BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 00:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] uturbienie bmw m20 b25
PostNapisane: 3 maja 2007, 00:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Brzeg
Witam
Jestem nowy na forum. czytając forum wiedze ze sa tu ludzie którzy znają sie na rzeczy. otóż jestem szczęśliwym posiadaczem bmw e-30 325i potrzebuje rad na temat uturbienia bmw 325 m20b25.Jak moc można uzyskać w miarę bezpiecznie na seryjnych bebechach piszcie prosze. na dzien. dzisiejszy nie stać mnie na zakucie dołu wiec ile mogę dokręcić turbo aby Tlołki nie miały dziur. plan działania turbo z serii 1.9tdi niewiem czy można instalować z diesla, do sterowania smt7 czy dam rade wysterować to sam


Ostatnio edytowano 3 maja 2007, 08:24 przez bajera, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 07:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
słyszałem o seicento, ktore jeździło na turbinie od diesla. To nie ma znaczemia, bo tubro połączone jest z wydechem a ten działa podobnie w dieslu i w benzynie.

Jak chcesz się dowiedzieć więcej, to kup sobie " Bmw Trends ", tam jest dokładnie taki artykuł jak potrzebujesz.

A tłoki i tak bedziesz musiał wymienić! Z resztą poczytasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 08:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
GŁADKI napisał(a):
Jak chcesz się dowiedzieć więcej, to kup sobie " Bmw Trends ", tam jest dokładnie taki artykuł jak potrzebujesz.
tam są bardziej ogólniki niestety musisz pogrzebać troszke (nawet jeżeli ktoś tutaj będzie sporo wiedział)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 20:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Brzeg
witam stwierdzile ze jednak od czegos trzeba zacząc i wstawiam turbo do m20. chce wstawic wal z m-50 pytanie mam czy moge wstawic wal z 2.0l 24v czy tylko z 2.5l 24v a moze z 2.8l jest mocniejszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 20:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
a więc tak... napisz jaki masz budżet.... kup sobie m30b35 z osprzętem za 1500zł , do tego zmień miskę , dorób łapy, wał i prawie już... Lub kup M50B25 lub M50B28 i... objedziesz m20b25 turbo, a koszt mniejszy i trwalsza rzecz, jak padnie silnik, to już tylko wymienisz, acha no i sprzedaz łatwo taką E30 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL