BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 08:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 23:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jego vectra ma w najlepszym przypadku 211km, Ty masz raczej nie mniej z tego co pisałeś, a na filmiku widać jakbyś miał max 170km, po prostu chyba któryś z Was ściemnia, nie wnikam który.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 23:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
dobry pomysł z tym silnikiem :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 23:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
w tej vectrze to jakiś szatan chyba siedzi, zakładając że Twoje auto ma około 230KM to vectra musiała by mieć 260KM żeby tak cię odsadzić

na jedynce trochę sprzęgło przysmażyłeś

przy zapinaniu 2-ki na mokrym trakcję miałeś normalnie




poddaję w wątpliwość ten stroker i program

wygląda to na M50B25 z przesuniętą odcikną chipem z allegro

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 23:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
jiGsaw, jego vectra to z tego co wiem fabrycznie miała 211 plus dolicz to co on tam wsadził chyba ze nie mówił tobie że cos robił ? bo ja wiem prawie wszystko :)
poza tym policz sobie wage aut :) moja ważona ze mna na wadze było 1600kg jego wazy 1440 plus wiekszy moment obrotowy jak to w widlastych
poza tym pogoda nie bardzo na takie zabawy bo dla mnie to zabawa jest a lincoln chyba za bardzo poważnie do tego podchodzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
ANDREW E36, 230 kucy po samym strokerze i programie ? hehe takie rzeczy tylko w erze kolego :)
na gtechu pokazało 218 koni gdzie gtech nie jest dokładny

szacunkowo miał mieć 220 koni

po strokerze na 3,0 chce miec 235-245 koni myślmy realnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Większy moment w widlastych? Raczej ze względu na pojemność tutaj. No z tego co mi mówił, nie dalej jak przedwczoraj, to auto miał wyhamowane na 193km, czy 196km, a potem zrobił fabryczny dolot i wydech, więc więcej jak 211km nie ma, no chyba, że o czymś mi nie wiadomo?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
jiGsaw, a powiedział ci o chipie i robionych głowicach ? oraz o tym że na hamowni na której był to 2,5 miało nie wiecej jak 135 kucy ? sam mi mówił w sobote że hamownia felerna była :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Kędzior napisał(a):
ANDREW E36, 230 kucy po samym strokerze i programie ? hehe takie rzeczy tylko w erze kolego :)
na gtechu pokazało 218 koni gdzie gtech nie jest dokładny

szacunkowo miał mieć 220 koni

po strokerze na 3,0 chce miec 235-245 koni myślmy realnie



po takich modach realne 230KM

kompletny wydech eissenmann
stroker na 2.8
dolot idealny bo to silnik M50B25

do tego wystrojenie tego wszystkiego


zdrowy zestaw po takich zabiegach miał by duże szanse pokazać 230

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
aaa ja zapomniałem o czymś wam napisać :)

mam szatana w dolocie :) czekam na nową gumę bo ta juz nie nadaje się niestety i szatan wywalony zostanie

ANDREW E36, no niestety 218kucy ale lepsze to niż seria

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
O tym nie słyszałem, niby seria. Nie pozostaje nic innego jak rzetelnie wyhamować oba auta albo powtórzyć wyścig i przeprowadzić go porządnie. Pozwolę sobie zamieścić drugi filmik auta, o którym też mowa w temacie.


_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
jiGsaw, hehe czyli nie wiesz wszystkiego to ja tam juz nie bede pisał lincoln bedzie chciał to sam ci powie

do 100 ma 7,5 sec czyli podobnie do mnie lecz przy znacznie mniejszej masie.

widziałem juz ten filmik lincoln mi pokazywał

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 10:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
ANDREW E36 napisał(a):
wygląda to na M50B25 z przesuniętą odcikną chipem z allegro

Z którym mógłbym stawać swoim is'em.

Jak dla mnie to bajka bajka i jeszcze raz bajka tylko póki co smoków nie widać. Na tym filmiku zmieniasz biegi jakbyś jechał do galerii handlowej na zakupy. Być może na suchym byłoby inaczej ale na ten moment jak już koledzy wyżej napisali, konkretna katechizacja i wątpliwe seryjne +190KM nie mówiąc o ponad 200.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 14:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
norek jak zrobi ci to dobrze to moge ci powiedzieć że mam 1,9 tdi 90 konny z passata
twojego is objechał bym swoja dawną e30 m40b16 :cwaniak:

a jak ktos sie nie zna na wyścigach to prosił bym sie nie udzielać :mur: :)

a chip z allegro to może masz u siebie skoro takie śmieszne teorie piszesz :)

nie chce być chamski pisze co myślę tyle :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 14:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
Odezwał się rajdowiec z czołówek gazet motoryzacyjnych. Jedyne co mamy to puste niczym nie potwierdzone słowa i filmik w którym radzisz sobie z biegami jak kursant nauki jazdy po nastej godzinie praktyki. Z mojej strony tyle, jakbyś w końcu miał jakiekolwiek konkretne argumenty daj znać, najwyżej spuszczę uszy i przeproszę ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 14:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
wejdz sobie w mój kanał na YT i zobacz jakie mam umiejętności w operowaniu biegami kolego :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 15:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
dobra Panowie gadanie, gadanie itp itd nie róbcie wstydu na forum :cisza:

poczekamy na filmiki i wszystko się okaże !!!! :D

i fajnie brzmi ta Twoja 525i :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 15:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
damianRC, jak narazie to jedyne forum a jestem na wielu gdzie taka nie wiara i niedowierzanie :D no trudno ja sie płaszczyć i przymilać do nikogo nie musze , ale wiedze że na waszym forum panuje zasada że to wy wiecie lepiej co ja mam no ale ok :)
myślę że jeśli niemca stać było na wydech eisenmann-a to i stac go było na zrobienie reszty auta

na gtech pro kolegi mierzyliśmy 8 razy auto pzez tym byliśmy na wadze zważyć waga wyszła 1600kg ze mną a pomiary wychodziły następująco :


km 0-100
1. 220 - 7,1
2. 217 - 7,8
3. 218 -7,5
4. 219 -7,3
5. 218 -7,5
6. 218 -7,5
7. 217 -7,7
8. 218 -7,6

dla jasności auto dostałem w z tymi modami ! tak modzone przyjechało z niemiec

kolega który mi mierzył gtechem miał całkiem nie dawno e36 m50TUb25 gdzie samemu robił stroker , dolot i wydech po czym jechał na ustawienie programu do bydgoszczy i po hamowni pokazało mu 220 koni a na gtechu 217-219 a w toruniu na zlocie 221 jego zdaniem musi byc zrobiony u mnie stroker bo inaczej z wolnossącego tyle mocy się nie wyciągnie na samym chipie i wydechu dodatkowo mam założona zwężkę w dolocie która niebawem będę wyrzucał a jak wiemy odejmuje kilka koni zawsze , więc to chyba na tyle i każdy niech ocenia jak chce
co do zmiany biegów na mokrym wszystko wygląda inaczej a próba będzie powtórzona ale w lepszych warunkach myślę że w kwietniu jak juz wiosna zawita

ponad to możliwe że zabiorę się z kolegą na hamownie w sobotę więc dodam wykres

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 stycznia 2011, 15:20 przez Kędzior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 15:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Kompletny eisenmann?? ;) czyli skad sie zaczyna?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 15:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 621
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 323ti++/ 318ti
Kod silnika: m52 / m42
idzie od baranów przelotowy do końca

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kędzior - e34 525i m50TUb25 + stroker + eisenmann
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 15:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No musisz się przyzwyczaić, po prostu na tym forum takie brednie jak piszą niektórzy na np. e30.pl nie przejdą, tutaj liczą się rzetelne moce, wyniki itp. i mi odpowiada taka forma forum. Nie trzeba wyważać otwartych drzwi i na 10 stron tematu kłócić się z jakimiś trollami, że gaz na śrubkę JEDNAK nie sprawdza się w BMW. Nie bierz tego do siebie, ale jakich komentarzy się spodziewałeś po tym filmiku, który wkleiłeś? Który to z drugiej strony barykady został mi przedstawiony w sposób "patrz co 200 koni w Oplu robi z 200km w BMW". Jako, że wiem o czym jest mowa w przypadku marki BMW to jasne dla mnie było, że tam nie masz tej mocy lub druga opcja - Opel ma sporo więcej niż deklaruje. Tylko jak sobie przypomniałem Twoje niemożliwe kille m40b16, a moc i modyfikacje jakieś opisałeś dopiero po zniknięciu tego auta, dlatego ciężko ocenić komu ufać i chce się obejrzeć wykresy, porządne wyścigi z filmikami rzetelnie przeprowadzonych pojedynków, auto Lincolna poznałem, Twojego nie, może będzie okazja. :piwo:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL