Witam
Moim zdaniem wszystko jest
OKMoment prawidłowo narasta i opada gdzie powinien. Szarpnięcia które widzicie widnieją ponieważ tuner nie uśredniał przepuszczając wykres przez filtr programowy. (czyli nie obrobił go aby wizualnie był gładki- to znaczy trochę na pewno jest obrobiony ale mniej niż u większości)
Autko było hamowane pod obciążeniem na 5 biegu i uzyskało 200km/h przed i po programie dociągnięto niemal do końca obrotów.
Wnioski przełożenie na piątym biegu pozwala uzyskać 200km/h zaraz przed odcinką.
Nic nie rób .... twój program jest ok. Na drodze zapinając bieg 6 spokojnie przekroczysz 225km/h
6 bieg pozwala na znacznie więcej ale obawiam się że mocy będzie zbyt mało na złamanie tych 230km/h . Chyba że będzie z górki

Skrzynie mamy bardzo podobne a kto wie czy nie te same ,moja E46 podczas hamowania na 5 biegu była wykręcona do końca czyli 4600obr i zmierzona prędkość na rolkach to 210km/h Na 6 biegu zamknęła licznik przed 4450obr.
Na drodze niestety nie zamyka licznika zbyt mało mocy zbyt wielkie obciążenie.(opory których na hamowni nie było)
Thomas_HD napisał(a):
oraz jak juz wspomnialem V-Max z 240 km/h na 248 km/h
Chciałbym zobaczyć jak uzyskujesz prędkość 248km/h z mocą 190koni na drodze.
Na hamowni jak najbardziej na drodze raczej z przepaści. Bo na prostej bieg 6 +opory nie pozwolą obrotom zbliżyć się do czerwonego pola. I pomijam tutaj fakt zawyżania prędkości przez liczniki.
Pozdrawiam Krzysiek