przełożeniem 3.91
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 4 marca 2025, 15:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30370
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Dobry ruch :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 7 marca 2025, 11:15 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Krótsze przełożenie w silniku NA, który wysoko się kręci, to jedna z lepszych modyfikacji. Przejście na mocniejszą szpere płytkową to w ogóle sztos :cwaniak:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 10 marca 2025, 14:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Całkowicie przypadkowo udało się zakupić ciekawy fant do M3 czyli dolot od Eventuri :) Firma każdemu dobrze znana. Jest to już nowsza, ulepszona wersja. Cały pakiet składa się z kilku elementów. Oprócz "dzwonu" wykonanego z karbonu i filtra jest też łapacz powietrza, który montuje się w zderzaku, metalowa osłona termiczna i przejściówka na przepływke. Niestety nie mam jeszcze żadnego nagrania z zewnątrz, ale w środku słychać różnicę szczególnie na wyższych obrotach. Jeszcze musze coś pokombinować z dolotem z nerek :P Bardziej nastawiałem się na aspekt wizualny i akustyczny, ale sporo filmów w internecie krąży, gdzie faktycznie jakaś zmiana w mocy jest na plus. Kiedyś sprawdze :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 10 marca 2025, 22:29 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Eventuri fajnie poprawia akustykę, tak jakbyś powyżej 3-4krpm, miał z litr pojemności więcej. Wizualnie też cacuszko z prawdziwego karbonu, niestety ceny nowych zabijają (do F10 -12k)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 11 marca 2025, 08:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30370
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
super sprawa :super:

nie myłeś komory przed włożeniem silnika?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 11 marca 2025, 13:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
O cholera, jakie fajne fanty wpadają :padam: Eventuri wizualnie zawsze na plus. Sam chciałem Eventuri a jeszcze lepiej infinity design do M6 ale.. cena 5k (euro) wystudziła mój zapał. To połowa wartości kompresora, jedynego chyba właściwego dolotu do V10 :hyhy:

Nagraj w wolnej chwili dźwięk z zewnątrz, S54 samo w sobie brzmi świetnie z dolotem musi być bajka.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 12 marca 2025, 07:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Lincoln, zawsze mnie to jarało jak oglądałem filmy z s54, że najpierw słychać sam silnik i dolot jak się samochód zbliżał a dopiero później wydech :hyhy:

DaaN, komorę silnika odświeżałem. Teraz po dotarciu przyjdzie czas na „detailing” bo celowo jeździłem bez osłon żeby sprawdzać czy nie ma ewentualnych wycieków.

ChoMpower, cena zwala z nóg i też bym się nie zdecydował na zakup nowego zestawu. Mi się udało dorwać używkę ale chyba nawet nie zakładaną na auto :P To wolałbym zrobić już kroczek dalej i mieć dolot z CSL. Podobno poza aspektem wizualnym nie daje nic więcej jak ten z Eventuri.

Rozglądam się cały czas za zawieszeniem. Mam dylemat w co iść. Czy jakiś kit Bilstein B12 czy może jakiś gwint? Ceny KW V1 i V2 znam. Jest też dostępny gwint Teina z ciekawej cenie. Ktoś ma jakieś większe doświadczenie żeby nie zrobić taczki z auta? B8 ze sportline miałem w E60 i bardzo fajnie się to spisywało. Wysokość była dla mnie wystarczająca, było sztywno a zarazem dobrze wybierało nierówności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 13 kwietnia 2025, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
No to lecimy dalej z aktualizacją :)

Zakup zupełnie nieplanowany, ale jak się trafiło to żal było nie kupic ;p Jest to oryginalna chłodnica oleju Mishimoto. Może kiedyś wpadnie jeszcze chłodnica wody to będzie cały komplet chłodnic od Mishomoto :) Jakość bardzo dobra, wszystko fajnie pasuje na swoje miejsce. Co najważniejsze to nie trzeba przerabiać podstawy filtra oleju bo jest specjalny adapter. Póki co temp oleju nie była większa niż 90-95 stopni

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zamówiłem też z aso uszczelki na łączenie tłumika końcowego ze środkową sekcją. Te które były to już dawno lata świetności miały za sobą. Teraz jest wszystko szczelne
Obrazek

Obrazek

Pierścienie centrujące od BBS
Obrazek

Rurka odmy OEM BMW
Obrazek

Brakowało mi tylko dywanika od strony kierowcy, reszta jest w bardzo dobrym stanie. Co ciekawe można zamówić jeden dywanik dla kierowcy lub cały komplet :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Walcze jeszcze z chorobami wieku dziecięcego. Czujnik walka wydechowego zastrajkował, był wyciek z zaworu stabilizacji cisnienia oleju (plastikowy oring) i została jeszcze odma i może pompa paliwa. Czekam na termin obszycia foteli i powoli biore się za wyciąganie przednich reflektorów i regenerację. Wczoraj pierwszy raz z ciekawości odpaliłem Launch Control i jestem w szoku jak dobrze klei Continental Sport Contact 7 przy 9 stopniach. Myśle, że niskie 5s jest do osiągniecia bez większego problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 15 kwietnia 2025, 15:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Swietny jest ten dolot :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 16 kwietnia 2025, 12:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1174
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
No ładny ten dolocik :hyhy: auto fajne to warto tym bardziej że cena jeszcze w miarę "normalna" w porównaniu do innych aut.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 17 kwietnia 2025, 07:21 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Dante182 napisał(a):
Lincoln, zawsze mnie to jarało jak oglądałem filmy z s54, że najpierw słychać sam silnik i dolot jak się samochód zbliżał a dopiero później wydech :hyhy:


Tak właśnie powinno być, a nie tylko piardy i strzały z wydechu...
Co do opon - mówiłem ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 20 kwietnia 2025, 07:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30370
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Ładnie się zbroisz :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 22 kwietnia 2025, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Niezłe zbrojenie, miło się ogląda :hyhy:

Doloty Eventuri są świetne jeśli chodzi o dźwięk i wygląd, szkoda tylko, że do s85 jest to koszt +/- 20k.. :wstyd:
Póki co pozostaje mi oglądać jak inni się zbroją, bo przez zimę za dużo wydałem i jak moja to sobie zliczy (a kiedyś zauważy różnicę, że jedno m6 ma inny kolor.. :rotfl: )

Działaj, takich klasyków jest coraz mniej, warto je tak dopieszczać, jak Ty to robisz :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 29 kwietnia 2025, 22:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Dzięki za opinie :ok:

ChoMpower, śledzę na bieżąco temat M6 i dzieje się dużo :) Najbardziej cieszą mody, które zrobiło się samemu w dodatku za ułamek ceny gotowców :cwaniak: Fajnie udowadniasz, że wolnossące motory też można grzebać i rezultaty mogą być bardzo dobre.

Żeby nie było, że tylko mechanika się przewija to tym razem tematy wizualne. Ząb czasu dotknął uszczelki wokół bocznych tylnych szyb. Uszczelkę tylnej szyby już wymieniłem końcem zeszłego roku i jest teraz ładna, nie nadgryziona. Niestety w przypadku uszczelek coupe i bocznych szyb sprawa się komplikuje. Uszczelki są zintegrowane z metalowymi listwami ozdobnymi (shadowline). Nie ma możliwości kupna ich osobno. Jak wiadomo tanio nie jest... Jedna dolna uszczelka kosztuje w ASO coś pod 1000-1200zł. Wewnętrzna trójkątna uszczelka dosyć tania. Moja była dobra, ale zamówiłem z rozpędu nowe i poszło za jednym razem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Została jeszcze jedna uszczelka na boczną szybę. Koszt nowej razem z shadowline to coś pod 6000zl za 1szt. Na szczęście ktoś w UK produkuje samą uszczelkę i w prosty sposób można to ogarnąć za 1200-1500zł. Nadkole od kierowcy było kiepskie. Szybko sprawdziłem ceny i zamówiłem nowe OEM bo wyszlo 50zł drożej niż używki na OLX :rotfl:
Obrazek
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL